Пропускане към основното съдържание

На гости ми е Мери от Berry's Place


Днес на гости ми е Мери. Страхотна блогърка и влогърка, на която много се възхищавам и която следя от много години.
Блога на Мери може да разгледате тук, като тя винаги го поддържа и той е едно много приятно място за сутрешно или следобедно кафе. Винаги е свежо и дори когато не съм в настроение, но видя че има нова статия и вляза да я прочета, веднага усмивката ми се появява на лицето.
Тук пък може да погледнете сладурските и клипчета https://www.youtube.com/user/WomanBerry.

Нямала съм удоволствието да се видя на живо с Мери, но пък за сметка на това я чувствам много близка. Тя е един мил и много готин човек.

Днес обаче, тя е тук с причина. Днес ще отговаря на въпросите и ще е гост в блога ми.
Пожелавам ви приятно четене, а после и гледане на нейните видеа.

1. Как се казваш, разкажи ми нещо за себе си.

Kaзвам се Мария, но предпочитам да се обръщат към мен с Мери :) След по-малко от два месеца ще навърша 30 години, което събитие очаквам с голямо нетърпение. По настоящем живея в Германия с любовта на живота си, заради когото всъщност се пренесох на 2000 км от родината. Осем години съм била политически журналист, работила съм в радио, вестник и телевизия. В момента не работя, но уча „Маркетинг и Комуникации“, тъй като ми се иска рязко да сменя полето на професионалната си реализация. В свободното си време пиша в блога си, като се старая тоав място да си остане просто едно красиво хоби.

2. От кога се интересуваш от козметика.

Първият ми досег с козметиката е от преди поне 20 години. Баба ми беше дистрибутор на Орифлейм и макар на крехка възраст от 10 години, като една бъдеща кифла, обожавах да ровя в тоалетката й. Като всяка дива тийнейджърка, в ученическите си години залагах на много спирала, черен молив и някой гланц (от онези с топчетата, помните ли ги?). След това дълго време имах на разположение едни-единствени сенки (подарък от най-добрата ми приятелка, донесе ми ги от Америка и още умирам за яркия им тюркоазен цвят) и едно нюд червило. По-сериозно започнах да се интересувам (а.к.а. трупам) козметика от преди 4-5 години, когато попаднах на първите за мен бюти блогове.

3. Кой е първия ти спомен за грим.

Май отговорих на това в предния въпрос хахаха Но да кажем, че най-най-най-първият ми спомен беше една палитра на Пупа, принадлежност на баба ми. Тя още пази прекрасната червена кутийка с три цвята сенки – три различни нюанса на зеленото със силен перлен завършек. От сенките почти нищо не е останало, пък кутийката още лежи в чекмеджето на баба.

4.Как реши да започнеш блога и да снимаш клипове.

С блога започнах заради влиянието на останалите бюти блогърки. Малко хора знаят, че всъщност имам блог от преди да се интересувам от козметика, но пишех моите гледни точки за събитията, на които присъствах като репортер. Едни от първите ми постове бяха за училището за кучета-водачи на слепи хора, което с моя колежка успяхме да спасим от затваряне преди няколко години. Това е може би едно от нещата, с които най-много се гордея в журналистическата си кариера. Пишех и за земетресението в Перник със снимки от града, буквално час след труса. Изпратихме да пиша материал за вестника, но лините си впечатления споделих в блога тогава. Това беше най-четеният ми пост тогава.
Постепенно се запалих много по гримовете, започнах да пиша предимно за тях и открих колко много жени в България реално се интересуват от това.
Клипове започнах да снимам, ей така на шега. Беше ми интересно. Всъщност в най-първия си клип показах наградата за един мой giveaway. Помня, че първите ми клипове бяха без редакция, без фокус, изобщо – пълна скръб. Постепенно смея да твърдя, че подобрих качеството им, но в последните месеци не снимам поради много лични причини. Засега нямам намерение да започвам отново, но знае ли човек :)

5. Някога притеснявала ли си се от това, че хората гледат твоите клипове и те познават по улицата.

Никога. Просто, защото не се смятам за популярен влогър или блогър. Имам си определена аудитория на блога, с която си комуникирам онлайн и вярвам, че ако се видим на улицата ще се разпознаем. Но дотам. В България има много по-популярни влогъри особено, така че не слагам себе си в тази група. И никога не бих. За мен това, че някой прави клипчета и ги качва в интернет, не значи, че е известна личност. Поне не в България. В световен мащаб нещата изглеждат коренно различно :)

6. Какъв продукт би искала да добавиш през 2015 година към своята колекция с козметика?

Ох! Трудно ми е да кажа, защото има толкова много продукти, които постоянно се появяват на пазара и много от тях ме привличат. Може би едно от нещата, които най-много искам е от новите ружове на MaxFactor – Crème Puff. Тествах ги в магазина преди няколко дни и съм много впечатлена от текстурата и усещането на тези ружчета. За жалост, бяха изчерпани до един!!! Все пак се водят перфектният аналог на Hourglass.

