Пропускане към основното съдържание

Продукт за устни на Nars и грижа за ноктите на Orly


Продуктите са закупени от тук, оставям ви линка в случай, че решите и вие да ги притежавате.

 Реших да започна първо с продукта на Nars.
След глосовете и така известния руж на Nars, реших, че е време да се сдобия и с това червило или по-скоро чъби стик.
Цвета е розово, но тъмно розово, или лесно казано цикламено.
Първото което ми направи впечатление е хидратацията. По принцип подобни продукти съм ползвала и на други марки, но те бяха по матирани и ми изсушаваха устните до неузнаваемост.
Този продукт не ми ги изсушава, а направо ми ги хидратира. Не знам на какво се дължи, дали на това, че продукта не е матов, а по-скоро се маже като масло на устните, и въпреки този факт е наистина много издръжлив, говорим за порядъка на 4 часа, дори 5. С ядене на мелба, пиене на фрапе и пушене. Всички тези фактори не можаха  го преборят , и той си стоеше също толкова бляскав и на място, сякаш токущо го бях нанесла.
Чъбито или червилото, на мен ми прилича на чъби стик, не се размазва, няма нужда от молив, което го прави удобен за моментите в който искам да заложа на хубаво червило и цветно, а същевременно бързам.



Марка Nars прави пълна революция в света на красотата, нейните иновативни козметични продукти са използвани от професионални гримьори по целия свят. Марка Nars предлага уникални, изключително качествени козметични продукти за перфектна грижа към кожата. Ако искате да бъдете красиви в съответствие с актуалните тенденции, изберете козметика Nars!

Френската иновативна козметична марка Nars е основана през 1994 г. от Франсоа Нарс, който започва кариерата си като гримьор на известни звезди. Въз основа на предишния си опит с козметиката, в крайна сметка той решава да основе собствена козметична компания, а след своята първа много успешна рекламна кампания, интересът към козметика Nars започва да расте стремглаво нагоре. Козметика Nars е известна с нетрадиционните наименования на отделните нюанси на продуктите си, а това се превръща в хит сред клиентите. В момента, марка Nars е под опеката на козметичния гигант Shiseido. Nars спада към най-популярните марки декоративна козметика и козметика с грижа към кожата. С Nars лесно ще постигнете професионален външен вид, без да се налага да посещавате салона за красота!



Съвсем случайно съм я поръчала, и реших да ви я спомена, понеже продукт като пила за нокти според мен, за него се добива мнение след първото ползване. Или става или не става. 
Тази пила е на професионалната марка за нокти - ORLY.
Тя е предназначена за твърди нокти, реших да взема нея, понеже ноктите ми са доста твърди.
Пилата е тънка, но доста дълга, и все пак се побира в несесера ми. Имах нужда от подобна пила. Усеща се на допир , че е доста грапава. Но, на мен и такава ми трябваше.


"Orly" е една от най-известните и успешни марки козметика за нокти. Създадена е през 1975 г, в Лос Анджелис от визионера Джеф Пинкe , който най-вероятно е измислил легендарния френски маникюр. В момента той работи в повече от 75 страни.Марка "Orly" е известна най-вече със своите лакове, в чиито състав не се съдържат толуен, формалдехид, дибутилфталат и други токсични вещества. Клиентите могат да избират от около 150 цветни нюанса. Интересно е, че международно признатия художник Франсоа Ниели създава уникална маслена живопис, с тяхна помощ. Тя е представена на специално събитие "Cosmoprof Las Vegas" , а веднага след това "Orly" я използва като ключов елемент в кампанията си за 2013 г.

В отделна категория са представени т.нар гелови лакове, съдържащи много важни витамини. Специално внимание заслужава и патентованата капачка "Gripper Cap™" , която е проектирана от италиански експерти и позволява изключително удобното нанасяне на лака ( шишенцето можете да отворите само с една ръка)!

В допъление на лаковете, "Orly" предлага още- кремове и ексфолианти, лепила за корекция на нокти, различни аксесоари (четки, пили за нокти, почистващи тампони и т.н.) и десетки други първокласни продукти.

Коментари

Популярни публикации от този блог

..:: M.Asam - красотата от силата на гроздето ::..

Днес ще ви запозная с една за мен нова марка козметика - M.Asam. През 1963г. Ингрид и Ерих Асам основават своя фирма за производство на козметични продукти.В началото на осемдесетте години на миналия век сред лозята на фамилия Асам в така наречения Южен винен маршрут,започва да работи първата германска фабрика,за добив на ценни екстракти от семките,пулпа,люспите и филизите на бялото и червено грозде.Така през 2000 година се появява луксозната козметична линия M.Asam-създадена за да дарява красота със силата на гроздето. М- като Маркус и Мириям. Държа да отбележа,че моята кожа е нормална с мазна Т зона,а при много студено време зоната около носа ми се зачервява и започва да се бели на места около носа. Ето и какво получих от M.Asam за проба и мнение. AQUA INTENSЕ - Хиалурон крем ( дневен крем)  Това дневен крем.Хидратант с лека неароматизирана хипоалергенна формула,с отлична понусимост дори и към най-чувствителните кожи,подходящ е за мъже и жени. Много съм доволна от

Комплект The Rituals

  Здравейте, прекрасни! Днес ще ви споделя впечатленията си от един комплект на The Rituals. който съдържа четири продукта. Първия е душ гел под форматя на пяна, скраб за тяло, боди лосион и олио за тяло с блестящи частици. Комплекта пристига в луксозна кутия, като според мен е много подходящ за подарък. Олиото за тяло е с разкошни блестящи частици. Направи ми впечатление, че при употреба попива много бързо в кожата, оставя я мекичка. Освен това не оставя следи по дрехите, и оставя много приятни бляскави частици по кожата. Скраба за тяло е много нежен към кожата, знаете има марки чийто скрабове за тяло направо свалят кожата, и аз ги избягвам. Но този скраб е съвсем нежен към кожата, след него кожата е много мека. Аз го използвам и преди да си нанеса продукти за тен, като ми прави впечатление, че така тена става много равномерен. Душ пяната си я оставих за предстоящото пътуване, защото е в много компактна опаковка. Лосиона съм използвала и преди, след слънце хидратира кожата много добре

Maybelline Christmas коледен календар

Добро утро, прекрасници! Днес, реших да ви споделя, една идея за коледен подарък за жена. Става въпрос за така известните, през последните години коледни календари с различни продукти. Вече навлезли и в България, може да откриете на съвсем прилични цени, един доста голям асортимент от почти всички марки които се предлагат на пазара у нас, Коледни Advent календари. Днес, заедно с вас, ще разгледаме коледния календар на Maybelline , и ще преценим дали си струва и дали е подходящ за подарък на близка приятелка, а защо не и на самите нас. В този коледен календар се съдържат 24 прозорчета, за всеки един ден от месец декември до коледа, като под всяко прозорче се крие продукт изненада. В този календар, може да намерите лакове за нокти в празнични цветове, няколко спирали за мигли, като една от тях аз използвам от години наред, матово червило на което също съм заклет фен, стик червила, спирала за долните мигли, заздравител за нокти, основа за лице, хайлайтър, моливи за очи и моливи за у