Пропускане към основното съдържание

NYX Cosmetics The Natural палитра от сенки за очи с апликатор

Здравейте, приятели! Бързам да ви разкажа за най-новите си придобивки през последния месец. Днес ще ви споделя за новите ми сенки за очи на NYX Cosmetics. Сенки на Nyx Cosmetics съм използвала и преди, само че единични сенки или джъмбо моливите им от който имам два основи цвята, бял и черен. До сега продукт на NYX Cosmetics никога не ме е разочаровал, но бях се ограничила в покупките си от тази марка понеже я изнесоха от България, а не съм много компетентна в поръчките от чужбина. Тези който ме следят отдавна знаят, че често пазарувам от enzo козметика, но не бях видяла, че и те предлагат марката, че на всичкото отгоре и цените им са супер приемливи , да не кажа евтини. При последната си поръчка сложих в кошницата и една палитра на NYX Cosmetics с шест цвята сенки, палитрата се казва The Natural, защото е само с натурални или по-скоро нюд цветове, някак земни и много приятни. Аз сам от хората който са забелязали, че при повечето марки в палитрите сенки все ще има един цвят който за нищо не става, или няма да вади цвят или ще се рони и т.н. Тук при тази палитра обаче това го няма, всичките шест цвята са страхотно пигментирани, не се прашат, не се ронят, при първия суоч с пръсти без основи/ бази и тн, станах меко казано шокирана, къде и какво съм правила до сега че не съм се сдобила с тези разкошнотии. Тези който ме познавам вече знаят, всички налични палитри в сайта където се предлага Nyx Cosmetics вече пътуват към мен. Но съм си обещала, че след тях в близките два три месеца няма да си купувам сенки, и дори , че някой палитри който имам и не използвам ще подаря за освободя място за новите ми съкровища.
NYX Cosmetics е професионална марка козметика за работата на makeup artistite.
Палитрата която аз имам е пластмасова с апликатор. Апликатора няма да използвам, никога не са ми били удобни подобен тип инструменти и не си представям даже да си направя грима с такова нещо. Виж братовчедка ми им е фенка и ще и го подаря.
Шесте цвята в палитрата нямат имена, но ще ви ги опиша от ляво на дясно като ги номерирам от едно до шест.
Цвят номер едно е цвят шампанско с лек шимър, но цвета е много нежен и е подходящ както за освежаване под веждата, така и за в началото на около, а защо не и като основен цвят за някой по шик грим.
Цвят номер две е бледо жълт цвят с по-едри брокати в него, много покривен и веднага ми идва на ум, че един черен опушен грим с акцент от това жълто би седят перфектно за някое лятно парти на морето.
Цвят номер три е цвят праскова и е матов цвят, чудесен да използване при преливки според мен и за опушване.
Цвят номер четири е цвят който е нюд с лек шимър ефект.
Цвят номер пет е бледо кафяво с блестящи частици, този цвят е много на мода тази година.
Последния цвят е цвят номер шест и е студено тъмно кафяв цвят, който е матов и е чудесен за опушване в края на окото за вечерен грим.
Всички цветове са много меки и пигментирани.

Коментари

Популярни публикации от този блог

..:: M.Asam - красотата от силата на гроздето ::..

Днес ще ви запозная с една за мен нова марка козметика - M.Asam. През 1963г. Ингрид и Ерих Асам основават своя фирма за производство на козметични продукти.В началото на осемдесетте години на миналия век сред лозята на фамилия Асам в така наречения Южен винен маршрут,започва да работи първата германска фабрика,за добив на ценни екстракти от семките,пулпа,люспите и филизите на бялото и червено грозде.Така през 2000 година се появява луксозната козметична линия M.Asam-създадена за да дарява красота със силата на гроздето. М- като Маркус и Мириям. Държа да отбележа,че моята кожа е нормална с мазна Т зона,а при много студено време зоната около носа ми се зачервява и започва да се бели на места около носа. Ето и какво получих от M.Asam за проба и мнение. AQUA INTENSЕ - Хиалурон крем ( дневен крем)  Това дневен крем.Хидратант с лека неароматизирана хипоалергенна формула,с отлична понусимост дори и към най-чувствителните кожи,подходящ е за мъже и жени. Много съм доволна от

Комплект The Rituals

  Здравейте, прекрасни! Днес ще ви споделя впечатленията си от един комплект на The Rituals. който съдържа четири продукта. Първия е душ гел под форматя на пяна, скраб за тяло, боди лосион и олио за тяло с блестящи частици. Комплекта пристига в луксозна кутия, като според мен е много подходящ за подарък. Олиото за тяло е с разкошни блестящи частици. Направи ми впечатление, че при употреба попива много бързо в кожата, оставя я мекичка. Освен това не оставя следи по дрехите, и оставя много приятни бляскави частици по кожата. Скраба за тяло е много нежен към кожата, знаете има марки чийто скрабове за тяло направо свалят кожата, и аз ги избягвам. Но този скраб е съвсем нежен към кожата, след него кожата е много мека. Аз го използвам и преди да си нанеса продукти за тен, като ми прави впечатление, че така тена става много равномерен. Душ пяната си я оставих за предстоящото пътуване, защото е в много компактна опаковка. Лосиона съм използвала и преди, след слънце хидратира кожата много добре

Maybelline Christmas коледен календар

Добро утро, прекрасници! Днес, реших да ви споделя, една идея за коледен подарък за жена. Става въпрос за така известните, през последните години коледни календари с различни продукти. Вече навлезли и в България, може да откриете на съвсем прилични цени, един доста голям асортимент от почти всички марки които се предлагат на пазара у нас, Коледни Advent календари. Днес, заедно с вас, ще разгледаме коледния календар на Maybelline , и ще преценим дали си струва и дали е подходящ за подарък на близка приятелка, а защо не и на самите нас. В този коледен календар се съдържат 24 прозорчета, за всеки един ден от месец декември до коледа, като под всяко прозорче се крие продукт изненада. В този календар, може да намерите лакове за нокти в празнични цветове, няколко спирали за мигли, като една от тях аз използвам от години наред, матово червило на което също съм заклет фен, стик червила, спирала за долните мигли, заздравител за нокти, основа за лице, хайлайтър, моливи за очи и моливи за у