L'Oréal Paris True Match компактна пудра
Здравейте, пиша тази статия в движение.
Случвало ли ви се е да се успите за работа, да се нагримирате на бързо и в средата на работния си ден да лъснете в Т зоната. Е на мен ми се случи днес и понеже нямах в себе си матиращи листчета или пудра и реших да си купя от близката дрогерия нещо бюджетно, което да си нося с мен без да се притеснявам, че ще се счупи и т.н.
Реших да се спра на марката Лореал Париж, понеже съм чувала доста позитивни неща за нея, пробвала съм някой техни продукти и до сега не съм оставала разочарована. С една дума - идеална.
Точно тази пудра True Match, има много добра цветова гама.
Опаковката е изчистена и се затваря много леко.
За покритието може да поспорим, според мен е малко към средно, но в никакъв случай не бих казала, че е кой знае колко покривна, по скоро придава лек матов финиш на кожата.
Пудрата "True Match Powder" е супер мека и лека. Произведена е по иновативна технология, която гарантира естествения вид и дава несравнимо безупречен завършек на грима.
Микро-фината формула Ви позволява да приложите както полупрозрачен слой, така и да нанесете няколко слоя за по-интензивно покритие, за да изравните тена на кожата и да покриете несъвършенствата безупречно. Пудрата се прелива толкова съвършено, все едно изобщо не носите грим.
Нанасянето е изключително лесно, благодарение на фината текстура, която позволява тя да се плъзга по кожата равномерно. В кутийката ще откриете тампонче, което е идеално за нанасяне на пудрата и огледало, което Ви позволява да коригирате грима си просто навсякъде.
Предимства на пудрата:
идеално се адаптира към цвета на тена и вида на кожата
разтопява се върху лицето за перфектен тен
супер комфортна, ултра фина и екстремно нежна, обогатена с минерални пигменти, за да подобри качеството на кожата
без ефект маска и без натрупване
палитра от естествени нюанси за перфектен тен с часове
В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.
През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Точно тази информация която ви изброих ме накара да избера пудрата на Лореал, някак ми вдъхна доверие.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Точно тази информация която ви изброих ме накара да избера пудрата на Лореал, някак ми вдъхна доверие.
Бих казала, че на първо четене съм доволна, пък ще видим нататък.
Коментари
Публикуване на коментар