Пропускане към основното съдържание

На гости ни е Стефи - част 2

Здравейте, аз съм Стефи и днес отново гостувам в My makeup creations.
Иска ми се да продължа темата относно пролетния грим.
В края на първата ми публикация бях споделила какъв ББ крем използвам.
А днес ще продължим нататък.
Вие знаете ли каква е разликата между ББ и СС крем?
Аз до скоро не знаех, но след кратко проучване в БГ-Мамма разбрах.
ББ крема е по тежък, и е подходящ за зимните месеци, както и тогава когато времето е по-студено.
За по-топлите и пролетни месеци по-подходящ е СС крема, понеже той е на водна основа и позволява на кожата да диша. Така през пролетта и през лятото , кожата ни ще диша и нейните пори няма да се запушват, така ще се избегне и появата на пъпчици и други неприятници, като черните точки например с които имам дългогодишна борба.

ББ крема или дори когато използвам СС крем, след него винаги фиксирам. Питате се сега с какво нали? Веднага ще ви кажа е безцветна фиксираща пудра.
Аз използвам тази на Виши.
Vichy Dermablend фиксираща пудра


Не знам защо тази толкова добра пудра-фиксатор, е толкова трудно откриваема.
Търсих я из целия град , из козметичните ни магазини, после и в аптеките, но уви нямаше я. Голяма грешка при брандовете в България според мен е , че хубавите продукти ги зареждат много рядко. Накрая си я поръчах онлайн от тук!
Пудрата е страшно икономична, една опаковка мен при всекидневно ползване ме изкарва около една година. Тази опаковка ми е втората, и предполагам щом купувам един продукт за втори път,значи отговаря на всичките ми критерии за една пудра фиксатор.
Тази пудра е бяла и е прахообразна. 
След като си я поставя с четката(може и с пухче или с каквото имате под ръка), тя автоматично се слива с кожата ми. 
Хубавото е, и че задържа ББ/СС крема ми там където искам. 


Ружовете винаги са ми били слабост, под всякаква форма, било то кремообразни, прахообразни, под формата на стик, под формата на перли. Придават един много свеж и сияен вид на лицето, като са подходящи за всекидневна употреба. 

Тези перли са много икономични, и са на Орифлейм.


Главният офис на компанията е регистриран в Люксембург. Центровете за разработка на продуктите на компанията се намират в Стокхолм и Дъблин. Компанията има 5 собствени завода, разположени в Швеция, Полша, Русия, Китай и Индия. Пласирането на продукцията става по метода на т. нар. преки (директни) продажби, а при заплащането на дистрибуторите Орифлейм използва метода мрежов маркетинг (маркетинг на много нива, Multi-level marketing).

Oriflame (на български - орифлама) означава кралско знаме (от лат. aurea flamma – златен пламък); отначало представлявало църковна хоругва, използвана като бойно знаме от френските крале през Средновековието.

В България първият клон на компанията е отворен през 1994 година.

Днес Орифлейм е една от най-бързо развиващите се козметични компании. Орифлейм има приблизително 1,5 млрд. евро годишни продажби, оперира в повече от 60 страни с над 3,5 милиона консултанти, които разпространяват продуктите на Орифлейм, както и портфолио с над 1000 продукта. Листвана е на борсата NASDAQ OMX в Стокхолм през 2004 г.



Не знам дали сте използвали тази спирала, но ако не сте силно ви препоръчвам. 
Аз лично съм човек, за които спиралата е много важна. Мога да изляза без нито един продукт на лицето си, но не мога без спирала. Това е една моя сутришна рутина, спиралата е задължителна при мен. Имам къси и редки мигли, в началото прибягвах до изкуствени мигли, но са много ангажиращи, иска се поддръжка и от друга страна си е и финансово губене. За слагане на едни снопчета 80-100 лв не са никак малко. 
В момента това е ежедневната ми спирала на Oriflame. 

Без значение от сезона винаги използвам балсам за устни, лично аз предпочитам тези в стик, а не в бурканче, от хигиенна гледна точка.

Аз съм от хората които в ежедневието залагат на червено червило.
MAC Satin Lipstick е моето червило. Моя избор.
Червеното червило е винаги индивидуално, то е едно от най-трудните за избор червила на всяка жена.

Колко от вас се чудят как да си изберат червено червило, без да купуват на посоки, докато достигнат до своя цвят. Сега ще ви насоча.
Червеният цвят е цветът на страстта и любовта и дамите най-често го прилагат върху устните си като червило или червен лак за нокти. Устните обагрени в червено изглеждат по-плътни и изкусителни. В парфюмериите се предлага разнообразие от червени червила и понякога е доста трудно да се направи правилният избор. Хубаво е когато избирате червено червило, да се съобразите най-вече с цвета на кожата на лицето си.
За светла кожа
Ако кожата ви е светла, помислете за портокаловите нюанси, които ще омекотят леко наситеността на червеното. Подходящи цветове за светли кожи са доматено червено до цвят корал. Винаги може да сложите и по-тъмен цвят червено червило, но така кожата ви би изглеждала твърде бледа. Ако все пак държите на по-тъмните червени червила, не забравяйте леко да подчертаете скулите с подходящ руж.

