Пропускане към основното съдържание

Maybelline - Color Drama - 310 Berry much

Здравейте, днес ще ви представя един нов цвят който добавих към своята колекция от чъбита на Maybelline - ColorDrama.
Цвета е 310 Berry Much и смело мога да заявя, че не е цвят за всеки, и дори не е цвят за всеки ден.
Цвета е тъмно лилаво - бордо, разкошен есенен цвят. Под определен ъгъл и светлина дори изглежда като тъмно червен.
Компанията "Мейбълин" е основана през 1915 година от Т.Л. Уилямс. Сестра му Мейбъл дава идеята да произвеждат лесен за употреба продукт за потъмняване на мигли, направен от вазелин и натрошени на прах въглища. Така в лабораторията си младият химик стартира семейния бизнес с първата модерна козметика за очи за ежедневна употреба – спиралата за мигли. Продуктът се превръща в голям хит, а компанията до ден днешен носи името на сестрата на Уилямс – Мейбъл. "Мейбълин" започва да произвежда продукти за лице, устни и нокти. През 1991 година става популярно мотото на компанията: „Може би тя е родена с такива мигли, но по-вероятно е да използва "Мейбълин". През 1996 година "Мейбълин" е придобита от "Л'ореал".

Нося този цвят напълно самостоятелно, и издръжливостта му е много добра. Ако обаче отгоре сложите балсам, тогава той трае по-малко на устните ви. Единствения минус който намирам е, че малко ми изсушава устните, което ме учуди, защото при другите цветове няма такова нещо. Отдавам го на това, че е по-пигментиран и тъмен. 


Т. Л. Уилямс създава марката Мейбълин (Maybelline), която в началото е семеен бизнес.

Компанията е наречена на неговата сестра Мейбъл, която дава първоначалната идея за производство и продажба на лесен за употреба продукт за потъмняване на мигли.

И така Мейбълин лансира първия си продукт Cake Mascara, първата модерна козметика за очи за ежедневна употреба. Продавана и рекламирана главно по пощата, спиралата за очи е приета добре от широката публика и жените започват да питат за нея в дрогериите из цялата страна.
Марката разширява гамата си с очен молив и сенки за очи.
Специален пакет с продукти на Мейбълин за 10 цента е създаден и разпространен в дрогериите и търговската мрежа, което значително разширява дистрибуцията на марката от продажбите по пощата до сделките на едро за специализирани магазини в цяла Америка.
Следващата стъпка на марката е новият водоустойчив продукт Ultra Lash Mascara.Тази спирала е истински пробив и е първата автоматична (четчицата се намазва с багрилото докато е в тубичката) маскара, заляла целия пазар. След този голям успех Плау Инк придобиват Мейбълин.
Марката продължава да се разширява към други козметични групи, като продукти за лице, устни и нокти. Great Lash, която е спирала на водна основа е представена на пазара и прави старите формули багрила за мигли история.
Днес, този продукт все още с най-високите продажби в световен мащаб, като пресича скенера в дрогериите на всеки 1,5 секунди. Неговата печеливша формула е строго пазена в тайна и неговия страхотен ефект върху миглите е неопровержим.
Професионалните гримьори винаги имат в гримовете си този вид спирала, когато работят зад кулисите на модните шоута.
Марката отваря завод с площ 28 хиляди квадратни метра в Северен Литъл Рок, Арканзас с постоянно заети около 350 служители. Мейбълин е забелязана от инвестиционната група Васерщайн Перела и Ко.
„Може би тя е родена с такива мигли, но по-вероятно е да използва Мейбълин" е свободен превод на най-популярния слоган на марката - "Maybe she's born with it. Maybe it's Maybelline".
Все още голям успех и в наши дни, това мото прави марката разпознаваема по цял свят. Компанията прави успешен дебют и на борсата, което води до придобиването и от Лореал Инк САЩ. Централата на марката се мести в Ню Йорк. Това силно партньорство помага на марката да създаде най-новите и иновативни продукти, използвайки най-добрите изследователски и развойни звена и ресурси.
Мейбълин се позиционира, като лидер в декоративната козметика и технологично напредналите продукти стават приоритет за марката. Така тя става марка номер едно в САЩ, Австралия и в цял свят.
Марката официално се преименува на Мейбълин Ню Йорк, като по този начин се асоциира със символи на града, като неговата големина, характерен стил, цветове и разбира се успех. На тези особености се дължи неповторимата и завладяваща атмосфера на Ню Йорк. Това ново поведение и стил на марката се комбинират с върхови технологии и зорко око за тенденциите, а крайният продукт е достъпна, иновативна козметика с градски привкус.
Не случайно Мейбълин е козметичен бранд номер едно в световен мащаб, като се предлага в над 90 страни.
Като всепризнат авторитет в декоративната козметика, Мейбълин Ню Йорк създава палитри от продуктови цветове за всеки сезон, като определя горещите тенденции.
Днес, марката се фокусира върху това, жените да се чувстват по-красиви и разпознаващи собствената си индивидуалност и потенциал чрез обучение и себе утвърждаване.

