Пропускане към основното съдържание

MAC - Eye shadow SWISH

Здравейте, прекрасници!
Както в предна публикация ви споделих, си правя сама палитра със сенки на Mac Cosmetics, който на мен са ми необходими и само цветове които искам да присъстват в нея. Този месец си взех още един цвят за палитрата, а именно Swish frost!
Поръчах си го онлайн, и ако цвета ви харесва, ви съветвам да побързате защото е на промоция тук : https://www.enzo.bg/
Спрях се на този нежно розов, перлен цвят, защото като се замисля, нямам някой качествен розов цвят в колекцията си. Честно казано очаквах, нещо стряскащо, но се оказа че цвета е много приятен и нежен.

Опаковката е стандартна, черна с логото на Mac. Утре вече цвета ще бъде прехвърлен във палитрата ми, при останалите си събратя който ми служат ежедневно. 
Използвам го от почти месец и напоследък се улавям, че винаги присъства в ежедневния ми грим, понякога го ползвам като сенки, друг път го смесвам с фиксиращ спрей и го правя на очна линия. Между другото с по-малка четка, го ползвам и за хайлайтър, понеже цвета е много бледо розов е супер носим и приложим.
На очите винаги го нанасям с основа за сенки, на лицето в ежедневен грим не използвам база, но за такава служи фон дьо тена ми!
Swish е един много красив цвят, с прекрасен перлен завършек, аз много го харесвам и съм честно казано силно впечатлена, очаквах да не ми допадне толкова много. 
С сенките на Mac, никога не съм имала проблеми относно разпрашаване, или пигментация. Винаги в специални случай се доверявам на тях, защото се работи много лесно с тези сенки, те са много силно пигментирани, и въпреки силната си пигментация се преливат точно с няколко движения с по-пухкава четка.

Надявам се публикацията, да ви е била полезна!



Коментари

Популярни публикации от този блог

..:: M.Asam - красотата от силата на гроздето ::..

Днес ще ви запозная с една за мен нова марка козметика - M.Asam. През 1963г. Ингрид и Ерих Асам основават своя фирма за производство на козметични продукти.В началото на осемдесетте години на миналия век сред лозята на фамилия Асам в така наречения Южен винен маршрут,започва да работи първата германска фабрика,за добив на ценни екстракти от семките,пулпа,люспите и филизите на бялото и червено грозде.Така през 2000 година се появява луксозната козметична линия M.Asam-създадена за да дарява красота със силата на гроздето. М- като Маркус и Мириям. Държа да отбележа,че моята кожа е нормална с мазна Т зона,а при много студено време зоната около носа ми се зачервява и започва да се бели на места около носа. Ето и какво получих от M.Asam за проба и мнение. AQUA INTENSЕ - Хиалурон крем ( дневен крем)  Това дневен крем.Хидратант с лека неароматизирана хипоалергенна формула,с отлична понусимост дори и към най-чувствителните кожи,подходящ е за мъже и жени. Много съм доволна от

Алтея Органикс haul

Здравейте, днес ще ви представя продуктите на Алтея Органикс, който са първи за мен, но всъщност останах много доволна. Знаете, че се стремя да използвам еко/био козметика, щом става въпрос за бялата ми козметика. Сдобих се с три техни продукта и сега ще ви кажа моето мнение за тях. Което е базирано само и единствено на моя опит. Първия продукт е сапун за лице с био розово масло.Премахва ежедневното замърсяване и грим и оставя кожата мека и освежена. Българското розовото масло на Алтея възстановява и балансира. Приятната смес от ябълков екстракт и розово масло тонизират кожата. Изключително мек и подходящ за всеки тип кожа. Не съдържа сулфати и животински съставки, биоразградим. Въпреки чистите си съставки този сапун страшно много ми люти на очите, за първи път ми се случва такова нещо, като се има на предвид, че не съм с кой знае колко чувствителни очи. Преди това използвах измивен почистваш гел на balea с грепфрут и не ми е парело така. Иначе сапуна наистина почиства много до

Maybelline Christmas коледен календар

Добро утро, прекрасници! Днес, реших да ви споделя, една идея за коледен подарък за жена. Става въпрос за така известните, през последните години коледни календари с различни продукти. Вече навлезли и в България, може да откриете на съвсем прилични цени, един доста голям асортимент от почти всички марки които се предлагат на пазара у нас, Коледни Advent календари. Днес, заедно с вас, ще разгледаме коледния календар на Maybelline , и ще преценим дали си струва и дали е подходящ за подарък на близка приятелка, а защо не и на самите нас. В този коледен календар се съдържат 24 прозорчета, за всеки един ден от месец декември до коледа, като под всяко прозорче се крие продукт изненада. В този календар, може да намерите лакове за нокти в празнични цветове, няколко спирали за мигли, като една от тях аз използвам от години наред, матово червило на което също съм заклет фен, стик червила, спирала за долните мигли, заздравител за нокти, основа за лице, хайлайтър, моливи за очи и моливи за у