Пропускане към основното съдържание

Съвети



Всеки е минал през това,да бъдеш начинаещ и да не си запозна с някои ценни съвети и безценни продукти е все едно да играеш на тото.
Иска ми се днес да ви попиша малко за това как да изберете най-подходящите продукти за вас и същевременно да ви дам няколко съвета.
А също и да ви покажа едни изпитани от мен продукти на който може да се доверите ако сте със нормална кожа с мазна Т зона.
На мен на времето много ми помогнаха публикациите на Жени от Just Another Blog.
Днес и аз вече като напреднала блогърка, не само обичаща грима, а и занимаваща се с него ще ви дам някой съвети.

Първо не се хвърляйте на сляпо към продукти, за които приятелката ви е казала, че са хубави. Понеже от кожа до кожа има разлика. В България още не е развита подобна практика, както в Европа и Америка да кажем, на всеки продукт да се дава тестер, тук повечето консултантки си ги прибират.
Без да ви е срам отивате в магазина и си искате тестер, поносвате го, разбирате дали е за вашата кожа даден продукт или не и чак след това си го купувате.

Едни от продуктите които бих ви казала да пробвате са не само бюджетни, но и подходящи за хора с нормална или склонна към омазняване кожа.Термална Вода. Нещо ново и много използвано от мен, което мога да препоръчала всеки.
Първо може да се използва за много неща, с една дума даден пари за един продукт, заменящ няколко. Икономично нали?
За какво я използвам аз ? - използвам я сутрин вместо тоник, за да запазя свежестта на кожата си, която се е хидратирала през ноща благодарение на крема ми.
Използвам я когато кожата ми има раздразнения, след епилация например, или след слънчево изгаряне.
Използвам я и за освежаване на кожата ми през деня.
Преди да гримирам я впръскам върху лицето ми и изчаквам няколко минутки. Vichy Eau Thermale термална вода - и струва само 6 лв. Нищо пари направо.

Използвам я всекидневно, и ми стига за около месец.
Препоръчвам с две ръце. Споделете ми коя е вашата термална вода и доволни ли сте от нея.


ФДТ, Обикновено за това давам най-много пари, говорим за порядака на 80-100 лв за Estee Lauder, YSL и т.н. Обаче това са покривни ФДТ и не ми се иска да ги харча всекидневно за работа, при положение, че кожата ми в момента е в едно много хубаво състояние.
За това реших да погледна нещо по-евтинко и се спрях на Буржоа.
А именно, healthy mix, според опаковката издържа 16 часа, не съм го тествала толкова, но при мен издържа до тогава докато реша да го сваля. В никакъв случай не омазнява кожата ми, и не изчезва. Стой си на мястото и аз съм много доволна от факта. С много светла кожа съм и си взех най-светлия цвят, а именно 52 Vanilla. Опаковката е много стабилна пластмасова, но дава ефекта на стъклена, също така е и много удобна понеже има помпичка. Капачката не пада, и е удобен за път. Нанасям го с бюти блендъра си и стои много естествено.

За хайлайтването в началото на окото и под веждата много сме чували.
Аз използвам един продукт за две цели, а именно мини сенки на Mac, с който се сдобих от Enzo.bg
Малка сладка опаковка, от черна пластмаса с логото на мас разбира се. Може да прехвърлите рефила в палитра ако имате, аз все още нямам и си седи в кутийката.
Адски издръжливи сенки, няма размазване , няма изчезване от окото. Цвета е много хубав между Ванила и шампанско. Стои много нежно и естествено, има сатенен завършек.

Колко са хубави едни сенки и какъв цвят вадят зависи и от основата ви за сенки. От край време съм фенка на тази на ArtDeco, една опаковка ми издържа една година при всекидневна работа с нея.
Единственото което отчитам като минус е, че се бърка с пръст вътре което не е много хигиенично.
Честно ви казвам клиентка сподели, че я е валял дъжд но грима не е мръднал, отичам го на базата си.
Черна пластмасова кутийка, много малка и практична.