Продукта е закупен от тук!

Коментари

Популярни публикации от този блог

..:: M.Asam - красотата от силата на гроздето ::..

Днес ще ви запозная с една за мен нова марка козметика - M.Asam. През 1963г. Ингрид и Ерих Асам основават своя фирма за производство на козметични продукти.В началото на осемдесетте години на миналия век сред лозята на фамилия Асам в така наречения Южен винен маршрут,започва да работи първата германска фабрика,за добив на ценни екстракти от семките,пулпа,люспите и филизите на бялото и червено грозде.Така през 2000 година се появява луксозната козметична линия M.Asam-създадена за да дарява красота със силата на гроздето. М- като Маркус и Мириям. Държа да отбележа,че моята кожа е нормална с мазна Т зона,а при много студено време зоната около носа ми се зачервява и започва да се бели на места около носа. Ето и какво получих от M.Asam за проба и мнение. AQUA INTENSЕ - Хиалурон крем ( дневен крем)  Това дневен крем.Хидратант с лека неароматизирана хипоалергенна формула,с отлична понусимост дори и към най-чувствителните кожи,подходящ е за мъже и жени. Много съм доволна от

Комплект The Rituals

  Здравейте, прекрасни! Днес ще ви споделя впечатленията си от един комплект на The Rituals. който съдържа четири продукта. Първия е душ гел под форматя на пяна, скраб за тяло, боди лосион и олио за тяло с блестящи частици. Комплекта пристига в луксозна кутия, като според мен е много подходящ за подарък. Олиото за тяло е с разкошни блестящи частици. Направи ми впечатление, че при употреба попива много бързо в кожата, оставя я мекичка. Освен това не оставя следи по дрехите, и оставя много приятни бляскави частици по кожата. Скраба за тяло е много нежен към кожата, знаете има марки чийто скрабове за тяло направо свалят кожата, и аз ги избягвам. Но този скраб е съвсем нежен към кожата, след него кожата е много мека. Аз го използвам и преди да си нанеса продукти за тен, като ми прави впечатление, че така тена става много равномерен. Душ пяната си я оставих за предстоящото пътуване, защото е в много компактна опаковка. Лосиона съм използвала и преди, след слънце хидратира кожата много добре

Maybelline Christmas коледен календар

Добро утро, прекрасници! Днес, реших да ви споделя, една идея за коледен подарък за жена. Става въпрос за така известните, през последните години коледни календари с различни продукти. Вече навлезли и в България, може да откриете на съвсем прилични цени, един доста голям асортимент от почти всички марки които се предлагат на пазара у нас, Коледни Advent календари. Днес, заедно с вас, ще разгледаме коледния календар на Maybelline , и ще преценим дали си струва и дали е подходящ за подарък на близка приятелка, а защо не и на самите нас. В този коледен календар се съдържат 24 прозорчета, за всеки един ден от месец декември до коледа, като под всяко прозорче се крие продукт изненада. В този календар, може да намерите лакове за нокти в празнични цветове, няколко спирали за мигли, като една от тях аз използвам от години наред, матово червило на което също съм заклет фен, стик червила, спирала за долните мигли, заздравител за нокти, основа за лице, хайлайтър, моливи за очи и моливи за у