Пропускане към основното съдържание

MAC Studio Fix Fluid матиращ грим SPF 15

Здравейте, прекрасници! Тази статия ще е посветена на първия ми фон дьо тен на Mac, а именно Studio Fix Fluid.
Фон дьо тена, определено е един от продуктите на който най-много залагам, а и за който отделям повече парички от месечния си бюджет. За мен лицето е като платно на което се рисува, а а една хубава рисунка най-важно е платното, и накрая рамката, а веждите както знаете са рамката на лицето. Говорила съм вече на тази тема в друга публикация. Очертава се по-дълга публикация, за това се настанете удобно с чаша топло лате в тези есенни дни!
За мен най-добрите фон дьо тени на пазара за тези на Chanel, Kryolan и Mac, и понеже днешната публикация е на тема Mac, то съм решила да се придържам към нея, за да не ви доскучее. Няма две мнения по въпроса относно фон дьо тените на Mac, във момента на пазара те са едни от най-добрите, на по-достъпни цени. Имат голямо разнообразие от цветове, което според мен се дължи на факта, че марката е професионална и доста makeup artisti се доверяват на нея в избора си на продукти.
Преди да изберете фдт на mac, е нужно да знаете следната информация, за която вероятно много от вас са се чудили, а именно какво означават буквите пред самите номера на продуките на mac.
Например : буквата C - cool, NC - neutral cool, NW - neutral warm, W - warm.
Цветовете с буква NC и C са предназначени за хора с по-жълта кожа, тоест нюансите който имат пред номерчето си тази буква са с по-жълт под тон.
NW и W са по-розови и според мен са предназначение за хора с розов под тон на кожата.
Като при избора на цвят освен две серии за всички други фон дьо тени на Mac, важи принципа от номер 13 до 55 и следва, че колкото по-голям е номера толкова по-тъмен е цвета. За хората който като мен поръчват онлайн такива продукти, мисля, че това би била доста важна информация!
Аз избрах номер N18 на MAC от серията Studio Fix fluid, като този фдт на мас е най-покривния им продукт, той е подходящ за нормална и мазна кожа, понеже е матиращ. На моето лице и на клиентите ми дава естествен матов завършек, не е нито прекалено изкуствено, нито прекалено брашняно.
Опаковката на Mac Studio Fix Fluid е стъклена и доста тежка, като при покупката продукта идва без помпичка. След като се порових малко в интернет се информирах, че допълнително може да се закупи помпичка за по-голямо удобство, а и така продукта ще е по-икономичен, нещо което аз в началото не знаех. Капачката е черна и гумирана, минус за мен е гумираната капачка, защото по нея винаги остават отпечатъци когато използвам продукта.
Mac Studio Fix Fluid няма почти никакъв аромат, или по-скоро е нещо леко и приятно което изчезва веднага щом бъде нанесен на кожата! Матира лицето ми през целия ден, като не ми се налага да използвам пудра или матиращи листчета през дванадесет часовия ми работен ден!
Аз закупих своя от тук!

Коментари

Популярни публикации от този блог

..:: M.Asam - красотата от силата на гроздето ::..

Днес ще ви запозная с една за мен нова марка козметика - M.Asam. През 1963г. Ингрид и Ерих Асам основават своя фирма за производство на козметични продукти.В началото на осемдесетте години на миналия век сред лозята на фамилия Асам в така наречения Южен винен маршрут,започва да работи първата германска фабрика,за добив на ценни екстракти от семките,пулпа,люспите и филизите на бялото и червено грозде.Така през 2000 година се появява луксозната козметична линия M.Asam-създадена за да дарява красота със силата на гроздето. М- като Маркус и Мириям. Държа да отбележа,че моята кожа е нормална с мазна Т зона,а при много студено време зоната около носа ми се зачервява и започва да се бели на места около носа. Ето и какво получих от M.Asam за проба и мнение. AQUA INTENSЕ - Хиалурон крем ( дневен крем)  Това дневен крем.Хидратант с лека неароматизирана хипоалергенна формула,с отлична понусимост дори и към най-чувствителните кожи,подходящ е за мъже и жени. Много съм доволна от

Комплект The Rituals

  Здравейте, прекрасни! Днес ще ви споделя впечатленията си от един комплект на The Rituals. който съдържа четири продукта. Първия е душ гел под форматя на пяна, скраб за тяло, боди лосион и олио за тяло с блестящи частици. Комплекта пристига в луксозна кутия, като според мен е много подходящ за подарък. Олиото за тяло е с разкошни блестящи частици. Направи ми впечатление, че при употреба попива много бързо в кожата, оставя я мекичка. Освен това не оставя следи по дрехите, и оставя много приятни бляскави частици по кожата. Скраба за тяло е много нежен към кожата, знаете има марки чийто скрабове за тяло направо свалят кожата, и аз ги избягвам. Но този скраб е съвсем нежен към кожата, след него кожата е много мека. Аз го използвам и преди да си нанеса продукти за тен, като ми прави впечатление, че така тена става много равномерен. Душ пяната си я оставих за предстоящото пътуване, защото е в много компактна опаковка. Лосиона съм използвала и преди, след слънце хидратира кожата много добре

Maybelline Christmas коледен календар

Добро утро, прекрасници! Днес, реших да ви споделя, една идея за коледен подарък за жена. Става въпрос за така известните, през последните години коледни календари с различни продукти. Вече навлезли и в България, може да откриете на съвсем прилични цени, един доста голям асортимент от почти всички марки които се предлагат на пазара у нас, Коледни Advent календари. Днес, заедно с вас, ще разгледаме коледния календар на Maybelline , и ще преценим дали си струва и дали е подходящ за подарък на близка приятелка, а защо не и на самите нас. В този коледен календар се съдържат 24 прозорчета, за всеки един ден от месец декември до коледа, като под всяко прозорче се крие продукт изненада. В този календар, може да намерите лакове за нокти в празнични цветове, няколко спирали за мигли, като една от тях аз използвам от години наред, матово червило на което също съм заклет фен, стик червила, спирала за долните мигли, заздравител за нокти, основа за лице, хайлайтър, моливи за очи и моливи за у