Пропускане към основното съдържание

Delia Cosmetics - Advent calendar 2019

Здравейте, прекрасни!
Днес ще ви споделя впечатленията си за Адвент календара на Delia Cosmetics за 2019 година.
Тези от вас, които ме следят в инстаграм, знаят че ежедневно качвам стори с това какво се крие под кутийката с днешния номер.
Но, прецених, че ще е и най-удачно да ви споделя в един блог-пост, какво се крие в този календар и дали ме е впечатлил той.
Това е първия ми такъв адвент календар, като той ми беше предоставен от любимия ми сайт за онлайн пазаруване, на който ще намерите линк, малко по-надолу в този блог пост.

Ето и какво се криеше в календара, през определените дни!



Ден номер едно, криеше в себе си матови сенки за очи на марката Delia cosmetics, под номер Soft Eyeshadow - Cien Do Powiek, като това са единични сенки за очи в бежов цвят. Имат страхотна пигментираност, и са подходящи за ежедневен грим за всеки тип кожа.


Ден номер две, криеше в себе си DD dynamic do all 10 in 1 cream.
Този крем е подходящ за светла кожа, и е на принципа на така познатите ни ББ кремове , който се предлагат на пазара. Този крем е с лека покривност, но хидратира кожата и и придава един натурален блясък.
Той отново е на марката Delia cosmetics.


Ден номер три, крие очна линия с мека четка. На мен лично тези очни линии в такава опаковка ми са много удобни.
Наситено черна е. отново на марката Delia cosmetics, ще я използвам ежедневно и с удоволствие.
С това червило, под ден номер 4, от Delia cosmetics, ме спечелиха. Сатенен финиш, нюд червило, но с лек розов под тон. Аз харесвам такива нюд червила, за себе си съм преценила. че ми отиват когато имат розов под тон.
Опаковката е наистина луксозна, празнична и разкошна.
Червилото е под номер 106 Creamy Glam.


Под номер 5 се криеше Хиалуронов серум на марката Delia Cosmetics.
Преди да започна да отварям календара, вече знаех, че той съдържа този серум, и веднага го отворих и започнах да го използвам.
Аз го използвам след друг серум в комбинация, за да хидратира кожата ми, и истината е, че го нанасям вечер, а на сутринта кожата ми е мека и хидратирана. Разкошен продукт, който ще си поръчам отново след като свърши.

Номер 6 в календара, е Lip Cryon, в много летен цвят. Накара ме да се замисля за изминалото лято.
Това е цвят, който не може да се носи през есента и зимата, но ще си го запазя за летните месеци, през който ще му се насладя. Продукта има много сладка опаковка, бонбонено цикламен цвят за устни, със сатенен финиш. Това е продукт който впечатлява.

Ден номер 7, криеше мини балсам за устни в бебешко розов цвят. Това е продукт който ще подаря на приятелка, защото аз не използвам балсами за устни.

Мини пинсета се криеше под ден номер 8. Това отива директно в несесера ми за път.

Номер 9, е серум на марката Delia cosmetics, предназначен за грижа за ноктите.
Ще го използвам когато си правя педикюра.

Ден номер 10, ме изненада. Матово червило с металически блясък. Цвета е много мой и много носим, а именно лилаво.
Обичам този цвят и го нося през всички сезони. Цвета е под номер 101

Номер 11.
Мицеларен гел за почистване на кожата на лицето в травъл опаковка от 50мл.
Подходящ е за пътуване и мисля да го използвам при следващото такова след няколко седмици.
Ден 12, криеше в себе си чорапки и маска за подхранване на крачетата. 
От този продукт ще се възползва мама, след което ще споделя впечатленията и в инстаграм акаунта ми.

Ден 13, съдържаве lip gloss, както вече споменах почти не използвам подобни продукти, но този цвят ме впечатли и реших да си го използвам в комбинация с някое червило.
Цвета е под номер 18, и е в разкошен оранжев цвят.

Ден 14, и нова спирала за очи на Delia cosmetics.
Още не съм я отворила, защото имам няколко за изхабяване, но след това задължително ще я пробвам.

Лак за нокти се криеше в ден 15.
Според мен цвета е подходящ за френски маникюр, и веднага ще ми влезе в употреба.
Много, много нежен цвят.


Ден 16.
Мини опаковка от кератиновия шампоан на марката. Ще тествам и ще споделя впечатления в блога.

