През 2014 година в България навлезе хайлайтъра на The Balm - Mery-Lou-Manizer.
И понеже тогава имах доста насъбрали се продукти, реших да изразходвам някой от тях и тогава да се сдобия с този. Междувременно гледах много блогъри и влогъри да пишат и говорят за него, и най-сетне и аз го имам. Блогърската ми душа не издържа на изкушението.
Голямо търсене падна докато го открия, но най-накрая успях.
Още с първото нанасяне бях озадачена в добрия смисъл на думата. Хайлайтъра е много добър, наситен цвят който според мен е шампанско и отива на всяка една дама.
Придава много лек и естествен блясък на скулите, може да се използва и като сенки. Това е един от най-бляскавите продукти който имам. И който съм имала.
Аз съм с много бяла кожа и винаги внимавам какво слагам на лицето си защото и най-малката погрешна стъпка и всичко си личи в пълна сила.
Опаковката е с огледалце вътре, и е много удобна за пътувания според мен.
Дори си мисля, че след морето ако хвана малко тен ще ми стой още по-прекрасно.
Бих го препоръчал на всяка една жена, която обича да се гримира, глежи и държи на себе си.
The Balm, е марка която е от САЩ, при вида на всички опаковки на продуктите им, може да ахнете, много са ретро, винтидж, пренасят те в една друга атмосфера.
Продукта е много траен, и е подходящ както за ежедневието така и за по-специални поводи според мен.
Този известен в цял свят хайлайтър може да намерите тук. От където си го купих и аз, има значителна разлика в цената.
Козметика "theBalm" изповядва философията на модерните времена. Желае да служи на всекидневния комфорт елементарно, бързо и малко на шега.Легендарната марка декоративна козметика от САЩ, напълно доказва своето мото: "Красива след пет минути". Ще се влюбите в очарователните ретро опаковки и забавни наименования, но напълно ще се впечатлите от перфектните резултати.
Марката "theBalm" се фокусира върху всички възрастови групи.В крайна сметка, както казва създателката на марката Марисса Шипмън: "Младостта е състоянието на ума и съдържанието на вашата козметична чанта." Когато я напълните с продукти "theBalm", можете да бъдете сигурни ,че ще имате външния си вид под постоянен контрол.Освен това ,с добавена стойност - не са тествани върху животни и не съдържат добавени парабени.
Марисса Шипмън започва дейността си в козметичния бранш с присъщата си упоритост в комбинация с прозрение. Тя си купува няколко книги за производство на грим, пита сама себи си как си представя идеалните продукти към грижа за външния вид и започва първите експерименти в кухнята. След това, тя основава марката, наема химик и създава уеб адрес. През 2004 г, Шипмън представя марката "theBalm", а девойките и жените откриват ново измерение в грима.
Из колоритното меню на "theBalm" ще намерите всички продукти към постигане на по-добър външен вид.От спирали за мигли, гланцове за устни, сенки за очи и пудри, до многофункционални козметични комплекти. Най-продаваните включват - сенки за очи, озаряваща основа и продукт за контуриране в едно "theBalm Mary Lou Manizer", палитра сенки за очи с апликатор "theBalm Nude Tude", спирала за мигли за обем " theBalm Cheater", руж и сенки в едно- "theBalm DownBoy",мляко за премахване на грим - "theBalm Balms Away" или течни очни линии "theBalm Schwing". Предложенията са замислени много сложно, така че под марката "theBalm", ще откриете широка гама много други продукти и аксесоари.
Коментари
Публикуване на коментар