Пропускане към основното съдържание

W7 Cosmetics Make Up & Glow бронзър-крем


Здравейте, приятели. Днес ще си поговорим за първия ми кремообразен бронзър, и как и защо се спрях на марката W7 Cosmetics, защо този бронзър се води dupe на този на chanel който пък е десет пъти по-скъп. Прилики и разлики, как попаднах на марката W7 Cosmetics, и от къде научих за нея и за този нейн толкова хвален и сравняван с Шанелския бронзър.

Първо нека ви разкажа от къде научих за марката W7 Cosmetics.
За W7 Cosmetics научих от една българска влогърка, чийто име няма да споменавам, понеже не знам дали ще бъде съгласна, тоест съвсем случайно гледах клип с продуктите и на W7 Cosmetics и след този клип четох в интернет все противоречиви мнения. Някой дами бяха във възторг от продуктите, други не чак толкова, общо взето мненията бяха смесени.
Все пак за да се хареса един продукт на някой зависи не само от продукта , но и от кожата на дадената дама, както и от начина на поставяне на продукта.
Честно казано дълго време се заглеждах по шанелския бронзър, но така и не ми се отдаде възможност да го пробвам, а така на сляпо да го поръчам без да знам дали ще се сработим и при високата му цена, някак си все не се решавах.
За това пък като изглеждах доста клипчета за бронзър по-точно за кремообразния бронзър на W7 cosmetics и това, че го водят като по-евтината алтернатива на Шанелския реших, че няма какво да губя и си го поръчах.
Опаковката е сравнително по-малка от тази на Шанелския, вътре има 12м. продукт, но това ми е предостатъчно за лична употреба.
Опаковката е пластмасова, прозрачна с черна капачка. Пристигна и с предпазител, за което много се радвам. Цвета е подходящ за хора с светла кожа, понеже едвали на дами с тен ще им свърши работа.


Бронзиращите продукти и тези в кремообразна формула са най-подходящи за лятото, Самият продукт бронзър придава на кожата много готин ефект, докоснати от слънцето. Той затопля лицето , а и тази година кремобразните продукти са много на мода.
Различните типове кожа, разбира се се нуждаят от различен цвят бронзър, аз съм с много бяла кожа, и избрах бронзър в цвят какао, което ми пасва идеално и стои много естествено върху кожата ми. Нещо важно което бих ви посъветвала е да избягвате бронзърите с жълт или розов подтон. Най-подходящ е бронзъра с червеникав или кафяв подтон, защото той седи по естествено. Друго важно нещо е да намерите своя начин за нанасяне, вариантите са или с четка или с beauty blender, аз своя бронзант на w7 Cosmetics нанасям първо с четка , а след това блендвам отгоре с розовото ми съкровище, а именно beauty blender-a ми.
Препоръчвам ви, когато използвате бронзър, да използвате и хайлайтър, понеже седи много по-естествено, а лицето се озарява.
Моя бронзър на W7 Cosmetics - Make Up & Glow поръчах от тук!

Коментари

Популярни публикации от този блог

..:: M.Asam - красотата от силата на гроздето ::..

Днес ще ви запозная с една за мен нова марка козметика - M.Asam. През 1963г. Ингрид и Ерих Асам основават своя фирма за производство на козметични продукти.В началото на осемдесетте години на миналия век сред лозята на фамилия Асам в така наречения Южен винен маршрут,започва да работи първата германска фабрика,за добив на ценни екстракти от семките,пулпа,люспите и филизите на бялото и червено грозде.Така през 2000 година се появява луксозната козметична линия M.Asam-създадена за да дарява красота със силата на гроздето. М- като Маркус и Мириям. Държа да отбележа,че моята кожа е нормална с мазна Т зона,а при много студено време зоната около носа ми се зачервява и започва да се бели на места около носа. Ето и какво получих от M.Asam за проба и мнение. AQUA INTENSЕ - Хиалурон крем ( дневен крем)  Това дневен крем.Хидратант с лека неароматизирана хипоалергенна формула,с отлична понусимост дори и към най-чувствителните кожи,подходящ е за мъже и жени. Много съм доволна от

Комплект The Rituals

  Здравейте, прекрасни! Днес ще ви споделя впечатленията си от един комплект на The Rituals. който съдържа четири продукта. Първия е душ гел под форматя на пяна, скраб за тяло, боди лосион и олио за тяло с блестящи частици. Комплекта пристига в луксозна кутия, като според мен е много подходящ за подарък. Олиото за тяло е с разкошни блестящи частици. Направи ми впечатление, че при употреба попива много бързо в кожата, оставя я мекичка. Освен това не оставя следи по дрехите, и оставя много приятни бляскави частици по кожата. Скраба за тяло е много нежен към кожата, знаете има марки чийто скрабове за тяло направо свалят кожата, и аз ги избягвам. Но този скраб е съвсем нежен към кожата, след него кожата е много мека. Аз го използвам и преди да си нанеса продукти за тен, като ми прави впечатление, че така тена става много равномерен. Душ пяната си я оставих за предстоящото пътуване, защото е в много компактна опаковка. Лосиона съм използвала и преди, след слънце хидратира кожата много добре

Maybelline Christmas коледен календар

Добро утро, прекрасници! Днес, реших да ви споделя, една идея за коледен подарък за жена. Става въпрос за така известните, през последните години коледни календари с различни продукти. Вече навлезли и в България, може да откриете на съвсем прилични цени, един доста голям асортимент от почти всички марки които се предлагат на пазара у нас, Коледни Advent календари. Днес, заедно с вас, ще разгледаме коледния календар на Maybelline , и ще преценим дали си струва и дали е подходящ за подарък на близка приятелка, а защо не и на самите нас. В този коледен календар се съдържат 24 прозорчета, за всеки един ден от месец декември до коледа, като под всяко прозорче се крие продукт изненада. В този календар, може да намерите лакове за нокти в празнични цветове, няколко спирали за мигли, като една от тях аз използвам от години наред, матово червило на което също съм заклет фен, стик червила, спирала за долните мигли, заздравител за нокти, основа за лице, хайлайтър, моливи за очи и моливи за у