Наскоро си взех за проба очна линия писалка на Eveline, писеца не е от най-тънките, но прави хубави черти, поставянето на подобна линия за начинаещите с тази очна линия ще си е направо блажено удоволствие, а не мъчение както всички си мислят докато се учат. Трябва си практика мили дами, за да свикне ръката ви.
Черното си е черно, не изчезва не се размазва, хубав плътен матов цвят - черно .

Други продукти на които от не отдавна съм фенка са чъбитата на Мейбълин.
Първо може да се използват самостоятелно както аз правя, а може и като молив.
Трябва ви острилка за дебели моливи, но пък си струва. Евтинки са около 7-9 лв.
Много трайни матови червила, ако мога така да ги нарека.
Издръжливостта е завидна, някой производители с червила по 30 лв да се засрамят, тези от порядака на 9 ги слагат в малкия си заден джоб!!
Имам два цвята, 130 Love my pink - много хубаво розово червило и 420 In with coral, страхотен коралов цвят, много носен от мен през топлите месеци.
Продуктите са закупени от тук!

Коментари

Популярни публикации от този блог

..:: M.Asam - красотата от силата на гроздето ::..

Днес ще ви запозная с една за мен нова марка козметика - M.Asam. През 1963г. Ингрид и Ерих Асам основават своя фирма за производство на козметични продукти.В началото на осемдесетте години на миналия век сред лозята на фамилия Асам в така наречения Южен винен маршрут,започва да работи първата германска фабрика,за добив на ценни екстракти от семките,пулпа,люспите и филизите на бялото и червено грозде.Така през 2000 година се появява луксозната козметична линия M.Asam-създадена за да дарява красота със силата на гроздето. М- като Маркус и Мириям. Държа да отбележа,че моята кожа е нормална с мазна Т зона,а при много студено време зоната около носа ми се зачервява и започва да се бели на места около носа. Ето и какво получих от M.Asam за проба и мнение. AQUA INTENSЕ - Хиалурон крем ( дневен крем)  Това дневен крем.Хидратант с лека неароматизирана хипоалергенна формула,с отлична понусимост дори и към най-чувствителните кожи,подходящ е за мъже и жени. Много съм доволна от

Комплект The Rituals

  Здравейте, прекрасни! Днес ще ви споделя впечатленията си от един комплект на The Rituals. който съдържа четири продукта. Първия е душ гел под форматя на пяна, скраб за тяло, боди лосион и олио за тяло с блестящи частици. Комплекта пристига в луксозна кутия, като според мен е много подходящ за подарък. Олиото за тяло е с разкошни блестящи частици. Направи ми впечатление, че при употреба попива много бързо в кожата, оставя я мекичка. Освен това не оставя следи по дрехите, и оставя много приятни бляскави частици по кожата. Скраба за тяло е много нежен към кожата, знаете има марки чийто скрабове за тяло направо свалят кожата, и аз ги избягвам. Но този скраб е съвсем нежен към кожата, след него кожата е много мека. Аз го използвам и преди да си нанеса продукти за тен, като ми прави впечатление, че така тена става много равномерен. Душ пяната си я оставих за предстоящото пътуване, защото е в много компактна опаковка. Лосиона съм използвала и преди, след слънце хидратира кожата много добре

Maybelline Christmas коледен календар

Добро утро, прекрасници! Днес, реших да ви споделя, една идея за коледен подарък за жена. Става въпрос за така известните, през последните години коледни календари с различни продукти. Вече навлезли и в България, може да откриете на съвсем прилични цени, един доста голям асортимент от почти всички марки които се предлагат на пазара у нас, Коледни Advent календари. Днес, заедно с вас, ще разгледаме коледния календар на Maybelline , и ще преценим дали си струва и дали е подходящ за подарък на близка приятелка, а защо не и на самите нас. В този коледен календар се съдържат 24 прозорчета, за всеки един ден от месец декември до коледа, като под всяко прозорче се крие продукт изненада. В този календар, може да намерите лакове за нокти в празнични цветове, няколко спирали за мигли, като една от тях аз използвам от години наред, матово червило на което също съм заклет фен, стик червила, спирала за долните мигли, заздравител за нокти, основа за лице, хайлайтър, моливи за очи и моливи за у