Пропускане към основното съдържание

Алтея Органикс haul

Здравейте, днес ще ви представя продуктите на Алтея Органикс, който са първи за мен, но всъщност останах много доволна. Знаете, че се стремя да използвам еко/био козметика, щом става въпрос за бялата ми козметика.

Сдобих се с три техни продукта и сега ще ви кажа моето мнение за тях. Което е базирано само и единствено на моя опит.

Първия продукт е сапун за лице с био розово масло.Премахва ежедневното замърсяване и грим и оставя кожата мека и освежена. Българското розовото масло на Алтея възстановява и балансира. Приятната смес от ябълков екстракт и розово масло тонизират кожата. Изключително мек и подходящ за всеки тип кожа. Не съдържа сулфати и животински съставки, биоразградим.
Въпреки чистите си съставки този сапун страшно много ми люти на очите, за първи път ми се случва такова нещо, като се има на предвид, че не съм с кой знае колко чувствителни очи. Преди това използвах измивен почистваш гел на balea с грепфрут и не ми е парело така.
Иначе сапуна наистина почиства много добре лицето, и го оставя свежо и мекичко, ще го изразходя, но едва ли ще си го купя пак. Това е единствения продукт който малко ме разочарова.

Съставки : Organic Damascena (био розова вода) Flower Destilate, Organic Cocos Nucifera (био кокосово масло), Organic Glycerin (био глицерин), Potassium Hydroxide (калиева основа), Organic Olea Europea (био зехтин) oil, Organic Cyamopsis Tetragonoloba (Гуар гума), Organic Prunus Dulcis (био бадемово масло), Tocopherol (Vitamin E/ витамин Е), Citric Acid (лимонена киселина), Organic Cymbopogon martini (био масло от палмароза) Oil, Organic Rose Damascena (био розово масло), Organic Pellargonium Graveolens (био масло от здравец) Oil.


За тази органична вода с роза дамасцена, най-много се вълнувах. Исках да я пробвам от страшно много време.


Използвам я като тоник понякога, или когато се сетя си пръскам по лицето с нея, много освежава и усещам кожата си хидратирана с нея. Понякога я пръскам и върху грима си за да го освежа.
Когато измия лицето си също я използвам.
Чиста, органична вода направена от свежи листа на българска роза Дамасцена - една от най-ценните ароматни рози. Отгледана без пестициди. Омекотява и овлажнява кожата. Възстановява и енергизира. Подходяща за всеки тип кожа.

Съставки: Rosa Damascena (Rose) Flower Distillate



Последния продукт е възстановяващ серум за очи, отново с роза дамасцена.
По принцип се нанася сутрин и вечер, но аз го използвам само вечер, понеже е доста мазен.
Сутринта обаче, усещам кожата под очите си много мека и хидратирана и някак си отпочинала. Препоръчвам го на хора като мен, на който все времето за сън не им достига. :Д

Сертифицираният подмладяващ серум за очи на Алтея, произведен на базата на възстановяващия кожата комплекс Bio Damascena™, помага за незабавното възстановяване и избистряне на уморените очи, за постепенното изчезване на фините линии и бръчките и за образуването на защитен слой на нежната зона около очите. Богат на антиоксиданти и подхранващи вещества, той съдейства за забавянето на процеса на стареене на кожата и за подсилването на производството на колаген, като осигурява естествена защита от свободните радикали. Увеличава еластичността и здравината на кожата и хидратира усилено. Серумът подмладява естествено кожата около очите, ободрява и избистря очите, помага за забавянето на процеса на окисляване на клетките и запазва кожата здрава и свежа.

Съставки :Organic Macadamia seed oil (Macadamia Ternifolia), Organic Sweet almond oil (Prunus amygdalus dulcis), Organic hemp seed oil (Cannabis sativa), Organic Jojoba seed oil (Simmondsia Chinensis), Organic apricot kernel oil (Prunus armeniaca), Organic Calendula oil (Calendula officinalis flower extract), Organic Rosehip extract (Rosa Canina), Organic Lecithin, Organic Bulgarian rose oil (Rose damascena), Organic wheat germ oil (Triticum vulgare), Organic Rosemary extract (Rosmarinus officinalis), Organic Evening Primrose oil (Oenothera biennis), Organic Chamomile blue oil (Matricaria chamomilla), vitamin E (Tocopherol), Organic Borage seed oil (Borago Officinalis), Organic grape seed oil (Vitis Vinifera), Eugenol, Geraniol, Cotronellol, Linalool.