За средно тонирана кожа
За зимните месеци изберете цвят червило, което е в гамата оранжево-червено, а през зимните месеци нанасяйте една идея по-тъмно до цвят бордо. Съвет: Ако зъбите ви не са достатъчно бели, избягвайте червила, в които портокаловите или розови нюанси са повече от червените, тъй като тези цветове правят зъбите да изглеждат по-жълти. По-тъмночервените червила правят зъбите да изглеждат по-бели.


За тъмна кожа
Естествено смугла или след солариум, тъмната кожа контрастира красиво с наситено червени червила, лишени от портокалови нюанси. Изберете цветове, които са тъмни, с оттенък на слива, боровинка и малина.

Дали да нанесете върху устните си течно червило или на стик си остава ваш избор. Предварително е добре да ексфолирате и подхраните устните си.
Очертайте ги с молив за устни, като е добре цветът му да бъде една идея по-тъмен или като цвета на червилото. Ако ще нанасяте червило на стик, използвайте и допълнителна четчица за повече прецизност. Така няма да излезете извън очертанията на устните си.



Това беше от мен Стефи, благодаря за поканата. Надявам се моите съвети да са ви били интересни, надявам се статията ми тази и предната да са ви харесали. 
И ако желаете аз пак да участвам в този блог, и да ме поканят, пишете коментари отдолу.
Напишете и споделете какво е мнението ви за продуктите които съм описала, какви продукти използвате вие в ежедневието си и т.н. 

За още хубави продукти погледнете тук.


Коментари

Популярни публикации от този блог

..:: M.Asam - красотата от силата на гроздето ::..

Днес ще ви запозная с една за мен нова марка козметика - M.Asam. През 1963г. Ингрид и Ерих Асам основават своя фирма за производство на козметични продукти.В началото на осемдесетте години на миналия век сред лозята на фамилия Асам в така наречения Южен винен маршрут,започва да работи първата германска фабрика,за добив на ценни екстракти от семките,пулпа,люспите и филизите на бялото и червено грозде.Така през 2000 година се появява луксозната козметична линия M.Asam-създадена за да дарява красота със силата на гроздето. М- като Маркус и Мириям. Държа да отбележа,че моята кожа е нормална с мазна Т зона,а при много студено време зоната около носа ми се зачервява и започва да се бели на места около носа. Ето и какво получих от M.Asam за проба и мнение. AQUA INTENSЕ - Хиалурон крем ( дневен крем)  Това дневен крем.Хидратант с лека неароматизирана хипоалергенна формула,с отлична понусимост дори и към най-чувствителните кожи,подходящ е за мъже и жени. Много съм доволна от

Комплект The Rituals

  Здравейте, прекрасни! Днес ще ви споделя впечатленията си от един комплект на The Rituals. който съдържа четири продукта. Първия е душ гел под форматя на пяна, скраб за тяло, боди лосион и олио за тяло с блестящи частици. Комплекта пристига в луксозна кутия, като според мен е много подходящ за подарък. Олиото за тяло е с разкошни блестящи частици. Направи ми впечатление, че при употреба попива много бързо в кожата, оставя я мекичка. Освен това не оставя следи по дрехите, и оставя много приятни бляскави частици по кожата. Скраба за тяло е много нежен към кожата, знаете има марки чийто скрабове за тяло направо свалят кожата, и аз ги избягвам. Но този скраб е съвсем нежен към кожата, след него кожата е много мека. Аз го използвам и преди да си нанеса продукти за тен, като ми прави впечатление, че така тена става много равномерен. Душ пяната си я оставих за предстоящото пътуване, защото е в много компактна опаковка. Лосиона съм използвала и преди, след слънце хидратира кожата много добре

Maybelline Christmas коледен календар

Добро утро, прекрасници! Днес, реших да ви споделя, една идея за коледен подарък за жена. Става въпрос за така известните, през последните години коледни календари с различни продукти. Вече навлезли и в България, може да откриете на съвсем прилични цени, един доста голям асортимент от почти всички марки които се предлагат на пазара у нас, Коледни Advent календари. Днес, заедно с вас, ще разгледаме коледния календар на Maybelline , и ще преценим дали си струва и дали е подходящ за подарък на близка приятелка, а защо не и на самите нас. В този коледен календар се съдържат 24 прозорчета, за всеки един ден от месец декември до коледа, като под всяко прозорче се крие продукт изненада. В този календар, може да намерите лакове за нокти в празнични цветове, няколко спирали за мигли, като една от тях аз използвам от години наред, матово червило на което също съм заклет фен, стик червила, спирала за долните мигли, заздравител за нокти, основа за лице, хайлайтър, моливи за очи и моливи за у