Пропускане към основното съдържание

..:: M.Asam - красотата от силата на гроздето ::..



Днес ще ви запозная с една за мен нова марка козметика - M.Asam. През 1963г. Ингрид и Ерих Асам основават своя фирма за производство на козметични продукти.В началото на осемдесетте години на миналия век сред лозята на фамилия Асам в така наречения Южен винен маршрут,започва да работи първата германска фабрика,за добив на ценни екстракти от семките,пулпа,люспите и филизите на бялото и червено грозде.Така през 2000 година се появява луксозната козметична линия M.Asam-създадена за да дарява красота със силата на гроздето.
М- като Маркус и Мириям.


Държа да отбележа,че моята кожа е нормална с мазна Т зона,а при много студено време зоната около носа ми се зачервява и започва да се бели на места около носа.
Ето и какво получих от M.Asam за проба и мнение.

AQUA INTENSЕ - Хиалурон крем ( дневен крем) 


Това дневен крем.Хидратант с лека неароматизирана хипоалергенна формула,с отлична понусимост дори и към най-чувствителните кожи,подходящ е за мъже и жени.
Много съм доволна от кремчето. Досега никой от кремовете които съм ползвала не ми е помогъл,или ще ми направи по мазна Т зоната,или няма да има ефект за зимата когато става суха на места.Е този крем оправи  положението.Дойде точно когато се чудех какво да правя,и с няколко намазвания вече нямам зачервено и не ми се бели отстрани носа.Нито прави кожата ми да лъщи.Крема е с мека копринена текстура,абсорбира се веднага и създава усещане за мекота. 
Кремчето което аз получих е 50мл. в оригинален размер е 100 и струва 55,50 лв. 
Определено парите си струват и след като свърши моят,задължително ще се сдобия с още един.
Хиалуроновата киселина с високо молекулно тегло,овлажнява повърхностния слой на кожата и оказва силно защитно действие.Тя прониква дълбоко в кожата и действа до ниво дерма.Kремчето от серия AQUA INTENSE,е обогатено с екстракти от магнолия,върба,грейпфрут,камелия,семки от дюля и други,както и масло от жожоба.

AQUA INTENSE - Околоочен крем хиалурон 

Когато кожата ми около очите е суха или дехидратирана следствие от стрес и преумора това е спасението. Мека копринена текстура,попива веднага.Изобилието от растителни съставки осигурява допълнителна хидратация и подхранва кожата с витамини.Нанася се сутрин и вечер с потупване. Няма миризма. На мен лично много ми харесва и съм много доволна. В опаковката има 30мл. продукт на цена 44,30лв.

AQUA INTENSE - нощен крем с екстремна хидратация



Богат крем с хипоалергенна формула,на опаковката пише,че няма аромат но аз долавям лек.Съдържа концентирана хиалуронова киселина,есцин,жожоба,ценни растителни масла от макадамия,вечерна иглика и др.Кремчето стимулира процеса на самовъзстановяване на кожата,хидратива я в дълбочина.Аз го нанасям вечер след като си почистя лицето,и на сутринта ''Воала'' кожата ми е мека,и създава усещане при допир на коприна. Кремчето може да се използва и за деколтето и шията.

М.Asam - вълшебен финиш мейк-ъп мус 



Ох,какво да ви кажа. Влюбена съм в този продукт. 
Направо не,мога без него.
В първия момент в които го отворих видях тъмния цвят и си казах е няма да е за мен аз съм с много светла кожа.Но после прочетох описанието,а ето и какво разбрах.
Това е адаптиращ се ФДТ-мус,пигментите и светлоотразяващите частици в състава му се сливат с цвета на кожата веднага след нанасяне и изравняват тена.След първото нанасяне,останах без думи,никога през живота си,след слагане на ФДТ-мус не сам чувствала кожата си толкова мека.Дори приятеля ми се заинтригува с какво съм на лицето,че кожата ми е толкова пухкава и мекичка на допир.Муса добре прикрива,черни точки и разширени пори,кожата ми сияе с равномерен тен и прекрасно свежо излъчване.
Този ФДТ мус излиза на първо място в списъка ми с подобни продукти. Определено, ще си го купя пак,и сам на мнение,че намерих своя фаворит за дълго време.Аз получих пълен размер - 30мл. продукт ,а цената е 37,90лв.Мусчето прилича на шоколад и има лек подобен мирис.Какво и друго да кажа,не мога да го опиша на допир.Уникален е.
Ако все още се чудите какъв ФДТ да си купите,няма място за повече питанки,ето го решението.

Мостри Vino GOLD day and night cream


Получих и две мостри на нощен и дневен крем.