Аз лично съм доволна от продуктите на Алтея Органикс, при всичко са и натурални, към който се придържам от известно време на сам, и наистина забелязвам разлика в кожата си. По свежа е, и вече не ми излизат никакви пъпчици.

Призовавам ви да използвате и вие био/еко козметика, ако не декоративна, то поне бялата с която се грижим за кожата си.
Алтея Органикс е Българска фирма и аз много се радвам на този факт.
Продуктите на Алтея Органикс са произведени в Долината на Българската роза. Основните съставки на нашите продукти – розата и лавандулата, използвани в сертифицираните българско розово масло, розова вода, лавандулово масло и лавандулова вода, са отгледани в уханните полета на Алтея.

Коментари

  1. И при мен е същото с измиващия гел. А странното е това, че го купувам за втори път и при предишното ползване не беше така - нямаше парене и дразнене.
    Затова и принципно предпочитам био гелове а лицето, за да мога с тях безпроблемно да мия и очите, но този път не се получи.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, и аз се разочаровах. Преди използвам измивния гел на Балея с греипфрут и не ми е парел на очите, та си мислех, че този даже ще е по-добре. За съжаление страшно много ми пари и дразни очите, иначе наистина сваля грима, ще го изразходя, но едвали ще го купя отново.

      Изтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

..:: M.Asam - красотата от силата на гроздето ::..

Днес ще ви запозная с една за мен нова марка козметика - M.Asam. През 1963г. Ингрид и Ерих Асам основават своя фирма за производство на козметични продукти.В началото на осемдесетте години на миналия век сред лозята на фамилия Асам в така наречения Южен винен маршрут,започва да работи първата германска фабрика,за добив на ценни екстракти от семките,пулпа,люспите и филизите на бялото и червено грозде.Така през 2000 година се появява луксозната козметична линия M.Asam-създадена за да дарява красота със силата на гроздето. М- като Маркус и Мириям. Държа да отбележа,че моята кожа е нормална с мазна Т зона,а при много студено време зоната около носа ми се зачервява и започва да се бели на места около носа. Ето и какво получих от M.Asam за проба и мнение. AQUA INTENSЕ - Хиалурон крем ( дневен крем)  Това дневен крем.Хидратант с лека неароматизирана хипоалергенна формула,с отлична понусимост дори и към най-чувствителните кожи,подходящ е за мъже и жени. Много съм доволна от

Комплект The Rituals

  Здравейте, прекрасни! Днес ще ви споделя впечатленията си от един комплект на The Rituals. който съдържа четири продукта. Първия е душ гел под форматя на пяна, скраб за тяло, боди лосион и олио за тяло с блестящи частици. Комплекта пристига в луксозна кутия, като според мен е много подходящ за подарък. Олиото за тяло е с разкошни блестящи частици. Направи ми впечатление, че при употреба попива много бързо в кожата, оставя я мекичка. Освен това не оставя следи по дрехите, и оставя много приятни бляскави частици по кожата. Скраба за тяло е много нежен към кожата, знаете има марки чийто скрабове за тяло направо свалят кожата, и аз ги избягвам. Но този скраб е съвсем нежен към кожата, след него кожата е много мека. Аз го използвам и преди да си нанеса продукти за тен, като ми прави впечатление, че така тена става много равномерен. Душ пяната си я оставих за предстоящото пътуване, защото е в много компактна опаковка. Лосиона съм използвала и преди, след слънце хидратира кожата много добре

Maybelline Christmas коледен календар

Добро утро, прекрасници! Днес, реших да ви споделя, една идея за коледен подарък за жена. Става въпрос за така известните, през последните години коледни календари с различни продукти. Вече навлезли и в България, може да откриете на съвсем прилични цени, един доста голям асортимент от почти всички марки които се предлагат на пазара у нас, Коледни Advent календари. Днес, заедно с вас, ще разгледаме коледния календар на Maybelline , и ще преценим дали си струва и дали е подходящ за подарък на близка приятелка, а защо не и на самите нас. В този коледен календар се съдържат 24 прозорчета, за всеки един ден от месец декември до коледа, като под всяко прозорче се крие продукт изненада. В този календар, може да намерите лакове за нокти в празнични цветове, няколко спирали за мигли, като една от тях аз използвам от години наред, матово червило на което също съм заклет фен, стик червила, спирала за долните мигли, заздравител за нокти, основа за лице, хайлайтър, моливи за очи и моливи за у