Пропускане към основното съдържание

Продукти за коса Matrix


Здравейте. Залипсва ми толкова много блога и блог пространството. Най-накрая съм свободна и имам време за блога си. Които мевду другото скоро ще бъде с нов дизайн. 
Не съм ви писала отдавна, но лаптопа ми се развали, беше на ремонт и се оказа че няма да може да стане. Въпреки че ми се стори, че майстора е сменил някоя част и както нямаше части за моя лаптоп изведнъж се оказа че е намерил. Стори ми се съмнително и за това решихме да купим нов. После си купихме нов, и докато му инсталират програми и други неща, знаете за какво става въпрос. Междувременно, си взех всички изпити в университета, и след толкова много притеснения, учене и т.н. вече съм спокойна. 

Днес реших да ви разкажа за продуктите на Matrix за коса. 
С тях се запознах по бал време, като фризьорката ми ми даде няколко тестера на балсам и шампоан за руса и увредена коса, та да си дойдем на думата много ми харесаха и им се каня от доста време. 

Искам първо да ви запозная с най-любимия ми продукт на марката, така да се каже, а именно 
Matrix Total Results Repair маска за увредена коса.
Ефективната маска за изтощена коса Matrix Total Results Repair дълбоко прониква и регенерира косъма. Специалния състав още след първата употреба перфектно регенерира изтощената коса, която е отслабена поради чести топлинни обработки или оцветяване. Възвърнете здравата и красива коса със специалната маска Total Results Repair от популярната марка Matrix!
Ефектите който аз видях, поне на себе си са че предпазва косата, заглажда косъма.
Пак искам да спомена, че това че един продукт действа на моята коса, в никакъв случай не означава че ще действа на вашата. Аз съм с изрусена коса, която честно казано се нуждае от много, много грижи.
Аз лично нанасям маската по дължината на косата, както и в самите корени, като се старая тя да е равномерно нанесена. Разбира се, правя го след като си измия косата. Оставам я да действа около 5-10 минутки, докато си оправя тялото, понеже съм от типа хора, които на-много мразят да седят часове с някоя маска на главата си, или каквото и да било. Изключвам боята за коса, разбира се хаха . След което изплаквам обилно с хладка вода.



Забравих да спомена шампоана си, отново на същата серия.

Matrix Total Results Repair шампоан за увредена коса

Този шампоан за мен е един много икономичен продукт. 

Специалният шампоан за изтощена коса Matrix Total Results Repair нежно почиства и възстановява косата. Активните вещества, които се съдържат в шампоана интензивно регенерират косъма и придават здравина и блясък. Шампоанът Total Results Repair постига чудотворна реконструкция на фибрите на косъма отвътре и на повърхността и косата Ви ще заблести отново здрава и бляскава.
Ефектите които аз видях върху себе си са , почистване на косата до скърцане, регенерира косъма ми, и придава много приятен блясък върху косата ми. Естествено шампоана е подходящ за изтощена коса. 
Използвам го като нанасям малко количество върху мокра коса и разпенвам. После нежно масажирам косата и скалпа и след това изплаквам с вода.



Matrix Total Results Repair балсам за увредена коса


Естествено няма как да пропусна и балсама за коса. 
Които придава много мекота на косата ми, спомага за по-лесното разресване на косата и т.н.


Историята на бранда започва много отдавна. 


Създаден през 1980 година от американският фризьор Арни Милър, Matrix създава общество от фризьори с разнообразна серия от продукти грижа за косата, стайлинг, текстуриращи продукти, както и уникални терапии за салона и услуги, които могат да се справят с предизвикателствата на всеки тип коса. Лесни за използване формули, които дават предвидими резултати и доверие, благодарение на модерните технологии разработени в Америка. Днес, ние сме в над 250,000 салона и 57 държави навсякъде по света. Академиите на Matrix и тренировъчните центрове по света, утвърждават Matrix като лидер на пазара за професионални продукти.
Matrix е отдаден на идеята да подпомага и развива всеки един от салоните, принадлежащи към семейството на марката, като вдъхновява техните стилисти да създават позитивни емоции за клиентите си. Чрез интелигентни технологии и иновативност Matrix подкрепя фризьорите в професионалния им успех и им помага да си представят всичко, което могат да постигнат.




Грижа за косата 
Biolage
Перфектната комбинация между наука и природата. Продуктите от серията Biolage са разработени да се справят с всички нужди на Вашата коса и се грижат за естествения ѝ здрав вид. Biolage използва силата на природата, подхранвай и възстановявайки косата, като така подчертава естествената ѝ красота.


Total Results
Професионална грижа за всеки тип коса. Нашите чудотворни продукти се справят с различни проблеми и надхвърлят и най-смелите ви очаквания с драматични резултати. Няма съмнение,че ще искате да вземете тези "чудеса" вкъщи.




