Пропускане към основното съдържание

На гости ни е Стефи.

Здравейте, днес ще ни гостува една моя много добра приятелка, Стефи.
Реших да разнообразя блога, с малко по-различни публикации.
Тя ще ни разкаже малко повече за себе си и за продуктите които използва в ежедневието си.

Здравейте, казвам се Стефи.
Моята приятелка ме покани да съм гост в блога и и аз с удоволствие приех.
Първото и най-важно нещо е слънце-защитния крем. Аз като човек с бяла кожа, но с жълт подтон, склонна към омазняване и акне постоянно използвам слънце-защитен крем. Забелязала съм, че като използвам такъв крем, по-рядко ми се появяват акне и кожата ми много рядко е раздразнена. По-скоро изглежда свежа и красива.
 Въпреки, че не съм кой знае колко голяма, съм решила да използвам продукти които работят за мен, за да запазя кожата си хубава и след години.

Слънцезащитен крем, подходящ за хора които имат като моята кожа , според мен е :

Той е със слънцезащитен фактор 20, и за мен е удобно да го ползвам всеки ден.

Обикновено сутрин почиствам кожата си с измивен гел на Лавера, и отгоре минавам с памучен диск напоен с мицеларна вода за чувствителна кожа.

Изчаквам всичко да изсъхне и тогава нанасям слънцезащитния си крем, който в случая е на Виши. 

След като и той попие в кожата ми нанасям с кръгови движения околоочния си крем и крема си за лице.
В случая използвам околоочен на Avene Skin Care успокояващ крем за околоочната област.



Осъществява деконгестивно и успокояващо действие на околоочния контур, в съответствие с неговата чувствителност.
Без ароматизатори и парабени.
Хидратиращо*: неговата обогатена на хидратиращи съставки формула защитава очите и клепачите.
Деконгестивно: включеният декстран сулфат намалява тъмните кръгове и торбички в областта на околоочния контур, придавайки на кожата усещане за лекота.
Успокояващо: включената термална вода Avène и алфа-бизабололът намаляват раздразненията и зачервяванията в областта на околоочния контур.
 Хидратация на горните слоеве на кожата
Успокояващият крем контур за очи е предназначен за чувствителен околоочен контур.

Ежедневния ми крем е този на Виши.

Какво е Vichy Normaderm Hyalyspot:

Гел за третиране на несъвършенства по кожата /пъпки/.
За локално приложение.
За проблемна акнеична кожа.
Активни съставки - хиалуронова киселина, салицилова киселина и LHA /липохидрокси киселина/.
С Термална вода Виши.
Антибактериален ефект - премахва 99.9% от бактериите, отговорни за появата на пъпките.
Бързо действие - пъпката е напълно заличена /до 48 ч. след нанасяне/.
Успокоява сърбежа и болката.
Намалява възпалението.
Създава невидим защитен филм върху пъпката.
Възстановява гладкостта на кожата.
Изравнява тена.
Приятно охлаждащо усещане.
Минимизира белезите от пъпки.
Безцветна гелоообразна консистенция /напълно невидим/.
Не изсушава кожата.
Подходящ и за чувствителна кожа.
Хипоалергенен.
Некомедоногенен.
Дерматологично тестван.



Серията Normaderm на френските лаборатории Vichy е специално създадена, за да отговори на нуждите на комбинирата към мазна, проблемна кожа. А тя повече от всеки друг тип кожа се нуждае от специфична грижа, за да бъде отново чиста, гладка и със здрав външен вид.

Vichy попълват своята богата гама от дерматологични продукти за мазна и акнеична кожа, с нещо изключително по своето действие! Новият NORMADERM Hyaluspot е първият крем на Vichy насочен към локално третиране на несъвършенствата по кожата. Лечебно средство във вид на прозрачен гел за лечение на локални възпаления. Приложен върху кожата, този удивителен продукт образува невидим защитен филм върху възпалената зона от кожата, като по този начин ограничава действието на бактериите, причинители на акне и най-важното - облекчава сърбежа и болката, благодарение на специфичния апликатор, който оставя приятно охлаждащо усещане. Виши Normaderm Hyaluspot се отличава с доказано висока ефективност, като само 2 часа след приложението, пъпката видимо започва да намалява и до 48 часа след приложение - тя изчезва напълно.

С иноватовна формула, 3 активни дерматологични пилинг съставки, които пречистват на 100% всички слоеве на епидермиса, за да се осигури цялостно решение за третиране на кожните несъвършенства.

Хиалуроновата киселина - не позволява изсушаване на кожата. Създава невидим защитен филм върху кожата и я изолира от външни замърсявания.

Липохидрокси киселина (LHA): патентована молекула, LHA ексфолира щадящо, за да елиминира проблемите по кожата.

Салицилова киселина - eдна от основните молекули в дерматологията. Този мощен ексфолиант осигурява бързо действие. Оказва кератолитично и противовъзпалително действие.

Благодарение на тази мощна комбинация от иновативни съставки, Нормадерм Хиалуспот премахва пъпките, възстановява гладкостта на кожата и изравнява нейния релеф. Тя е отново със здрав и красив вид.

