Пропускане към основното съдържание

White Pearl Whitening System стоматологичен избелващ гел



Здравейте, днес реших да поговорим за избелването на зъбките. Ако следите блога ми отдавна, знаете, че аз си избелих веднъж зъбите с избелващи лентички.
Понеже обаче, редовно консумирам кофеин, след време ефекта се загубва. Препоръчително беше след два месеца процедурата отново да се повтори. Аз обаче от доста време заглеждах този комплект за избелване на зъбки, който включва два избелващи стоматологични гела, спринцовка и два комплекта гумички в който се слага гела и те обгръщат зъбките. С една дума комплекта може да се използва от двама човека. Чувала съм доста добри мнения за избелващите продукти на White Pearl, може би и за това реших да рискувам и вместо избелващи ленти за зъби, се сдобих с този комплект на White Pearl Whitening System. С него се сдобих от един онлайн магазин, понеже не съм го засичала никъде другаде. На този тип продукти много харесвам това, че може да си избеля зъбите в домашни условия. Моята зъболекарка, отказа да ми ги избели, защото ще ми се повреди най-горния пласт на зъбите. Причината поради която искам да избелвам моите зъби, е че от малка вероятно от антибиотиците, а някой зъболекари казват , че може да е и от минералната вода, имам две малки бели петънца на предните зъби. В началото бяха най-отгоре към венеца, с годините слезнаха на долу и вече почти ги няма, но все пак коя жена или по-скоро кой човек в днешно време не иска да има искрящо бяла усмивка с която да се гордее и да се усмихва без притеснение. Този гел има висок процент флуорид който укрепва зъбите и зъбния емайл, като по този начин той активно защитава зъбите от кариес и от оцветяване. Колко защитава от оцветяване след края на процедурата за съжаление не мога да кажа, понеже аз така и не стигнах до края. С голям интерес прочетох , също че и продуктите на White Pearl дезинфекцират зъбната кухина, също така действат и противовъзпалително.
Заради ефективната си съставка карабамид перадоксид гарантира и висококачествено избелване на зъбите без рискове. За рисковете ще ви кажа по-надолу. Също така продуктите са одобрени от стаматологичната организация.
Сега ще ви разкажа за моя опит с комплекта на White Pearl Whitening System - стоматологичен избелваш гел. Бях много развълнувана когато за първи път го използвах, и да гела наистина действа и избелва зъбите много добре. Разлика видях още след първото използване. Препоръчително е да стоите с гела от половин час до един час. Проблема при мен дойте от това че силиконовите приставки който си наподобяват изкуствени зъби, ми идват много големи и да стоя с тях един час е недопустимо. Започва страшно много да ме боли устата, за това и след няколко ползвания ги спрях. Евентуално проблема е само при мен, защото моята приятелка също ги използва и при нея няма проблем с седенето един час. Друго важно което искам да спомена е, че съм с чувствителни зъби, но не изпитах никакъв проблем от гела, усеща се свежо с мирис на мента, а не с някакъв химичен аромат. Вкус няма. При първото слагане прекалих с гела, за това трябва внимателно в тънка линия да го поставяте.

Комплекта е закупен от тук, онлайн разбира се!

Коментари

Популярни публикации от този блог

..:: M.Asam - красотата от силата на гроздето ::..

Днес ще ви запозная с една за мен нова марка козметика - M.Asam. През 1963г. Ингрид и Ерих Асам основават своя фирма за производство на козметични продукти.В началото на осемдесетте години на миналия век сред лозята на фамилия Асам в така наречения Южен винен маршрут,започва да работи първата германска фабрика,за добив на ценни екстракти от семките,пулпа,люспите и филизите на бялото и червено грозде.Така през 2000 година се появява луксозната козметична линия M.Asam-създадена за да дарява красота със силата на гроздето. М- като Маркус и Мириям. Държа да отбележа,че моята кожа е нормална с мазна Т зона,а при много студено време зоната около носа ми се зачервява и започва да се бели на места около носа. Ето и какво получих от M.Asam за проба и мнение. AQUA INTENSЕ - Хиалурон крем ( дневен крем)  Това дневен крем.Хидратант с лека неароматизирана хипоалергенна формула,с отлична понусимост дори и към най-чувствителните кожи,подходящ е за мъже и жени. Много съм доволна от

Комплект The Rituals

  Здравейте, прекрасни! Днес ще ви споделя впечатленията си от един комплект на The Rituals. който съдържа четири продукта. Първия е душ гел под форматя на пяна, скраб за тяло, боди лосион и олио за тяло с блестящи частици. Комплекта пристига в луксозна кутия, като според мен е много подходящ за подарък. Олиото за тяло е с разкошни блестящи частици. Направи ми впечатление, че при употреба попива много бързо в кожата, оставя я мекичка. Освен това не оставя следи по дрехите, и оставя много приятни бляскави частици по кожата. Скраба за тяло е много нежен към кожата, знаете има марки чийто скрабове за тяло направо свалят кожата, и аз ги избягвам. Но този скраб е съвсем нежен към кожата, след него кожата е много мека. Аз го използвам и преди да си нанеса продукти за тен, като ми прави впечатление, че така тена става много равномерен. Душ пяната си я оставих за предстоящото пътуване, защото е в много компактна опаковка. Лосиона съм използвала и преди, след слънце хидратира кожата много добре

Maybelline Christmas коледен календар

Добро утро, прекрасници! Днес, реших да ви споделя, една идея за коледен подарък за жена. Става въпрос за така известните, през последните години коледни календари с различни продукти. Вече навлезли и в България, може да откриете на съвсем прилични цени, един доста голям асортимент от почти всички марки които се предлагат на пазара у нас, Коледни Advent календари. Днес, заедно с вас, ще разгледаме коледния календар на Maybelline , и ще преценим дали си струва и дали е подходящ за подарък на близка приятелка, а защо не и на самите нас. В този коледен календар се съдържат 24 прозорчета, за всеки един ден от месец декември до коледа, като под всяко прозорче се крие продукт изненада. В този календар, може да намерите лакове за нокти в празнични цветове, няколко спирали за мигли, като една от тях аз използвам от години наред, матово червило на което също съм заклет фен, стик червила, спирала за долните мигли, заздравител за нокти, основа за лице, хайлайтър, моливи за очи и моливи за у