Пропускане към основното съдържание

MAC Eye Shadow





Здравейте, прекрасници!
Днешната публикация е много специална за мен, защото ще ви покажа един от най-добрите сенки който съм ползвала до сега, а именно тези на Mac Cosmetics.
Преди да ви покажа кой цветове имам и да ви кажа защо съм се спряла на тях, искам да ви споделя как започна всичко.


От няколко месеца на сам, след като си бях закупила една палитра с четири цвята сенки на Мас, реших, че искам да си направя своя палитра, само с цветове който ще използвам и който харесвам. Така си закупих празна палитра за сенки на Мас, с отделна поставка вътре за сенките. Палитрата както виждате от снимките е двойна, тоест и от двете страни мога да сложа сенки, което я прави и много компактна и удобна по време на пътуване.


Палитрата е от пластмаса, но е много качествена и твърда, и до сега не съм имала проблеми с счупени цветове или нещо подобно.
Всички сенки, който ще видите в тази публикация са единични сенки, който са си били в стандартната опаковка на мас, и аз съм прехвърлила в голяма палитра.

Както сами виждате, не съм допълнила още палитрата, но и това ще стане, просто много внимателно избирам цветовете.
В палитрата има място за 15 цвята сенки с такава поставка вътре, като от двете страни общо 30 цвята могат да се съберат. Разбира се, ако вие не държите на такава поставка, може да съберете повече цветове сенки вътре.


Satin Taupe - Това е един от първите и цветове на Mac. Цвета е сатенен и аз го опреличавам на сиво лилав цвят. Много красив цвят, става както за вечерни гримове, така и като акцент за през деня. Цвета е лесно разпознаваем, понеже до сега не съм срещала подобен цвят при други козметични марки.

Concrete - Матов, кафяв цвят. Аз го използвам като втори цвят при преливане, много наситен цвят. Използвам го, почти при всеки един мой грим.

Smut- Тъмно, кафяв цвят. Първоначално си мислех, че е матов, но се оказа, че има перлен завършек. Използвам го главно за опушване към края на окото и в основата на миглите, това е цвят който използвам точно преди черното.

Nylon - Разкошен цвят шампанско с сатенен финиш, нанася се много лесно и е изключително силно пигментиран. Бях си го закупила, точно за една абитуриентка в цвета на роклята и, и момичето много го хареса, и аз останах силно впечатлена.


Honey Lust - Това е цвят, който имам и в другата ми палитра на мас, която е четворка.
Ръждиво златистия цвят, е много силно пигментиран. Самия цвят е с много , много брокатени частици. Аз го използвам по два начин, или с суха четка, или впръсквам фиксиращ спрей на четката  така цвета става по-силно изявен и бляскъв.

Star Violet - Разкошен, пепеляво розов цвят, сатенен финиш, който го кара да изглежда като кадифе нанесен на клепача. Може да се използва като акцент, да се правят очни линий с него. Това е един от любимите ми цветове, с който се работи много бързо и лесно.

Sketch Velvet - Матов цвят, който ме разочарова леко. Няма толкова силна пигментация както другите цветове който имам. Пробвах да го нанасям и с мокра четка резултата отново е същия. Самостоятелно не може да бъде използван. 
Ако вие имате този цвят и сте открили начин да го накарате да работи за вас, с радост ще чуя съветите ви.

TRY ME ON - Моя най- най- любим цвят. Много брокатени частици, променят се цвят, зелено, синьо, РАЗКОШЕН! Обичам този цвят, мога да го използвам върху различни цветове за да добавя блясък. Мога да го използвам и самостоятелно, като първо нанасям един слой със суха четка, а след това с мокра четка нанасям втори слой! Препоръчвам ви този цвят! 

Black Tied - Черно като черно, но на пръв поглед! Много силно пигментиран цвят, черно със сребристи брокатени частици вътре. Стой просто разкошно на вечерни гримове.

Още цветове, от тези разкошни сенки, може да видите тук : https://www.enzo.bg/

Коментари

Популярни публикации от този блог

..:: M.Asam - красотата от силата на гроздето ::..

Днес ще ви запозная с една за мен нова марка козметика - M.Asam. През 1963г. Ингрид и Ерих Асам основават своя фирма за производство на козметични продукти.В началото на осемдесетте години на миналия век сред лозята на фамилия Асам в така наречения Южен винен маршрут,започва да работи първата германска фабрика,за добив на ценни екстракти от семките,пулпа,люспите и филизите на бялото и червено грозде.Така през 2000 година се появява луксозната козметична линия M.Asam-създадена за да дарява красота със силата на гроздето. М- като Маркус и Мириям. Държа да отбележа,че моята кожа е нормална с мазна Т зона,а при много студено време зоната около носа ми се зачервява и започва да се бели на места около носа. Ето и какво получих от M.Asam за проба и мнение. AQUA INTENSЕ - Хиалурон крем ( дневен крем)  Това дневен крем.Хидратант с лека неароматизирана хипоалергенна формула,с отлична понусимост дори и към най-чувствителните кожи,подходящ е за мъже и жени. Много съм доволна от

Комплект The Rituals

  Здравейте, прекрасни! Днес ще ви споделя впечатленията си от един комплект на The Rituals. който съдържа четири продукта. Първия е душ гел под форматя на пяна, скраб за тяло, боди лосион и олио за тяло с блестящи частици. Комплекта пристига в луксозна кутия, като според мен е много подходящ за подарък. Олиото за тяло е с разкошни блестящи частици. Направи ми впечатление, че при употреба попива много бързо в кожата, оставя я мекичка. Освен това не оставя следи по дрехите, и оставя много приятни бляскави частици по кожата. Скраба за тяло е много нежен към кожата, знаете има марки чийто скрабове за тяло направо свалят кожата, и аз ги избягвам. Но този скраб е съвсем нежен към кожата, след него кожата е много мека. Аз го използвам и преди да си нанеса продукти за тен, като ми прави впечатление, че така тена става много равномерен. Душ пяната си я оставих за предстоящото пътуване, защото е в много компактна опаковка. Лосиона съм използвала и преди, след слънце хидратира кожата много добре

Maybelline Christmas коледен календар

Добро утро, прекрасници! Днес, реших да ви споделя, една идея за коледен подарък за жена. Става въпрос за така известните, през последните години коледни календари с различни продукти. Вече навлезли и в България, може да откриете на съвсем прилични цени, един доста голям асортимент от почти всички марки които се предлагат на пазара у нас, Коледни Advent календари. Днес, заедно с вас, ще разгледаме коледния календар на Maybelline , и ще преценим дали си струва и дали е подходящ за подарък на близка приятелка, а защо не и на самите нас. В този коледен календар се съдържат 24 прозорчета, за всеки един ден от месец декември до коледа, като под всяко прозорче се крие продукт изненада. В този календар, може да намерите лакове за нокти в празнични цветове, няколко спирали за мигли, като една от тях аз използвам от години наред, матово червило на което също съм заклет фен, стик червила, спирала за долните мигли, заздравител за нокти, основа за лице, хайлайтър, моливи за очи и моливи за у