Пропускане към основното съдържание

Lancome Grandiôse


Любимата ми спирала Lancome Grandiose. Преди да напиша тази публикация искам да ви споделя, че тя е дълго обмисляна. Исках да съм напълно обективна с вас, защото за един средно статистически българин е много трудно да отдели 50-60 лв за спирала. Аз когато започнах да се интересувам от козметика, първо се доверявах на блоговете. Тази публикация, ще е напълно искрена и обективна както винаги. Защото тези 50 лв за тази спирала.... наистина си заслужават.
Когато за първи път я взех в ръце, се почуствах много доволна, самата опаковка е толкова красива, изящна и някак добре премерена, за да вдъхва лукс и удобство.
Причината за по-тумбестата опаковка, е новата четка на спиралата. Тя има специална извивка, която аз за първи път виждам на спирала, според производителите, извитата четка наподобява лебедова шия, според мен също. Първия път когато я използвах ми беше малко трудно, но ми направи впечатление, че спиралата се нанася много лесно, и най-лесното е че нанасянето във вътрешната част на миглите вече не означава цапане или бъркане в окото (често ми се случваше с други спирали). Според производителите тази извита четка, спомага за извиването на миглите, и по-доброто нанасяне на туша. В моите очи тази спирала е, спиралата която НЕ СЕ РАЗМАЗВА, не се рони, извива миглите и придава естествен обем, нанася се лесно, но и се сваля много трудно, иска си повече играчка. Спиралата не спластява миглите, но също така и аз я нанасям на един пласт, просто тя е толкова прекрасна и толкова добре си върши работата, че няма нужда от втори. Нанасянето на спирала на долните мигли ми беше много отвратително, защото все си бърках в окото от бързане или се цапах, с тази четка нещата стоят по друг начин, а именно нанасянето на спирала, става лесно и премерено, на всичкото отгоре и много бързо.

Спиралата създава бързо и лесно издължен ефект на миглите, създава и обем без да ги слепва. Харесва ми, че задържа извивката на миглите, лесна е за измиване и премахване, не се размазва или бели; четката е наистина удобна за нанасяне и сресване на миглите; наслоява се лесно; консистенцията не е прекалено мокра или гъста - просто идеална. Да не говорим и че това е най-красивата опаковка и дизайн на спирала, който някога съм виждала.

Козметиката на Lancome днес е сред най-известните световни марки. Нейната история започва от 1935 г. ,когато излиза първият парфюм от тази марка. Сред успехите на марката е козметиката Océane Line (1955) с морски елементи, които се отразяват благоприятно на човешката кожа. Марката Lancome много клиенти и достатъчно финанси за да експериментира със своите продукти. Lancome създава Armand Petitjean който е вдъхновен от разрушаването на замъка Chateau de Lancosme. Тази марка има свой символ - роза, тъй като до замъка растели много рози. Марката Lancome е оригинална и с това, че носи името на своят създател. Днес Lancome има много почитатели сред, които звезди като Julia Roberts и Penelope Cruz. Вземете ориенталският парфюм Lancome Hypnose или луксозния нов парфюм Lancome Tresor In Love.





Спиралата е закупена от тук!



Коментари

Популярни публикации от този блог

..:: M.Asam - красотата от силата на гроздето ::..

Днес ще ви запозная с една за мен нова марка козметика - M.Asam. През 1963г. Ингрид и Ерих Асам основават своя фирма за производство на козметични продукти.В началото на осемдесетте години на миналия век сред лозята на фамилия Асам в така наречения Южен винен маршрут,започва да работи първата германска фабрика,за добив на ценни екстракти от семките,пулпа,люспите и филизите на бялото и червено грозде.Така през 2000 година се появява луксозната козметична линия M.Asam-създадена за да дарява красота със силата на гроздето. М- като Маркус и Мириям. Държа да отбележа,че моята кожа е нормална с мазна Т зона,а при много студено време зоната около носа ми се зачервява и започва да се бели на места около носа. Ето и какво получих от M.Asam за проба и мнение. AQUA INTENSЕ - Хиалурон крем ( дневен крем)  Това дневен крем.Хидратант с лека неароматизирана хипоалергенна формула,с отлична понусимост дори и към най-чувствителните кожи,подходящ е за мъже и жени. Много съм доволна от

Комплект The Rituals

  Здравейте, прекрасни! Днес ще ви споделя впечатленията си от един комплект на The Rituals. който съдържа четири продукта. Първия е душ гел под форматя на пяна, скраб за тяло, боди лосион и олио за тяло с блестящи частици. Комплекта пристига в луксозна кутия, като според мен е много подходящ за подарък. Олиото за тяло е с разкошни блестящи частици. Направи ми впечатление, че при употреба попива много бързо в кожата, оставя я мекичка. Освен това не оставя следи по дрехите, и оставя много приятни бляскави частици по кожата. Скраба за тяло е много нежен към кожата, знаете има марки чийто скрабове за тяло направо свалят кожата, и аз ги избягвам. Но този скраб е съвсем нежен към кожата, след него кожата е много мека. Аз го използвам и преди да си нанеса продукти за тен, като ми прави впечатление, че така тена става много равномерен. Душ пяната си я оставих за предстоящото пътуване, защото е в много компактна опаковка. Лосиона съм използвала и преди, след слънце хидратира кожата много добре

Maybelline Christmas коледен календар

Добро утро, прекрасници! Днес, реших да ви споделя, една идея за коледен подарък за жена. Става въпрос за така известните, през последните години коледни календари с различни продукти. Вече навлезли и в България, може да откриете на съвсем прилични цени, един доста голям асортимент от почти всички марки които се предлагат на пазара у нас, Коледни Advent календари. Днес, заедно с вас, ще разгледаме коледния календар на Maybelline , и ще преценим дали си струва и дали е подходящ за подарък на близка приятелка, а защо не и на самите нас. В този коледен календар се съдържат 24 прозорчета, за всеки един ден от месец декември до коледа, като под всяко прозорче се крие продукт изненада. В този календар, може да намерите лакове за нокти в празнични цветове, няколко спирали за мигли, като една от тях аз използвам от години наред, матово червило на което също съм заклет фен, стик червила, спирала за долните мигли, заздравител за нокти, основа за лице, хайлайтър, моливи за очи и моливи за у