Пропускане към основното съдържание

Makeup Revolution Rose Gold овлажняващо червило



Здравейте, прекрасници! Дойде време за обещаната публикация за червилата на Makeup Revolution от серията Rose Gold. От около година розовото злато нашумя както за цвят за сенки, така и за опаковките на продуктите. От серията Rose Gold на Makeup Revolution се предлагат пет цвята червила, от който аз имам три! До сега не съм пробвала червилата на Makeup Revolution и единственото нещо, което ме подтикна да ги купя беше опаковката им. Веднага ми направи впечатления изчистения и луксозен дизайн, и за това си избрах три от общо петте цвята. Първия цвят на който реших да заложа беше червен, той носи името Red Carpet и е класическо червено с тъмно син студен под тон. Червилото е овлажняващо, за това и не е много трайно на моите устни, има балсаместа консистенция и хидратира устните в дълбочина. Без молив обаче се разтича и изчезва с безумно бърза скорост, за това и посягам към любимите ми моливи за устни като ги нанасявам на целите устни и след това поставям червилото отгоре, така не само, че червилото не се разтича, а дори и става с завидна трайност, нещо което е невъзможно без помощта на молив за устни. И все пак, при използването на червено червило независимо от марката и консистенцията му, е препоръчително да се използва молив за устни в сходен цвят за по-голяма прецизност.

Другия цвят на който веднага се спрях е розово и то искрящо, наситено розово!
Розовото червило от серията Rose Gold на Makeup Revolution носи името Girls Best Friend, ии да името му точно го описва. То е най-добрия ми приятел когато бързам, но все пак и когато искам да имам нещо на устните си с забележителен цвят. Червилото отново е с балсаместа консистенция, овлажнява и хидратира устните ми. Тук обаче, мога да пропусна стъпката с молива когато бързам, защото нанесено на устните това червило с искрящо розов цвят, леко променя цвета си, не е толкова наситено и задължаващо, но въпреки това придава един много хубав и лек розов цвят, с кашмирен завършек.
Опаковката отново е в така модерното розово злато, и на мен много ми прилича по форма на опаковката на червилата на mac, в същите размери е.
Отдолу на самото червило може да се види и цвета, което е много удобно за дамите който ще се решат да притежават и петте цвята.

Третото червило от серията Rose Gold на Makeup Revolution, което притежавам е в телесен нюд цвят и носи името Chauffeur. Бих казала, че червилата имат леко химичен аромат, който на мен не ми е много приятен, но слаба богу нанесен на устните изчезва веднага.
Опаковката отново е стандартната за серията. Цвета е покривен, но отново трябва да се използва молив за устни, понеже този цвят ми се разтича на устните. Всъщност когато използвам молив за устни това ми дава възможност оптически да уголемя устните си, а това червило на Makeup Revolution - Rose Gold - Chauffeur, е една чудесна комбинация с повечето гримове който си правя. То е ненатрапчиво, не е претенциозно, и дори и след няколко часа и след хапване да изчезне от устните ви, никой няма да го забележи, понеже е неутрално.
Съвсем скоро мисля да се сдобия и с другите два цвята от серията!

Поздрави!

Продуктите са закупени онлайн от тук!

Коментари

Популярни публикации от този блог

..:: M.Asam - красотата от силата на гроздето ::..

Днес ще ви запозная с една за мен нова марка козметика - M.Asam. През 1963г. Ингрид и Ерих Асам основават своя фирма за производство на козметични продукти.В началото на осемдесетте години на миналия век сред лозята на фамилия Асам в така наречения Южен винен маршрут,започва да работи първата германска фабрика,за добив на ценни екстракти от семките,пулпа,люспите и филизите на бялото и червено грозде.Така през 2000 година се появява луксозната козметична линия M.Asam-създадена за да дарява красота със силата на гроздето. М- като Маркус и Мириям. Държа да отбележа,че моята кожа е нормална с мазна Т зона,а при много студено време зоната около носа ми се зачервява и започва да се бели на места около носа. Ето и какво получих от M.Asam за проба и мнение. AQUA INTENSЕ - Хиалурон крем ( дневен крем)  Това дневен крем.Хидратант с лека неароматизирана хипоалергенна формула,с отлична понусимост дори и към най-чувствителните кожи,подходящ е за мъже и жени. Много съм доволна от

Комплект The Rituals

  Здравейте, прекрасни! Днес ще ви споделя впечатленията си от един комплект на The Rituals. който съдържа четири продукта. Първия е душ гел под форматя на пяна, скраб за тяло, боди лосион и олио за тяло с блестящи частици. Комплекта пристига в луксозна кутия, като според мен е много подходящ за подарък. Олиото за тяло е с разкошни блестящи частици. Направи ми впечатление, че при употреба попива много бързо в кожата, оставя я мекичка. Освен това не оставя следи по дрехите, и оставя много приятни бляскави частици по кожата. Скраба за тяло е много нежен към кожата, знаете има марки чийто скрабове за тяло направо свалят кожата, и аз ги избягвам. Но този скраб е съвсем нежен към кожата, след него кожата е много мека. Аз го използвам и преди да си нанеса продукти за тен, като ми прави впечатление, че така тена става много равномерен. Душ пяната си я оставих за предстоящото пътуване, защото е в много компактна опаковка. Лосиона съм използвала и преди, след слънце хидратира кожата много добре

Maybelline Christmas коледен календар

Добро утро, прекрасници! Днес, реших да ви споделя, една идея за коледен подарък за жена. Става въпрос за така известните, през последните години коледни календари с различни продукти. Вече навлезли и в България, може да откриете на съвсем прилични цени, един доста голям асортимент от почти всички марки които се предлагат на пазара у нас, Коледни Advent календари. Днес, заедно с вас, ще разгледаме коледния календар на Maybelline , и ще преценим дали си струва и дали е подходящ за подарък на близка приятелка, а защо не и на самите нас. В този коледен календар се съдържат 24 прозорчета, за всеки един ден от месец декември до коледа, като под всяко прозорче се крие продукт изненада. В този календар, може да намерите лакове за нокти в празнични цветове, няколко спирали за мигли, като една от тях аз използвам от години наред, матово червило на което също съм заклет фен, стик червила, спирала за долните мигли, заздравител за нокти, основа за лице, хайлайтър, моливи за очи и моливи за у