Пропускане към основното съдържание

Revlon - photoready airbrush effect


Здравейте, прекрасници!
Последните месеци при мен изминаха в търсене на нов фон дьо тен, който да използвам в летните дни!
Напоследък искам нещо което хем да прикрие несъвършенствата по кожата ми, а в същото време да предотврати мигновенното омазняване на Т зоната ми, и да не я натоварва излишно!
Преди време използвах фдт на Revlon от серията Colorstay, но сега реших да опитам този, да му дам шанс, защото е направен по нова технология, която кара светлината която се отразява на кожата да я кара да изглежда мека и гледка. Revlon - photoready airbrush effect, е продукт с въздушен ефект, той е в масивна стъклена, бутилка, като има и помпичка към него, нещо което ме улеснява много. На мен за да покрия цялото лице са и нужни от една до две помпички.
За себе си предпочетох цвят 001 Ivory, който е един от най-светлите цветове на продукта, но и аз съм с доста бяла кожа. Направи ми впечатление, колко бързо и лесно се слива с кожата ми този продукт и колко издръжлив се оказа, при мен издържа около 12-13 часа, след което вече започва бавно да изчезва. При употребата му задължително фиксирам с пудра и спрей за мазна кожа, защото иначе след около два часа лъсвам в Т зоната. За мен формулата не е толкова кремообразна, а е по-скоро течна, за сравнение с Colorstay отново на Revlon, мисля, че е една идея по-лек продукт и не е проблем да бъде носен в ежедневието защото стои много естествено. Продукта е със средна към пълна покривност, казвам това защото той не изсъхва веднага след като бъде нанесен и това позволява надграждане за пълна покривност.
За сега съм се спряла на него за през лятото, ако вие имате някакви предложения споделете ги в коментарите!

Поздрави!


Продукта е закупен от сайт за оригинални парфюми



Коментари

Популярни публикации от този блог

..:: M.Asam - красотата от силата на гроздето ::..

Днес ще ви запозная с една за мен нова марка козметика - M.Asam. През 1963г. Ингрид и Ерих Асам основават своя фирма за производство на козметични продукти.В началото на осемдесетте години на миналия век сред лозята на фамилия Асам в така наречения Южен винен маршрут,започва да работи първата германска фабрика,за добив на ценни екстракти от семките,пулпа,люспите и филизите на бялото и червено грозде.Така през 2000 година се появява луксозната козметична линия M.Asam-създадена за да дарява красота със силата на гроздето. М- като Маркус и Мириям. Държа да отбележа,че моята кожа е нормална с мазна Т зона,а при много студено време зоната около носа ми се зачервява и започва да се бели на места около носа. Ето и какво получих от M.Asam за проба и мнение. AQUA INTENSЕ - Хиалурон крем ( дневен крем)  Това дневен крем.Хидратант с лека неароматизирана хипоалергенна формула,с отлична понусимост дори и към най-чувствителните кожи,подходящ е за мъже и жени. Много съм доволна от

Комплект The Rituals

  Здравейте, прекрасни! Днес ще ви споделя впечатленията си от един комплект на The Rituals. който съдържа четири продукта. Първия е душ гел под форматя на пяна, скраб за тяло, боди лосион и олио за тяло с блестящи частици. Комплекта пристига в луксозна кутия, като според мен е много подходящ за подарък. Олиото за тяло е с разкошни блестящи частици. Направи ми впечатление, че при употреба попива много бързо в кожата, оставя я мекичка. Освен това не оставя следи по дрехите, и оставя много приятни бляскави частици по кожата. Скраба за тяло е много нежен към кожата, знаете има марки чийто скрабове за тяло направо свалят кожата, и аз ги избягвам. Но този скраб е съвсем нежен към кожата, след него кожата е много мека. Аз го използвам и преди да си нанеса продукти за тен, като ми прави впечатление, че така тена става много равномерен. Душ пяната си я оставих за предстоящото пътуване, защото е в много компактна опаковка. Лосиона съм използвала и преди, след слънце хидратира кожата много добре

Maybelline Christmas коледен календар

Добро утро, прекрасници! Днес, реших да ви споделя, една идея за коледен подарък за жена. Става въпрос за така известните, през последните години коледни календари с различни продукти. Вече навлезли и в България, може да откриете на съвсем прилични цени, един доста голям асортимент от почти всички марки които се предлагат на пазара у нас, Коледни Advent календари. Днес, заедно с вас, ще разгледаме коледния календар на Maybelline , и ще преценим дали си струва и дали е подходящ за подарък на близка приятелка, а защо не и на самите нас. В този коледен календар се съдържат 24 прозорчета, за всеки един ден от месец декември до коледа, като под всяко прозорче се крие продукт изненада. В този календар, може да намерите лакове за нокти в празнични цветове, няколко спирали за мигли, като една от тях аз използвам от години наред, матово червило на което също съм заклет фен, стик червила, спирала за долните мигли, заздравител за нокти, основа за лице, хайлайтър, моливи за очи и моливи за у