Пропускане към основното съдържание

Astor Khol Kajal & Contour 2 in 1 Молив за очи



Здравейте, разкошки! Искам с няколко думи да ви споделя впечатленията си от молива за очи на Astor - Khol Kajal & Contour 2 in 1. Най-наситеното черно което съм използвала до сега.
Молива се остри и не е автоматичен, държа да го отбележа, за тези от вас който предпочитат автоматичните моливи за очи. Аз много пъти съм ви споделяла , че при мен молив за очи какъвто и да е той във водната линия не се задържа, буквално изчезва за две три минутки, минала съм през почти всички дрогерийни, до тези на мас, и други луксозни марки, резултата е един и същ. За това и впечатления за този молив мога да дам, като изрично спомена, че аз го слагам само като очна линия или под миглите на долния клепач за да подчертая окото, там не мърда и си върши работата. Молива е много мек, и според мен може да се използва като се опуши за някой по-драматичен грим.
Марката Astor е основана през 1952 година по време на следвоенната ера, и вече 60 години Astor произвежда козметични продукти и помагала на достъпни цени.
Експерти по грим,дерматолози и други професионалисти прилагат най-новите иновации,технологии и изключителни рецепти и съставки във всички продукти на ASTOR.Редица проучвания и разработки в Монако и Морис Плейнс гарантират,че индивидуалните рецепти са подходящи за всеки тип кожа и отговарят на специфичните потребности на жените от всички възрасти.
Молива е закупен от сайт за оригинални парфюми

Коментари

Популярни публикации от този блог

..:: M.Asam - красотата от силата на гроздето ::..

Днес ще ви запозная с една за мен нова марка козметика - M.Asam. През 1963г. Ингрид и Ерих Асам основават своя фирма за производство на козметични продукти.В началото на осемдесетте години на миналия век сред лозята на фамилия Асам в така наречения Южен винен маршрут,започва да работи първата германска фабрика,за добив на ценни екстракти от семките,пулпа,люспите и филизите на бялото и червено грозде.Така през 2000 година се появява луксозната козметична линия M.Asam-създадена за да дарява красота със силата на гроздето. М- като Маркус и Мириям. Държа да отбележа,че моята кожа е нормална с мазна Т зона,а при много студено време зоната около носа ми се зачервява и започва да се бели на места около носа. Ето и какво получих от M.Asam за проба и мнение. AQUA INTENSЕ - Хиалурон крем ( дневен крем)  Това дневен крем.Хидратант с лека неароматизирана хипоалергенна формула,с отлична понусимост дори и към най-чувствителните кожи,подходящ е за мъже и жени. Много съм доволна от

Комплект The Rituals

  Здравейте, прекрасни! Днес ще ви споделя впечатленията си от един комплект на The Rituals. който съдържа четири продукта. Първия е душ гел под форматя на пяна, скраб за тяло, боди лосион и олио за тяло с блестящи частици. Комплекта пристига в луксозна кутия, като според мен е много подходящ за подарък. Олиото за тяло е с разкошни блестящи частици. Направи ми впечатление, че при употреба попива много бързо в кожата, оставя я мекичка. Освен това не оставя следи по дрехите, и оставя много приятни бляскави частици по кожата. Скраба за тяло е много нежен към кожата, знаете има марки чийто скрабове за тяло направо свалят кожата, и аз ги избягвам. Но този скраб е съвсем нежен към кожата, след него кожата е много мека. Аз го използвам и преди да си нанеса продукти за тен, като ми прави впечатление, че така тена става много равномерен. Душ пяната си я оставих за предстоящото пътуване, защото е в много компактна опаковка. Лосиона съм използвала и преди, след слънце хидратира кожата много добре

Maybelline Christmas коледен календар

Добро утро, прекрасници! Днес, реших да ви споделя, една идея за коледен подарък за жена. Става въпрос за така известните, през последните години коледни календари с различни продукти. Вече навлезли и в България, може да откриете на съвсем прилични цени, един доста голям асортимент от почти всички марки които се предлагат на пазара у нас, Коледни Advent календари. Днес, заедно с вас, ще разгледаме коледния календар на Maybelline , и ще преценим дали си струва и дали е подходящ за подарък на близка приятелка, а защо не и на самите нас. В този коледен календар се съдържат 24 прозорчета, за всеки един ден от месец декември до коледа, като под всяко прозорче се крие продукт изненада. В този календар, може да намерите лакове за нокти в празнични цветове, няколко спирали за мигли, като една от тях аз използвам от години наред, матово червило на което също съм заклет фен, стик червила, спирала за долните мигли, заздравител за нокти, основа за лице, хайлайтър, моливи за очи и моливи за у