Пропускане към основното съдържание

На гости ни е Snejana от Snejana.Atanasov.

Здравейте, реших днес да поканя Снежи чийто блог може да разгледате тук:  http://snejanaatanasov.blogspot.com/, да отговори на няколко въпроса и да е част от моя блог. Надявам се да ви е интересно и ако желаете да видите някои друг блогър или влогър като гост тук, оставете ми коментар.





1. Как се казваш, разкажи ни нещо за себе си? 

- Казвам се Снежана, на 22, уча социология в СУ и имам блог от 2 години. Започнах го като на шега, но се превърна в голяма част от мен и сега се "грижа за него" всеки ден. Приемам го като домашен любимец, не го оставям без внимание и грижи. Това всъщност според мен е и тайната на добрия блог.

 2. От кога се интересуваш от козметика? 

- По активно в последните 5 години, преди бях като всички останали, не се интересувах какво използвам, следвах вълната. 

3. Кой е първия ти спомен за грим?

- Не помня колко отдавна е било, но със сигурност съм била малка. Майка ми имаше козметична чантичка пълна с най-различни "лъскави" нещица, много ясно си спомням как отворих един бебешко розов пигмент и се разлетя навсякъде, но сега като се замисля май съм и направила услуга. 

4.Как реши да започнеш блога и да снимаш клипове?

- Беше сесията (първата година в университета) и аз като пълен аутсайдер без приятели бях много самотна, доста време преди това може би 3-4 години следях много хора в YouTube и няколко по известни блога и така един следобед реших да видя все пак как става, защото винаги съм се възхищавала на приятелството, което има между английските youtube-ари и реших, че и аз мога да намеря много приятели по този начин. Също така винаги съм искала да подобря стила си на писане и блогът е един много добър начин за това. По същите причина в общи линии се появи и YouTube канала.

 5. Някога притеснявала ли си се от това, че хората гледат твоите клипове и те познават по улицата?

- Не, аз все още не мисля, че ме гледа някой друг освен сестра ми. 

6. Какъв продукт би искала да добавиш през 2015 година към своята колекция с козметика?

- Много труден въпрос, като цяло не съм някаква луда почитателка на даден продукт, даже ми е трудно да си направя wishlist по тази причина.

 7.  Кой е продукта без които не си представяш ежедневния си грим?

-Моливът за вежди, друго си е с него, как променя цялото лице само!

 8. Кой продукти използваш най-често през последния месец?

- Butter глосът на NYX и пудрата на MAC, както и сетът за вежди на Rimmel. 

9.  Пожелай нещо на читателите ни и на блога.

-Желая на всички щастие, защото за мен то е събирателно на всичко. Няма как да си щастлив, ако не си здрав и близките ти не са добре, нямаш късмет и т.н., така че нека всички са много щастливи и се усмихват по-често!

Благодаря ти, желая успех на блога ти!

Коментари

Популярни публикации от този блог

..:: M.Asam - красотата от силата на гроздето ::..

Днес ще ви запозная с една за мен нова марка козметика - M.Asam. През 1963г. Ингрид и Ерих Асам основават своя фирма за производство на козметични продукти.В началото на осемдесетте години на миналия век сред лозята на фамилия Асам в така наречения Южен винен маршрут,започва да работи първата германска фабрика,за добив на ценни екстракти от семките,пулпа,люспите и филизите на бялото и червено грозде.Така през 2000 година се появява луксозната козметична линия M.Asam-създадена за да дарява красота със силата на гроздето. М- като Маркус и Мириям. Държа да отбележа,че моята кожа е нормална с мазна Т зона,а при много студено време зоната около носа ми се зачервява и започва да се бели на места около носа. Ето и какво получих от M.Asam за проба и мнение. AQUA INTENSЕ - Хиалурон крем ( дневен крем)  Това дневен крем.Хидратант с лека неароматизирана хипоалергенна формула,с отлична понусимост дори и към най-чувствителните кожи,подходящ е за мъже и жени. Много съм доволна от

Комплект The Rituals

  Здравейте, прекрасни! Днес ще ви споделя впечатленията си от един комплект на The Rituals. който съдържа четири продукта. Първия е душ гел под форматя на пяна, скраб за тяло, боди лосион и олио за тяло с блестящи частици. Комплекта пристига в луксозна кутия, като според мен е много подходящ за подарък. Олиото за тяло е с разкошни блестящи частици. Направи ми впечатление, че при употреба попива много бързо в кожата, оставя я мекичка. Освен това не оставя следи по дрехите, и оставя много приятни бляскави частици по кожата. Скраба за тяло е много нежен към кожата, знаете има марки чийто скрабове за тяло направо свалят кожата, и аз ги избягвам. Но този скраб е съвсем нежен към кожата, след него кожата е много мека. Аз го използвам и преди да си нанеса продукти за тен, като ми прави впечатление, че така тена става много равномерен. Душ пяната си я оставих за предстоящото пътуване, защото е в много компактна опаковка. Лосиона съм използвала и преди, след слънце хидратира кожата много добре

Maybelline Christmas коледен календар

Добро утро, прекрасници! Днес, реших да ви споделя, една идея за коледен подарък за жена. Става въпрос за така известните, през последните години коледни календари с различни продукти. Вече навлезли и в България, може да откриете на съвсем прилични цени, един доста голям асортимент от почти всички марки които се предлагат на пазара у нас, Коледни Advent календари. Днес, заедно с вас, ще разгледаме коледния календар на Maybelline , и ще преценим дали си струва и дали е подходящ за подарък на близка приятелка, а защо не и на самите нас. В този коледен календар се съдържат 24 прозорчета, за всеки един ден от месец декември до коледа, като под всяко прозорче се крие продукт изненада. В този календар, може да намерите лакове за нокти в празнични цветове, няколко спирали за мигли, като една от тях аз използвам от години наред, матово червило на което също съм заклет фен, стик червила, спирала за долните мигли, заздравител за нокти, основа за лице, хайлайтър, моливи за очи и моливи за у