7. Кой е продукта, без който не си представяш ежедневния си грим?

Напоследък не слагам на лицето си нищо повече от много добре хидратиращ крем. Но, за мен ежедневният грим никога не е завършен без спирала. Дори понякога слагам само и единствено спирала и се чувствам в пъти по-добре.

8. Кои продукти използваш най-често през последния месец?

Определено залагам на грижата за кожата. Любимите ми продукти в това отношение са два крема на Clinique за суха и дехидратирана кожа, които използвам всеки ден. Много често използвам и пилингът за устни на Alverde и съм влюбена в аромата на душ-гела си от The Body Shop – Cranberry. Toва са продуктите, които използвам най-често. Дори всеки ден, с изключение на пилинга. Него – един път  в седмицата.

9. Пожелай нещо на читателите ни и на блога.

Първо искам да благодаря на Дари за поканата и за въпросите. Беше ми много приятно да отговарям на тях!
На читателите на My makeup Creations и на авторката, искам да пожелая на първо място здраве. Колкото и да тривиално, това е най-важното! Пожелавам също така безброй усмивки, защото дори само една усмивка може да промени света, а представете си безброй! Когато сутрин се събудите, първо се усмихнете, след това си помислете нещо много положително и ви гарантирам, че денят ще ви изненада с много и приятни емоции! Щом се събуждаме живи, нищо не може да ни спре.
Пожелавам на Дари много вдъхновение и на блога й много читатели, които да намират полезна информация и да черпят идеи от нейното местенце.



* Тук е мястото да благодаря на Мери, че се съгласи да участва в блога ми. Нека тази година за нея бъде изпълнена с много положителни емоции.

Коментари

Популярни публикации от този блог

..:: M.Asam - красотата от силата на гроздето ::..

Днес ще ви запозная с една за мен нова марка козметика - M.Asam. През 1963г. Ингрид и Ерих Асам основават своя фирма за производство на козметични продукти.В началото на осемдесетте години на миналия век сред лозята на фамилия Асам в така наречения Южен винен маршрут,започва да работи първата германска фабрика,за добив на ценни екстракти от семките,пулпа,люспите и филизите на бялото и червено грозде.Така през 2000 година се появява луксозната козметична линия M.Asam-създадена за да дарява красота със силата на гроздето. М- като Маркус и Мириям. Държа да отбележа,че моята кожа е нормална с мазна Т зона,а при много студено време зоната около носа ми се зачервява и започва да се бели на места около носа. Ето и какво получих от M.Asam за проба и мнение. AQUA INTENSЕ - Хиалурон крем ( дневен крем)  Това дневен крем.Хидратант с лека неароматизирана хипоалергенна формула,с отлична понусимост дори и към най-чувствителните кожи,подходящ е за мъже и жени. Много съм доволна от

Комплект The Rituals

  Здравейте, прекрасни! Днес ще ви споделя впечатленията си от един комплект на The Rituals. който съдържа четири продукта. Първия е душ гел под форматя на пяна, скраб за тяло, боди лосион и олио за тяло с блестящи частици. Комплекта пристига в луксозна кутия, като според мен е много подходящ за подарък. Олиото за тяло е с разкошни блестящи частици. Направи ми впечатление, че при употреба попива много бързо в кожата, оставя я мекичка. Освен това не оставя следи по дрехите, и оставя много приятни бляскави частици по кожата. Скраба за тяло е много нежен към кожата, знаете има марки чийто скрабове за тяло направо свалят кожата, и аз ги избягвам. Но този скраб е съвсем нежен към кожата, след него кожата е много мека. Аз го използвам и преди да си нанеса продукти за тен, като ми прави впечатление, че така тена става много равномерен. Душ пяната си я оставих за предстоящото пътуване, защото е в много компактна опаковка. Лосиона съм използвала и преди, след слънце хидратира кожата много добре

Maybelline Christmas коледен календар

Добро утро, прекрасници! Днес, реших да ви споделя, една идея за коледен подарък за жена. Става въпрос за така известните, през последните години коледни календари с различни продукти. Вече навлезли и в България, може да откриете на съвсем прилични цени, един доста голям асортимент от почти всички марки които се предлагат на пазара у нас, Коледни Advent календари. Днес, заедно с вас, ще разгледаме коледния календар на Maybelline , и ще преценим дали си струва и дали е подходящ за подарък на близка приятелка, а защо не и на самите нас. В този коледен календар се съдържат 24 прозорчета, за всеки един ден от месец декември до коледа, като под всяко прозорче се крие продукт изненада. В този календар, може да намерите лакове за нокти в празнични цветове, няколко спирали за мигли, като една от тях аз използвам от години наред, матово червило на което също съм заклет фен, стик червила, спирала за долните мигли, заздравител за нокти, основа за лице, хайлайтър, моливи за очи и моливи за у