Grey Coverage
Искате да покриете белите си коси? Най-добрият избор за вас е продук от серията ни перманенти бои, формулирани специално за бели коси, които осигуряват пълно покритие.
 
Grey Blending
Започвате да забелязвате бели коси тук и там, но нямате нужда от пълно покритие? Полу-перманентните ни бои са точно за вас. Те ще по-добрят естествения ви цвят, като така ще слеят и белите коси.
 
Non Permanent
Искате да пробвате по-тъмен цвят или просто цвят, който не изисква много поддръжка? Пробвайте нашите неперманентни бои, които ще осттавят косата ви бляскава и подхранена.
 
Permanent
Искате истинска промяна или искате да изсветлите цвета? За наситени и сияни резулати използвайте нашите перманентни бои.
 
Highlights
Искате малко да освежите цвета си или някаква дефиниция на косата ? Пробвайте с кичури. Кичурите моментално освежават и придават онзи здрав, целунат-от-слънцето вид.





Всъщност аз съм много доволна от продуктите на Matrix. Първо защото доста салони ги използват, и тези продукти са професионални и второ защото като направя сравнение на цените, наистина са си много изгодна покупка.

С тези продукти на изгодни цени може да се сдобиете от тук. Доста често има намаления както и всеки път има подаръци. 

Подготвила съм още три публикации за много интересни продукти. 
А на вас коя марка продукти за коса ви харесва най-много? От коя марка сте доволни?
Наближава и Свети Валентин, за кавалерите които ме четат, това е една добра алтернатива за подарък за вашата половинка. Не мислите ли ? Уверявам ви, че ще остане много доволна и очарована. 

Коментари

Популярни публикации от този блог

..:: M.Asam - красотата от силата на гроздето ::..

Днес ще ви запозная с една за мен нова марка козметика - M.Asam. През 1963г. Ингрид и Ерих Асам основават своя фирма за производство на козметични продукти.В началото на осемдесетте години на миналия век сред лозята на фамилия Асам в така наречения Южен винен маршрут,започва да работи първата германска фабрика,за добив на ценни екстракти от семките,пулпа,люспите и филизите на бялото и червено грозде.Така през 2000 година се появява луксозната козметична линия M.Asam-създадена за да дарява красота със силата на гроздето. М- като Маркус и Мириям. Държа да отбележа,че моята кожа е нормална с мазна Т зона,а при много студено време зоната около носа ми се зачервява и започва да се бели на места около носа. Ето и какво получих от M.Asam за проба и мнение. AQUA INTENSЕ - Хиалурон крем ( дневен крем)  Това дневен крем.Хидратант с лека неароматизирана хипоалергенна формула,с отлична понусимост дори и към най-чувствителните кожи,подходящ е за мъже и жени. Много съм доволна от

Комплект The Rituals

  Здравейте, прекрасни! Днес ще ви споделя впечатленията си от един комплект на The Rituals. който съдържа четири продукта. Първия е душ гел под форматя на пяна, скраб за тяло, боди лосион и олио за тяло с блестящи частици. Комплекта пристига в луксозна кутия, като според мен е много подходящ за подарък. Олиото за тяло е с разкошни блестящи частици. Направи ми впечатление, че при употреба попива много бързо в кожата, оставя я мекичка. Освен това не оставя следи по дрехите, и оставя много приятни бляскави частици по кожата. Скраба за тяло е много нежен към кожата, знаете има марки чийто скрабове за тяло направо свалят кожата, и аз ги избягвам. Но този скраб е съвсем нежен към кожата, след него кожата е много мека. Аз го използвам и преди да си нанеса продукти за тен, като ми прави впечатление, че така тена става много равномерен. Душ пяната си я оставих за предстоящото пътуване, защото е в много компактна опаковка. Лосиона съм използвала и преди, след слънце хидратира кожата много добре

Maybelline Christmas коледен календар

Добро утро, прекрасници! Днес, реших да ви споделя, една идея за коледен подарък за жена. Става въпрос за така известните, през последните години коледни календари с различни продукти. Вече навлезли и в България, може да откриете на съвсем прилични цени, един доста голям асортимент от почти всички марки които се предлагат на пазара у нас, Коледни Advent календари. Днес, заедно с вас, ще разгледаме коледния календар на Maybelline , и ще преценим дали си струва и дали е подходящ за подарък на близка приятелка, а защо не и на самите нас. В този коледен календар се съдържат 24 прозорчета, за всеки един ден от месец декември до коледа, като под всяко прозорче се крие продукт изненада. В този календар, може да намерите лакове за нокти в празнични цветове, няколко спирали за мигли, като една от тях аз използвам от години наред, матово червило на което също съм заклет фен, стик червила, спирала за долните мигли, заздравител за нокти, основа за лице, хайлайтър, моливи за очи и моливи за у