Наскоро се сдобих с малко продукти на Мас и реших, че след като ги използвах достатъчно време и съм доволна от тях заслужават ревю в блога.
Както знаете в края на Декември месец Мас отпразнува отварянето на още един магазин на бранда в България.
На 18 декември 2014 г. M.A.C Cosmetics отпразнува отварянето на своя нов магазин с атрактивно и бляскаво парти, вдъхновено от празничната колекция на Heirloom Mix.Модели и танцьори се смесиха с публиката и гостите и приветстваха бутика на M.A.C в MALL OF SOFIA – втори за България и един от 20-те в света с уникалните бляскави тенденции!
Заради своята страст, артистичност и стремеж към иновации, M.A.C е предпочитаната марка гримове на повече от 200 модни ревюта по време на Седмицата на модата в Ню Йорк, Лондон, Милано и Париж. M.A.C подкрепя събитието „Седмици на модата“ по света – в Атина, Копенхаген, Делхи, Сингапур, Нова Зеландия и Москва.
M.A.C е марка гримове, създадена от гримьори за гримьори. Точно това е и смисълът на инициалите – (M)ake up (A)rt (C)osmetics. Тя е една от най-революционните и влиятелни компании в света на глобалната козметична индустрия, уважаваща и почитаща общността на гримьорите със специално насочени към тях проекти.
Продуктите на M.A.C са смес от забележително майсторство, богати цветове, професионални формули и специализирани умения. От червило и спирала до фон дьо тен и четки, изключителните продукти, социалните инициативи и уникалният дух на M.A.C продължават да привличат клиенти от всяка раса, пол и възраст по цялото земно кълбо.
Като марка, която вярва в „силата на споделянето“, M.A.C отваря широко сърцето си и към света.Мотото й – „Всяка раса, всеки пол, всяка възраст“, отразява нейното отношение към индивидуалността, артистичността и силата на себеизразяването.
Марката Make up Art Cosmetics (M.A.C) е създадена през 1984 г. в Торонто от гримьора и фотограф Франк Тоскан и собственика на салон за красота – Франк Анджело, с цел да отговорят на нуждите на професионалните гримьори. Повече от 20 години M.A.C не спира да отстоява способността си да смесва мода, забавление и фантазия. Успехът й се крие в иновацията, оригиналността и изобретателността, които я разграничават от всяка друга козметична марка.
Днес M.A.C, притежавана от групата компании Estée Lauder, заема челно място в света на модата, красотата и поп-културата. Смайващото умение на компанията да създава иновативни продукти и да печели нови пазари довежда до изключителен растеж – с повече от 1400 представителства в над 70 страни по целия свят днес.
Междувременно, през 1994г. е създаден Фондът на M.A.C за борбата със СПИН (MAF), в подкрепа на мъжете, жените и децата от целия свят, заразени с ХИВ/СПИН, превърнал се в сърцето и душата на марката. MAF е пионер сред фондовете за ХИВ/СПИН като осигурява финансова подкрепа на организации, подпомагащи бедните региони и населения. Като най-големият корпоративен дарител извън фармацевтичния бранш, мисията на MAF е да премахне връзката между ХИВ/СПИН и бедността чрез помощ за различни организации, които осигуряват множество услуги на хората, живеещи с болестта.
Към днешна дата, MAF е събрал над 35 милиона щатски долара единствено чрез продажбата на червила и гланцове от колекцията на M.A.C VIVA GLAM. 100% от тяхната продажна цена се дарява за борбата срещу ХИВ/СПИН.
Както знаете в края на Декември месец Мас отпразнува отварянето на още един магазин на бранда в България.
На 18 декември 2014 г. M.A.C Cosmetics отпразнува отварянето на своя нов магазин с атрактивно и бляскаво парти, вдъхновено от празничната колекция на Heirloom Mix.Модели и танцьори се смесиха с публиката и гостите и приветстваха бутика на M.A.C в MALL OF SOFIA – втори за България и един от 20-те в света с уникалните бляскави тенденции!
Заради своята страст, артистичност и стремеж към иновации, M.A.C е предпочитаната марка гримове на повече от 200 модни ревюта по време на Седмицата на модата в Ню Йорк, Лондон, Милано и Париж. M.A.C подкрепя събитието „Седмици на модата“ по света – в Атина, Копенхаген, Делхи, Сингапур, Нова Зеландия и Москва.