Коментари

  1. Мусът ме заинтригува :) Въпреки че цветът изглежда меко казано негърски - ако можеш да мацнеш един суоч, ще ме направиш много щастлива :) Благодаря предварително!

    ОтговорИзтриване
  2. Присъединявам се към молбата на Ели :) Определено предизвика страшен интерес у мен с този мус :) Къде се намират и дали извън БГ ги има?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте,ето суоч http://www.facebook.com/photo.php?fbid=472640186130645&set=a.472640126130651.109725.357126001015398&type=3&theater ето и сайта на M.Asam. Не знам дали ги има извън БГ,аз ги получих с съдействието на една блогърка,може да проследите в Сдружението на Българските бюти блогъри.

      Изтриване
  3. Продуктите ги има в магазини "Драка" в София,
    а извън БГ има също, но вносителят е друг :)

    ОтговорИзтриване
  4. Здравейте, момичета, казвам се Петя и съм мениджър продажби в Бионат - компанията вносител на М. Асам. Безкрайно съм щастлива, че Бамбина е харесала изпратените продукти. Лично аз ползвам тази марка повече от 4 години и много се радвам, че фирмата, в която работя, вече я внася в България. По принцип ние работим с цялата гама на Асам от 10 години, а от няколко месеца - и с М.Асам :) Мисля, че ние, българските дами, определено разбираме от козметика и заслужаваме наистина качествени продукти на достъпни цени. Продукти от козметичната линия М. Асам може да си поръчате от нашия интернет магазин: http://shop.bionat.bg/

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много съм благодарна,че имах възможността да опитам от тези качествени продукти,и официално мога да заявя че ще продължавам да ги използвам,още дълго време ! Поздрави.. :)

      Изтриване
  5. Аз съм на 52 години и искам да си купя от продуктите на М.Асам. Разглеждам ги няколко дни и се чудя кои точно да са.
    Надявам се някой на моите години и ги е ползвал да сподели мнение

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте,
      М.Асам има чудесни предложения за зряла кожа.
      Специално за нейните нужди е разработена серията Vinolift. Можете да я видите тук:
      http://bionat.bg/bg/%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B4%D1%83%D0%BA%D1%82%D0%B8/?series=10
      Естествено, най-добре е да започнете с основния крем - Стягащ крем за лице и околоочен продукт. Това е най-основното като за начало. Ако желаете още по-специална грижа и още по-дълбоко проникване на активните съставки, добавете серум за лице и/или нощен концентрат.
      Друг вариант е серията Resveratrol - предназначена е за кожа, която носи следите от умора, стрес, безсъние.
      В момента има чудесни пролетни промоции на М.Асам и е идеалното време да си направите подарък :)

      Изтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Комплект The Rituals

  Здравейте, прекрасни! Днес ще ви споделя впечатленията си от един комплект на The Rituals. който съдържа четири продукта. Първия е душ гел под форматя на пяна, скраб за тяло, боди лосион и олио за тяло с блестящи частици. Комплекта пристига в луксозна кутия, като според мен е много подходящ за подарък. Олиото за тяло е с разкошни блестящи частици. Направи ми впечатление, че при употреба попива много бързо в кожата, оставя я мекичка. Освен това не оставя следи по дрехите, и оставя много приятни бляскави частици по кожата. Скраба за тяло е много нежен към кожата, знаете има марки чийто скрабове за тяло направо свалят кожата, и аз ги избягвам. Но този скраб е съвсем нежен към кожата, след него кожата е много мека. Аз го използвам и преди да си нанеса продукти за тен, като ми прави впечатление, че така тена става много равномерен. Душ пяната си я оставих за предстоящото пътуване, защото е в много компактна опаковка. Лосиона съм използвала и преди, след слънце хидратира кожата много добре

Maybelline Christmas коледен календар

Добро утро, прекрасници! Днес, реших да ви споделя, една идея за коледен подарък за жена. Става въпрос за така известните, през последните години коледни календари с различни продукти. Вече навлезли и в България, може да откриете на съвсем прилични цени, един доста голям асортимент от почти всички марки които се предлагат на пазара у нас, Коледни Advent календари. Днес, заедно с вас, ще разгледаме коледния календар на Maybelline , и ще преценим дали си струва и дали е подходящ за подарък на близка приятелка, а защо не и на самите нас. В този коледен календар се съдържат 24 прозорчета, за всеки един ден от месец декември до коледа, като под всяко прозорче се крие продукт изненада. В този календар, може да намерите лакове за нокти в празнични цветове, няколко спирали за мигли, като една от тях аз използвам от години наред, матово червило на което също съм заклет фен, стик червила, спирала за долните мигли, заздравител за нокти, основа за лице, хайлайтър, моливи за очи и моливи за у