Пропускане към основното съдържание

Vichy Neovadiol подаръчен комплект XI. за жени


Добро утро, прекрасници!
Тези от вас, който ме следят от поне няколко месеца, предполагам са забелязали, че ежемесечно си поръчвам различни комплекти с бяла козметика в травъл опаковки.

Това е така, защото напоследък ми се налага да пътувам доста често, и подобен вид опаковки са ми много удобни.
Освен това, признаите си и вие, че са много симпатични.
На мен лично ми е много хубаво да притежавам разни продукти в малки опаковки.

Предишния месец, отново взех комплект на Vichy.
Истината е, че се опитвам да си намеря най-подходящия крем на марката, предназначен за моята кожа. А, както знаете в аптеките си прибират тестерите и те въобще не могат да достигнат до клиентите. За това, следя когато в любимия ми сайт за онлайн пазаруване има подобен вид комплекти, веднага да се запася. 
Този месец отново се спрях на Vichy - Neovadiol, комплект предназначен за жени.
Комплекта съдържа мицеларна почистваща вода Purete Thermale 3в1 в опаковка от 30мл. Шишенцето се затваря много плътно и до сега не съм имала проблем с него.
Мицеларната вода, се справя страхотно с почистването на грима, не само на лицето ми, а и на очите ми. Тя не дразни кожата и след употреба усещам кожата си мека и чиста.
Друг продукт, който имаше в компелкта и който си поръчвам от много години насам, е термална вода на марката, а именно Eau Thermale, от която съм оставала доволна много пъти през годините.
Продукта който за втори път тествам и се замислям за пълноразмерен е попълващия хиалурон бустер на марката Mineral 89. Използвам го сутрин под грима, и усещам кожата си значително по-хидратирана след употребата му.
Последно в комплекта имаше и Neovadiol Phytosculpt, крем за шия и лицето в опаковка от 15мл.
Също разкошен продукт.
Всички тези продукти, пристигат в сладък несесер, който аз използвам след това.

Мисля, че този комплект е чудесен коледен подарък за женa.




Коментари

Популярни публикации от този блог

..:: M.Asam - красотата от силата на гроздето ::..

Днес ще ви запозная с една за мен нова марка козметика - M.Asam. През 1963г. Ингрид и Ерих Асам основават своя фирма за производство на козметични продукти.В началото на осемдесетте години на миналия век сред лозята на фамилия Асам в така наречения Южен винен маршрут,започва да работи първата германска фабрика,за добив на ценни екстракти от семките,пулпа,люспите и филизите на бялото и червено грозде.Така през 2000 година се появява луксозната козметична линия M.Asam-създадена за да дарява красота със силата на гроздето. М- като Маркус и Мириям. Държа да отбележа,че моята кожа е нормална с мазна Т зона,а при много студено време зоната около носа ми се зачервява и започва да се бели на места около носа. Ето и какво получих от M.Asam за проба и мнение. AQUA INTENSЕ - Хиалурон крем ( дневен крем)  Това дневен крем.Хидратант с лека неароматизирана хипоалергенна формула,с отлична понусимост дори и към най-чувствителните кожи,подходящ е за мъже и жени. Много съм доволна от

Maybelline Christmas коледен календар

Добро утро, прекрасници! Днес, реших да ви споделя, една идея за коледен подарък за жена. Става въпрос за така известните, през последните години коледни календари с различни продукти. Вече навлезли и в България, може да откриете на съвсем прилични цени, един доста голям асортимент от почти всички марки които се предлагат на пазара у нас, Коледни Advent календари. Днес, заедно с вас, ще разгледаме коледния календар на Maybelline , и ще преценим дали си струва и дали е подходящ за подарък на близка приятелка, а защо не и на самите нас. В този коледен календар се съдържат 24 прозорчета, за всеки един ден от месец декември до коледа, като под всяко прозорче се крие продукт изненада. В този календар, може да намерите лакове за нокти в празнични цветове, няколко спирали за мигли, като една от тях аз използвам от години наред, матово червило на което също съм заклет фен, стик червила, спирала за долните мигли, заздравител за нокти, основа за лице, хайлайтър, моливи за очи и моливи за у

Алтея Органикс haul

Здравейте, днес ще ви представя продуктите на Алтея Органикс, който са първи за мен, но всъщност останах много доволна. Знаете, че се стремя да използвам еко/био козметика, щом става въпрос за бялата ми козметика. Сдобих се с три техни продукта и сега ще ви кажа моето мнение за тях. Което е базирано само и единствено на моя опит. Първия продукт е сапун за лице с био розово масло.Премахва ежедневното замърсяване и грим и оставя кожата мека и освежена. Българското розовото масло на Алтея възстановява и балансира. Приятната смес от ябълков екстракт и розово масло тонизират кожата. Изключително мек и подходящ за всеки тип кожа. Не съдържа сулфати и животински съставки, биоразградим. Въпреки чистите си съставки този сапун страшно много ми люти на очите, за първи път ми се случва такова нещо, като се има на предвид, че не съм с кой знае колко чувствителни очи. Преди това използвах измивен почистваш гел на balea с грепфрут и не ми е парело така. Иначе сапуна наистина почиства много до