Пропускане към основното съдържание

Alfaparf Milano Semi Di Lino Volumizing спрей за обем за тънка коса без обем

 


Здравейте, прекрасници!

От доста време мисля по- често да ви пиша за мое мнение за този продукт Alfaparf Milano Semi Di Lino Volumizing, който е един спрей за обем за тънка коса без обем.

В последно време всички знаем света е завладян от Ковид пандемия и особенно внимание ми прави впечатление, че повечето преболедували имат подобен проблем.

Всички се оплакват от липсата на обем и страшно тънката коса.

Аз също преминах през това и не съм очаквала какъв проблем за мен ще бъде това. След като страшно много хора ми казваха винаги различни продукти с който са имали резултат и аз закупих всичко кактово ми казваха резултат нямаше.

След известно време попаднах на Alfaparf Milano Semi Di Lino Volumizing

И съответно прочетох за самата марка и какво е мнението на крайния потрбител и реших да се доверя просто се чувствах уморена фа гледам косата си без жизнена и изтощена.

След като си взех този продукт в началото не вярвах особенно след като пробвах страшно много продукти. Много бързо след като започнах да ползвам продукта останах особенно изненадана от факта, че резултата беше на лице и много бързо свикнах да се радвам на новата си прическа.

Обема не е както повечето продукти по дължината при този продукт обема е в корените и предва една невероятна визия.

Също така фисира за дълго време косата една красива визия за дълго време какво по- хубаво от това.

Диаметъра на косъма се подсилва, когата става много еластична и копринено мека и нежна. Това заслужава всяка една жена нежност и красота.

Запазва се ефективно движението на косата без да се притеснявате, че вашата коса изглежда не приятно каквото действие имат доста други продукти за обем на косата.

Косата остава все така добре хидратирана и прекрасна. Много приятно ме изненада и това, че косата се предпазва ефективно от влагата над която е подложена косата и въздействието.

Продукта съдържа две технологий, който са отговорни за действието и грижата.

Технологията Climate-Proo има спосонността да поддържа косата оптимално хидратирана и да я предпази от влажните въздействия на климата.

Volume Boost Complex при тази технология се преструктурира косъма, подсилва се обема на така изтънелите влакна и така се предава на прическата повече обем за по- дълго време.

Необходимо е да се впъска в корена поне 10/15 пъти и да се втрие добре и да оформите косата си така както искате.

Продукта е много подходящ както за по финна коса така и за напълно нормална коса.

Ефекта при този продукт е в обема на всяка една прическа.

Много важно е да подчертая, че този продукт е много подходящ за всеки есин скалп.

Продукт, който според мен ще бъде от полза на страшно много хора. 


Коментари

Популярни публикации от този блог

..:: M.Asam - красотата от силата на гроздето ::..

Днес ще ви запозная с една за мен нова марка козметика - M.Asam. През 1963г. Ингрид и Ерих Асам основават своя фирма за производство на козметични продукти.В началото на осемдесетте години на миналия век сред лозята на фамилия Асам в така наречения Южен винен маршрут,започва да работи първата германска фабрика,за добив на ценни екстракти от семките,пулпа,люспите и филизите на бялото и червено грозде.Така през 2000 година се появява луксозната козметична линия M.Asam-създадена за да дарява красота със силата на гроздето. М- като Маркус и Мириям. Държа да отбележа,че моята кожа е нормална с мазна Т зона,а при много студено време зоната около носа ми се зачервява и започва да се бели на места около носа. Ето и какво получих от M.Asam за проба и мнение. AQUA INTENSЕ - Хиалурон крем ( дневен крем)  Това дневен крем.Хидратант с лека неароматизирана хипоалергенна формула,с отлична понусимост дори и към най-чувствителните кожи,подходящ е за мъже и жени. Много съм доволна от

Комплект The Rituals

  Здравейте, прекрасни! Днес ще ви споделя впечатленията си от един комплект на The Rituals. който съдържа четири продукта. Първия е душ гел под форматя на пяна, скраб за тяло, боди лосион и олио за тяло с блестящи частици. Комплекта пристига в луксозна кутия, като според мен е много подходящ за подарък. Олиото за тяло е с разкошни блестящи частици. Направи ми впечатление, че при употреба попива много бързо в кожата, оставя я мекичка. Освен това не оставя следи по дрехите, и оставя много приятни бляскави частици по кожата. Скраба за тяло е много нежен към кожата, знаете има марки чийто скрабове за тяло направо свалят кожата, и аз ги избягвам. Но този скраб е съвсем нежен към кожата, след него кожата е много мека. Аз го използвам и преди да си нанеса продукти за тен, като ми прави впечатление, че така тена става много равномерен. Душ пяната си я оставих за предстоящото пътуване, защото е в много компактна опаковка. Лосиона съм използвала и преди, след слънце хидратира кожата много добре

Maybelline Christmas коледен календар

Добро утро, прекрасници! Днес, реших да ви споделя, една идея за коледен подарък за жена. Става въпрос за така известните, през последните години коледни календари с различни продукти. Вече навлезли и в България, може да откриете на съвсем прилични цени, един доста голям асортимент от почти всички марки които се предлагат на пазара у нас, Коледни Advent календари. Днес, заедно с вас, ще разгледаме коледния календар на Maybelline , и ще преценим дали си струва и дали е подходящ за подарък на близка приятелка, а защо не и на самите нас. В този коледен календар се съдържат 24 прозорчета, за всеки един ден от месец декември до коледа, като под всяко прозорче се крие продукт изненада. В този календар, може да намерите лакове за нокти в празнични цветове, няколко спирали за мигли, като една от тях аз използвам от години наред, матово червило на което също съм заклет фен, стик червила, спирала за долните мигли, заздравител за нокти, основа за лице, хайлайтър, моливи за очи и моливи за у