Пропускане към основното съдържание

Urban Decay De-Slick фиксиращ спрей за контрол на блясъка

Здравейте, прекрасници! Време е за нова публикация в блога и този път ще ви представя  и една нова марка продукти за мен, а именно Urban Decay. Казвам нова, не защото току що е излязла на пазара, напротив компанията Urban Decay, е една доказала се през годините с продуктите си компания, а защото аз за първи път пробвам нещо на Urban Decay. Реших на първо време да се спра на нещо което ще ми влезе в употреба всеки ден, и което ще ме спаси от неприятните ситуации лицето ми да лъсва в неподходящи моменти, особенно Т зоната, която ми е проблемна, спрях се на фиксиращия спрей на Urban Decay, за контрол на блясъка на лицето или по-точно на омазняването, спрея се казва De-Slick и пристига в опаковка от 30 мл.

Тази публикация, задължително ще бъде обновен лятото, защото тогава по-принцип ми е най-проблемния сезон, защото лицето ми се омазнява най-вече тогава. Сега също Т зоната ми лъсва , но малко по-късно след нанесения грим и е някак по приемливо, въпреки, че мразя да нося пудра в чантата си, съм я заместила с матиращи листчета, който седят там за спешни ситуации.
Този спрей е въведен от Скандинавия, но благодарение на това, че работят заедно с Urban Decay, е навлезнал повече на пазара и е много нашумял, като се твърди, че е един от най-добрите фиксиращи спрейчета който се борят с омазняването на лицето ни. Дали е така, ще разберем малко по-надолу в статията.
Първите ми впечатления за Urban Decay De-Slick фиксиращ спрей за контрол на блясъка са, че благодарение на него грима ми издържа по-дълго време, той някак си го запечатва и не му позволява да мърда, да се разтича или да изчезва от лицето ми докато аз не реша, че е дошло време да го сваля. Аз го впръсквам върху цялото лице, когато вече съм напълно готово с грима си било то ежедневен или вечерен. De Slick, определено регулира омазняването на лицето ми, или поне през този сезон, ще видим как ще е лятото когато е най-топло и най-опасно. В повечето случай когато го използвам нанасям пудра само под очите за да запечатам коректора си, а обикновенно без този спрей я нанасях на цялото лице. Така, че бих могла да кажа, че този спрей ми спестява една стъпка в грима. Аз впръсквам два пъти лицето си, и не го усещам, но все пак гледам да не прекалявам с него. 
Понеже това не е първия ми спрей за контрол на блясъка, имам и този на Makeup Revolution от който също съм доволна, но този на Urban Decay, определено е по-добър продукт. Подобен тип спрейове могат да се използват за няколко неща, и точно за това аз приложих спрея на Urban Decay De-Slick на малко изпитание, освен за запечатване на грима, го изпробвах и като основа на грима ми, впръсках отново два пъти по цялото лице и нанесох грима си, след което още веднъж запечатах грима със спрея и мога да ви споделя, че този спрей си върши работата и като основа за грим.
Наистина съм много доволна и този спрей се настани трайно в гримьорския ми куфар.
Аз го закупих от http://www.enzo.bg/





Коментари

Популярни публикации от този блог

..:: M.Asam - красотата от силата на гроздето ::..

Днес ще ви запозная с една за мен нова марка козметика - M.Asam. През 1963г. Ингрид и Ерих Асам основават своя фирма за производство на козметични продукти.В началото на осемдесетте години на миналия век сред лозята на фамилия Асам в така наречения Южен винен маршрут,започва да работи първата германска фабрика,за добив на ценни екстракти от семките,пулпа,люспите и филизите на бялото и червено грозде.Така през 2000 година се появява луксозната козметична линия M.Asam-създадена за да дарява красота със силата на гроздето. М- като Маркус и Мириям. Държа да отбележа,че моята кожа е нормална с мазна Т зона,а при много студено време зоната около носа ми се зачервява и започва да се бели на места около носа. Ето и какво получих от M.Asam за проба и мнение. AQUA INTENSЕ - Хиалурон крем ( дневен крем)  Това дневен крем.Хидратант с лека неароматизирана хипоалергенна формула,с отлична понусимост дори и към най-чувствителните кожи,подходящ е за мъже и жени. Много съм доволна от

Комплект The Rituals

  Здравейте, прекрасни! Днес ще ви споделя впечатленията си от един комплект на The Rituals. който съдържа четири продукта. Първия е душ гел под форматя на пяна, скраб за тяло, боди лосион и олио за тяло с блестящи частици. Комплекта пристига в луксозна кутия, като според мен е много подходящ за подарък. Олиото за тяло е с разкошни блестящи частици. Направи ми впечатление, че при употреба попива много бързо в кожата, оставя я мекичка. Освен това не оставя следи по дрехите, и оставя много приятни бляскави частици по кожата. Скраба за тяло е много нежен към кожата, знаете има марки чийто скрабове за тяло направо свалят кожата, и аз ги избягвам. Но този скраб е съвсем нежен към кожата, след него кожата е много мека. Аз го използвам и преди да си нанеса продукти за тен, като ми прави впечатление, че така тена става много равномерен. Душ пяната си я оставих за предстоящото пътуване, защото е в много компактна опаковка. Лосиона съм използвала и преди, след слънце хидратира кожата много добре

Maybelline Christmas коледен календар

Добро утро, прекрасници! Днес, реших да ви споделя, една идея за коледен подарък за жена. Става въпрос за така известните, през последните години коледни календари с различни продукти. Вече навлезли и в България, може да откриете на съвсем прилични цени, един доста голям асортимент от почти всички марки които се предлагат на пазара у нас, Коледни Advent календари. Днес, заедно с вас, ще разгледаме коледния календар на Maybelline , и ще преценим дали си струва и дали е подходящ за подарък на близка приятелка, а защо не и на самите нас. В този коледен календар се съдържат 24 прозорчета, за всеки един ден от месец декември до коледа, като под всяко прозорче се крие продукт изненада. В този календар, може да намерите лакове за нокти в празнични цветове, няколко спирали за мигли, като една от тях аз използвам от години наред, матово червило на което също съм заклет фен, стик червила, спирала за долните мигли, заздравител за нокти, основа за лице, хайлайтър, моливи за очи и моливи за у