И още нещо не по-маловажно...Vichy Normaderm Hyaluspot е в дискретна опаковка, което го прави идеален, за да го носите навсякъде с Вас и нанасяте по всяко време, когато е необходимо. Понякога появата на пъпка се случва в най-неподходящия момент и незабавната помощ е от значение!

Artdeco Make-up Base основа под фон дьо тен това е следващия етап в моето ежедневие след крема ми за лице. Разбира се изчаквам той да попие. 

С годините използвах и евтини и скъпи основи, но все нещо им куцаше. Е имаше и такива с които се разбирахме, но цената бе непосилна на ученическия ми бюджет.
Използвайки тази база си гарантирам две неща:
Първо над 12 часа издръжливост на какъвто и да е ФДТ.
Второ, няма го онзи кир ефект, които понякога се образува когато ФДТ и основата не си паснат добре. 

В ежедневието си залагам предимно на ББ крем, много рядко на ФДТ. Обикновено към ФДТ прибягвам когато имам нужда от по-силна покривност, и ако имам някакъв проблем с кожата си. Тотален фаворит ми е Vichy Idéalia ББ крем.


Мултифункционален ВВ крем подходящ за всяка възраст и всеки тип кожа, включително чувствителна;
С патентована технология "анти-сиво" и лека текстура;
Съдържа термална вода VICHY, екстракт от Комбуча и чисти минерални пигменти с розов отблясък;
Изравнява и озарява тена, премахва сивотата и признаците на умора;
Прикрива несъвършенствата и осигурява 24-часова хидратация;
Изглажда повърхността на кожата, намалява бръчките и придава копринена мекота, гладкост и блясък;
Надеждна защита срещу стареене и пигментация на кожата;
Със слънцезащитен фактор - SPF 25.
Дерматологично тестван.
Хипоалергенен.
Без парабени и консерванти.




PS> Една публикация не ми стига хаха, с разрешение от авторката на блога бих продължила темата, стига на вас да ви е интересно. 
Не знам за вас но на мен ми беше много забавно да съм гост в този блог.

Между другото продуктите си поръчвам от тук.

Очаквайте ме пак скоро, целувки Стефи. 


Коментари

Популярни публикации от този блог

..:: M.Asam - красотата от силата на гроздето ::..

Днес ще ви запозная с една за мен нова марка козметика - M.Asam. През 1963г. Ингрид и Ерих Асам основават своя фирма за производство на козметични продукти.В началото на осемдесетте години на миналия век сред лозята на фамилия Асам в така наречения Южен винен маршрут,започва да работи първата германска фабрика,за добив на ценни екстракти от семките,пулпа,люспите и филизите на бялото и червено грозде.Така през 2000 година се появява луксозната козметична линия M.Asam-създадена за да дарява красота със силата на гроздето. М- като Маркус и Мириям. Държа да отбележа,че моята кожа е нормална с мазна Т зона,а при много студено време зоната около носа ми се зачервява и започва да се бели на места около носа. Ето и какво получих от M.Asam за проба и мнение. AQUA INTENSЕ - Хиалурон крем ( дневен крем)  Това дневен крем.Хидратант с лека неароматизирана хипоалергенна формула,с отлична понусимост дори и към най-чувствителните кожи,подходящ е за мъже и жени. Много съм доволна от

Maybelline Christmas коледен календар

Добро утро, прекрасници! Днес, реших да ви споделя, една идея за коледен подарък за жена. Става въпрос за така известните, през последните години коледни календари с различни продукти. Вече навлезли и в България, може да откриете на съвсем прилични цени, един доста голям асортимент от почти всички марки които се предлагат на пазара у нас, Коледни Advent календари. Днес, заедно с вас, ще разгледаме коледния календар на Maybelline , и ще преценим дали си струва и дали е подходящ за подарък на близка приятелка, а защо не и на самите нас. В този коледен календар се съдържат 24 прозорчета, за всеки един ден от месец декември до коледа, като под всяко прозорче се крие продукт изненада. В този календар, може да намерите лакове за нокти в празнични цветове, няколко спирали за мигли, като една от тях аз използвам от години наред, матово червило на което също съм заклет фен, стик червила, спирала за долните мигли, заздравител за нокти, основа за лице, хайлайтър, моливи за очи и моливи за у

Алтея Органикс haul

Здравейте, днес ще ви представя продуктите на Алтея Органикс, който са първи за мен, но всъщност останах много доволна. Знаете, че се стремя да използвам еко/био козметика, щом става въпрос за бялата ми козметика. Сдобих се с три техни продукта и сега ще ви кажа моето мнение за тях. Което е базирано само и единствено на моя опит. Първия продукт е сапун за лице с био розово масло.Премахва ежедневното замърсяване и грим и оставя кожата мека и освежена. Българското розовото масло на Алтея възстановява и балансира. Приятната смес от ябълков екстракт и розово масло тонизират кожата. Изключително мек и подходящ за всеки тип кожа. Не съдържа сулфати и животински съставки, биоразградим. Въпреки чистите си съставки този сапун страшно много ми люти на очите, за първи път ми се случва такова нещо, като се има на предвид, че не съм с кой знае колко чувствителни очи. Преди това използвах измивен почистваш гел на balea с грепфрут и не ми е парело така. Иначе сапуна наистина почиства много до