Пропускане към основното съдържание

Benefit How to Look the Best at Everything


Добро утро, прекрасници, Време е за нова доза красота, този път с една козметична марка, която пробвам за първи път, а именно Benefit Cosmetics.
Понеже нямам опит с тази марка, защото до сега не съм я купувала, реших, че е най-удачно да си закупя един от козметичните им пакети, където вътре се намират бест селърите на марката и едни от най-купуваните им продукти. Така на съвсем приемлива цена се докоснах до доста от техните продукти.



Комплекта се казва Tips and Tricks, и вътре се съдържат една от най-добрите основи на пазара в момента, а именно The Porefessional PRO balm to minimize the appearance of pores, течния фон дьо тен на benefit cosmetics, Hello flawless oxygen wow, два коректора на benefit от серията boi-ing в цвят 01 и цвят 02, пудрата I love me, в цвят Ivory, както и четка която е предназначена за нанасяне на пудрата, но на мен не ми е удобна за това, по-скоро би била подходяща за контуриране.Комплекта пристига в картонена опаковка, която изглежда като книга, с допълнителна кутия в която може да я сложите, което е много удобни при пътуване за да не се надраска и повреди основната опаковка. На снимката виждате отворена и самата кутия като книга, тя вътре има огледалце, и две допълнителни листчета с описание и идеи как да използвате самите продукти.


Базата за грим на Benefit - The Porefessional, днес на пазара е една от най-добрите и най-популярните и хвалени бази в света, чела съм много за нея, и най-накрая и аз я имам.
Честно казано всички хвалби се оказаха верни, тя е една от най-добрите бази който съм използвала. Според benefit тази база трябва да изравни кожата, като прикрие порите ни, което се оказа вярно. Освен тези си свойства тази база за грим, прави нанасянето на фон дьо тена ми много по-лесно, преливането също.
Опаковката на тази основа много ми напомня на опаковките на TheBalm,защото и тя като тях е в супер сладък ретро стил, пълноразмерния продукт който се предлага е 22мл, като аз имам мини варианта от 7,5мл. Въпреки малката си опаковка базата на benefit, се оказа доста икономична.Консистенцията на базата за грим е кремообразна, и малко наподобява тази на TheBalm, защото изглежда като силиконова, но след като се нанесе оставя едно леко и кадифено гладко лице. Тя наистина прикрива порите и спомага грима ми да издържи по-дълго време.
Базата няма аромат. На мен лично много ми допадна.

Нещо друго което много ми хареса е фон дьо тена на benefit, а именно Hello Flawless Oxygen Wow. Цвета като по чудо ми пасна перфектно, казвам като по чудо, защото аз съм с много бяла кожа и рядко си намирам точния цвят фдт, особенно в такива комплекти. Продукта е много издръжлив, с средна към пълна покривност и се сработи чудесно с моята кожа. Използвам го в комбинация с основата за която ви говорех малко по-нагоре в публикацията и го нанасям с beauty блендера ми.

Номер три в козметичния пакет са два коректора на benefit от серията boi-ing в цвят 01 и 02, тук обаче още съм със смесено мнение. Коректорите са много покривни и цвят 01 е доста светъл , точно като за мен, идва обаче момента в който нанасям коректора под очите и той веднага се събира и изглежда гротеско. По този начин ми се получава в комбинация с горните два продукта на марката, опитах да го използвам върху несъвършенствата по кожата на лицето ми защото е много покривен и се разнася много лесно, отново в комбинация с фдт и основата не ми харесва резултата. Последния път в който го нанесох го фиксирах с пудра на kryolan, която е водоустойчива и резултата повече ми хареса. За напред в времето ще споделя отново мнение.

Последните два продукта от книжката са пудра за лице I love me в цвят Ivory и четка на benefit за нанасяне на пудра. Пудрата е много мека и остава кадифен завършек на кожата, пудрата не е матова, а е сатенена, но въпреки това на мен ми допада ефекта който получавам с нея. Четката която е за пудра в комплекта, не ми е удобна за нанасяне на пудра, за това ще я преквалифицирам в контурираща.
Аз закупих своя сет от тук.

Коментари

Популярни публикации от този блог

..:: M.Asam - красотата от силата на гроздето ::..

Днес ще ви запозная с една за мен нова марка козметика - M.Asam. През 1963г. Ингрид и Ерих Асам основават своя фирма за производство на козметични продукти.В началото на осемдесетте години на миналия век сред лозята на фамилия Асам в така наречения Южен винен маршрут,започва да работи първата германска фабрика,за добив на ценни екстракти от семките,пулпа,люспите и филизите на бялото и червено грозде.Така през 2000 година се появява луксозната козметична линия M.Asam-създадена за да дарява красота със силата на гроздето. М- като Маркус и Мириям. Държа да отбележа,че моята кожа е нормална с мазна Т зона,а при много студено време зоната около носа ми се зачервява и започва да се бели на места около носа. Ето и какво получих от M.Asam за проба и мнение. AQUA INTENSЕ - Хиалурон крем ( дневен крем)  Това дневен крем.Хидратант с лека неароматизирана хипоалергенна формула,с отлична понусимост дори и към най-чувствителните кожи,подходящ е за мъже и жени. Много съм доволна от

Комплект The Rituals

  Здравейте, прекрасни! Днес ще ви споделя впечатленията си от един комплект на The Rituals. който съдържа четири продукта. Първия е душ гел под форматя на пяна, скраб за тяло, боди лосион и олио за тяло с блестящи частици. Комплекта пристига в луксозна кутия, като според мен е много подходящ за подарък. Олиото за тяло е с разкошни блестящи частици. Направи ми впечатление, че при употреба попива много бързо в кожата, оставя я мекичка. Освен това не оставя следи по дрехите, и оставя много приятни бляскави частици по кожата. Скраба за тяло е много нежен към кожата, знаете има марки чийто скрабове за тяло направо свалят кожата, и аз ги избягвам. Но този скраб е съвсем нежен към кожата, след него кожата е много мека. Аз го използвам и преди да си нанеса продукти за тен, като ми прави впечатление, че така тена става много равномерен. Душ пяната си я оставих за предстоящото пътуване, защото е в много компактна опаковка. Лосиона съм използвала и преди, след слънце хидратира кожата много добре

Maybelline Christmas коледен календар

Добро утро, прекрасници! Днес, реших да ви споделя, една идея за коледен подарък за жена. Става въпрос за така известните, през последните години коледни календари с различни продукти. Вече навлезли и в България, може да откриете на съвсем прилични цени, един доста голям асортимент от почти всички марки които се предлагат на пазара у нас, Коледни Advent календари. Днес, заедно с вас, ще разгледаме коледния календар на Maybelline , и ще преценим дали си струва и дали е подходящ за подарък на близка приятелка, а защо не и на самите нас. В този коледен календар се съдържат 24 прозорчета, за всеки един ден от месец декември до коледа, като под всяко прозорче се крие продукт изненада. В този календар, може да намерите лакове за нокти в празнични цветове, няколко спирали за мигли, като една от тях аз използвам от години наред, матово червило на което също съм заклет фен, стик червила, спирала за долните мигли, заздравител за нокти, основа за лице, хайлайтър, моливи за очи и моливи за у