Балсам за подхранване на устните имаше в ден 17.

Ден 18, съдържаве Henna боя за вежди. Мисля да я добавя към подаръка на някоя приятелка, защото аз имам много гъсти вежди и няма да я използвам.

Ден 19 и кератоновия балсам на марката, който ще използвам още тази вечер.

Под ден 20, се криеше гел топ лак на марката. Вие използвали ли сте лаковете им за нокти?

Мицеларна вод, имаше под 21, но ще я добавя към мицеларния гел, за да ми е по-удобно когато пътувам. Тази вода отново е в опаковка от 50мл.

Ден 22, имаше двуфазен разтвор, който се води SOS save our skin.
Ще използвам с удоволствие.

Ден 23.
Шампоан предназначен за руса коса. Използвала съм такъв преди време, той е специално предназначен да премахва патешко жълтия оттенък от русите коси.
В момента, няма да го използвам, защото имам розови нюанси в косата, но след време мога да го тествам.

Ден 24, има разкошен гел лак в червен цвят. Перфектен за Коледните празници.

Аз лично съм доволна от продуктите които се криеха вътре, мисля дори, че този календар е идеалният коледен подарък за момиче.

Коментари

Популярни публикации от този блог

..:: M.Asam - красотата от силата на гроздето ::..

Днес ще ви запозная с една за мен нова марка козметика - M.Asam. През 1963г. Ингрид и Ерих Асам основават своя фирма за производство на козметични продукти.В началото на осемдесетте години на миналия век сред лозята на фамилия Асам в така наречения Южен винен маршрут,започва да работи първата германска фабрика,за добив на ценни екстракти от семките,пулпа,люспите и филизите на бялото и червено грозде.Така през 2000 година се появява луксозната козметична линия M.Asam-създадена за да дарява красота със силата на гроздето. М- като Маркус и Мириям. Държа да отбележа,че моята кожа е нормална с мазна Т зона,а при много студено време зоната около носа ми се зачервява и започва да се бели на места около носа. Ето и какво получих от M.Asam за проба и мнение. AQUA INTENSЕ - Хиалурон крем ( дневен крем)  Това дневен крем.Хидратант с лека неароматизирана хипоалергенна формула,с отлична понусимост дори и към най-чувствителните кожи,подходящ е за мъже и жени. Много съм доволна от

Комплект The Rituals

  Здравейте, прекрасни! Днес ще ви споделя впечатленията си от един комплект на The Rituals. който съдържа четири продукта. Първия е душ гел под форматя на пяна, скраб за тяло, боди лосион и олио за тяло с блестящи частици. Комплекта пристига в луксозна кутия, като според мен е много подходящ за подарък. Олиото за тяло е с разкошни блестящи частици. Направи ми впечатление, че при употреба попива много бързо в кожата, оставя я мекичка. Освен това не оставя следи по дрехите, и оставя много приятни бляскави частици по кожата. Скраба за тяло е много нежен към кожата, знаете има марки чийто скрабове за тяло направо свалят кожата, и аз ги избягвам. Но този скраб е съвсем нежен към кожата, след него кожата е много мека. Аз го използвам и преди да си нанеса продукти за тен, като ми прави впечатление, че така тена става много равномерен. Душ пяната си я оставих за предстоящото пътуване, защото е в много компактна опаковка. Лосиона съм използвала и преди, след слънце хидратира кожата много добре

Maybelline Christmas коледен календар

Добро утро, прекрасници! Днес, реших да ви споделя, една идея за коледен подарък за жена. Става въпрос за така известните, през последните години коледни календари с различни продукти. Вече навлезли и в България, може да откриете на съвсем прилични цени, един доста голям асортимент от почти всички марки които се предлагат на пазара у нас, Коледни Advent календари. Днес, заедно с вас, ще разгледаме коледния календар на Maybelline , и ще преценим дали си струва и дали е подходящ за подарък на близка приятелка, а защо не и на самите нас. В този коледен календар се съдържат 24 прозорчета, за всеки един ден от месец декември до коледа, като под всяко прозорче се крие продукт изненада. В този календар, може да намерите лакове за нокти в празнични цветове, няколко спирали за мигли, като една от тях аз използвам от години наред, матово червило на което също съм заклет фен, стик червила, спирала за долните мигли, заздравител за нокти, основа за лице, хайлайтър, моливи за очи и моливи за у