M.A.C е марка гримове, създадена от гримьори за гримьори. Точно това е и смисълът на инициалите – (M)ake up (A)rt (C)osmetics. Тя е една от най-революционните и влиятелни компании в света на глобалната козметична индустрия, уважаваща и почитаща общността на гримьорите със специално насочени към тях проекти.
Продуктите на M.A.C са смес от забележително майсторство, богати цветове, професионални формули и специализирани умения. От червило и спирала до фон дьо тен и четки, изключителните продукти, социалните инициативи и уникалният дух на M.A.C продължават да привличат клиенти от всяка раса, пол и възраст по цялото земно кълбо.
Като марка, която вярва в „силата на споделянето“, M.A.C отваря широко сърцето си и към света.Мотото й – „Всяка раса, всеки пол, всяка възраст“, отразява нейното отношение към индивидуалността, артистичността и силата на себеизразяването.
Марката Make up Art Cosmetics (M.A.C) е създадена през 1984 г. в Торонто от гримьора и фотограф Франк Тоскан и собственика на салон за красота – Франк Анджело, с цел да отговорят на нуждите на професионалните гримьори. Повече от 20 години M.A.C не спира да отстоява способността си да смесва мода, забавление и фантазия. Успехът й се крие в иновацията, оригиналността и изобретателността, които я разграничават от всяка друга козметична марка.
Днес M.A.C, притежавана от групата компании Estée Lauder, заема челно място в света на модата, красотата и поп-културата. Смайващото умение на компанията да създава иновативни продукти и да печели нови пазари довежда до изключителен растеж – с повече от 1400 представителства в над 70 страни по целия свят днес.
Междувременно, през 1994г. е създаден Фондът на M.A.C за борбата със СПИН (MAF), в подкрепа на мъжете, жените и децата от целия свят, заразени с ХИВ/СПИН, превърнал се в сърцето и душата на марката. MAF е пионер сред фондовете за ХИВ/СПИН като осигурява финансова подкрепа на организации, подпомагащи бедните региони и населения. Като най-големият корпоративен дарител извън фармацевтичния бранш, мисията на MAF е да премахне връзката между ХИВ/СПИН и бедността чрез помощ за различни организации, които осигуряват множество услуги на хората, живеещи с болестта.
Към днешна дата, MAF е събрал над 35 милиона щатски долара единствено чрез продажбата на червила и гланцове от колекцията на M.A.C VIVA GLAM. 100% от тяхната продажна цена се дарява за борбата срещу ХИВ/СПИН.
Така, дойде и ред да ви покажа моите продукти:
Реших да споделя мнение първо за червилото, понеже това е второто ми червило на мас.
Опаковката е стандартната на мас за червилата, черна изчистена с логото им.
Тежка метална гилза, която се затваря плътно, без опасност от отваряне и нараняване на самия продукт, в случая червилото.
Номера на червилото е SNOB A13, от серията Satin. Има страхотна ванилова миризма, а цвета е много приятен розов нюд.
Издръжливостта при мен е 8 часа, след което постепенно избледнява. Харесва ми това, че избледняването е равномерно, не оставя бели следи както ми се е случвало при други червила, тези на Essence например.
Като говорим за трайност имайте предвид, че аз съм пушила, и консумирала храна и напитки за тези 8 часа. Ако вие не пушите, е възможно да издържи и повече при вас. Споделете ми ако е така.
Друг продукт е пудрата на мас с която се сдобих.
Не че ми трябваше пудра, на скоро се сдобих и с пудра на Ив сейн лоран (YSL), но просто реших да опитам.
Тази пудра на мас придава такова съвършенство на кожата ми, което до сега не съм постигала с друга пудра. Стой една такава мекичка, и естествена. Няма брашлян ефект.
Издръжливостта е много добра. Аз в началото опитах да я нанасям с четка, но останах много разочарована, после разбира се открих апликатора който се намира под пудрата в отделно отделение, с негова помощ постигнах съвършенството. Или както му се казва хаха открих топлата вода :D !!
Ако желаете и да видите още продукти на мас които притежавам оставете ми коментар.
Продуктите закупих онлайн от http://www.enzo.bg/.
Марката предлага наистина страхотни и качествени продукти. :)
ОтговорИзтриване