Пропускане към основното съдържание

MAC Mineralize Concealer



Здравейте, днешната публикация ще бъде посветена на коректорите и по-точно на два мои нови коректора на марката мас, която се води професионална.
Цветовете които аз имам са NW30 и NC35. Понеже поръчвах чрез интернет, тези два цвята са ми малко тъмни, но за напред ще гледам да си закупя още два цвята в по светлата гама.
Този тип коректор се води, че е подходящ за всеки тип кожа, аз съм с нормална кожа, но за съжаление с мазна Т зона, която доста често ми създава проблеми заради лъскащия ефект който се появява след няколко часа, дори и да съм използвала пудра или матиращ спрей, с матиращата основа положението е горе долу същото. Но нека оставим тази тема за друга публикация, която обмислям да напиша скоро, и дано да ми остане време, че напоследък съм доста заета.
За коректорите на мас съм чувала доста похвали, особено за този който е с помпичка.
Най-много се говори за това колко са покривни и колко са издръжливи.
Тези два коректора на мас, са първи за мен до сега не съм използвала коректори на мас, всъщност и допреди няколко месеца нямах нужда да използвам коректор в зоната под очите, но напоследък не си доспивам, ангажирана съм с доста неща и просто умората взема връх и си личи най-много под очите ми. Точно и това ме накара да си купя коректор на мас, а за по сигурно си взех два цвята, за съжаление не са толкова светли, и аз по-рядко ги използвам под очите си. Обикновено когато се гримирам, искам тази зона да е по светла, за да може да изглеждам по-свежо и умората да не ми личи толкова.
Коректорите пристигнаха добре опаковани, и в стандартната си черна картонена кутийка, която аз запазих , всъщност на по-скъпите си продукти запазвам картонените опаковки и си ги държа в тях. PS. Вероятно за това нямам вече място където да съхранявам козметиката си.
Та, по темата за коректора и опаковката мога да кажа, че този коректор не е с помпичка, а с четка. Четката е доста тънка, но не е от тези с апликатор, а съвсем обикновена четка от косъмчета. Позволява прецизно нанасяне на коректора, но в никакъв случай само с тази четка не може да се справите с това той да е добре прелят, и да стой естествено в зоната под очите, или било то другаде ако искате да скриете нещо.
Този тип коректор от серията на мас mineralize concealer, е много покривен, чувам че и от другите серии са покривни, но не мога да дам мнение за тях след като не съм ги пробвала.
От тази серия коректорите са с пълно покритие, с помощта на блендер или четка за коректор, но не плоска, нанасянето му става много лесно, а преливането до постигане на ефекта естествен, страшно лесно и без никакви усилия.
Издръжливостта му също е задоволителна, той е там докато аз реша, да го премахна.
Случвало ми се е от определени коректори да ми се изсуши зоната под очите, с този не е така. Не го усещам, и мисля че е подходящ и за дами с по-зряла кожа, или с първи бръчици, понеже той не подчертава недостатъците, и не се събира както ми се е случвало в сгъвките и малките линийки.
Определено ще се сдобия с още цветове и съм доволна от покупката си.
PS. Ще има ъбдейт със снимки след няколко дни.
Коректорите може да видите тук, като мнението ми е базирано изцяло на моя опит с тях.

Коментари

Популярни публикации от този блог

..:: M.Asam - красотата от силата на гроздето ::..

Днес ще ви запозная с една за мен нова марка козметика - M.Asam. През 1963г. Ингрид и Ерих Асам основават своя фирма за производство на козметични продукти.В началото на осемдесетте години на миналия век сред лозята на фамилия Асам в така наречения Южен винен маршрут,започва да работи първата германска фабрика,за добив на ценни екстракти от семките,пулпа,люспите и филизите на бялото и червено грозде.Така през 2000 година се появява луксозната козметична линия M.Asam-създадена за да дарява красота със силата на гроздето. М- като Маркус и Мириям. Държа да отбележа,че моята кожа е нормална с мазна Т зона,а при много студено време зоната около носа ми се зачервява и започва да се бели на места около носа. Ето и какво получих от M.Asam за проба и мнение. AQUA INTENSЕ - Хиалурон крем ( дневен крем)  Това дневен крем.Хидратант с лека неароматизирана хипоалергенна формула,с отлична понусимост дори и към най-чувствителните кожи,подходящ е за мъже и жени. Много съм доволна от

Алтея Органикс haul

Здравейте, днес ще ви представя продуктите на Алтея Органикс, който са първи за мен, но всъщност останах много доволна. Знаете, че се стремя да използвам еко/био козметика, щом става въпрос за бялата ми козметика. Сдобих се с три техни продукта и сега ще ви кажа моето мнение за тях. Което е базирано само и единствено на моя опит. Първия продукт е сапун за лице с био розово масло.Премахва ежедневното замърсяване и грим и оставя кожата мека и освежена. Българското розовото масло на Алтея възстановява и балансира. Приятната смес от ябълков екстракт и розово масло тонизират кожата. Изключително мек и подходящ за всеки тип кожа. Не съдържа сулфати и животински съставки, биоразградим. Въпреки чистите си съставки този сапун страшно много ми люти на очите, за първи път ми се случва такова нещо, като се има на предвид, че не съм с кой знае колко чувствителни очи. Преди това използвах измивен почистваш гел на balea с грепфрут и не ми е парело така. Иначе сапуна наистина почиства много до

Maybelline Christmas коледен календар

Добро утро, прекрасници! Днес, реших да ви споделя, една идея за коледен подарък за жена. Става въпрос за така известните, през последните години коледни календари с различни продукти. Вече навлезли и в България, може да откриете на съвсем прилични цени, един доста голям асортимент от почти всички марки които се предлагат на пазара у нас, Коледни Advent календари. Днес, заедно с вас, ще разгледаме коледния календар на Maybelline , и ще преценим дали си струва и дали е подходящ за подарък на близка приятелка, а защо не и на самите нас. В този коледен календар се съдържат 24 прозорчета, за всеки един ден от месец декември до коледа, като под всяко прозорче се крие продукт изненада. В този календар, може да намерите лакове за нокти в празнични цветове, няколко спирали за мигли, като една от тях аз използвам от години наред, матово червило на което също съм заклет фен, стик червила, спирала за долните мигли, заздравител за нокти, основа за лице, хайлайтър, моливи за очи и моливи за у