Пропускане към основното съдържание

Моите любими ФДТ

Добро утро.
Днешната публикация е много важна за мен. Според мен няма жена която да не е била в търсене на идеалния ФДТ.
Аз също съм една от тези жени, и в това си търсене бях насъбрала над 10 ФДТ.
Преди една седмица изхвърлих 4-5 от тях, понеже сметнах, че след като не се разбираме няма смисъл да ми заемат място.
Това което търся в един ФДТ, е покривност, издръжливост, и никак не обичам да стоят като маски, като тези на Impala например с които имам кръвна вражда :Д

Днес искам да ви представя моите фаворити.

И естествено, нямаше как да мина без снимка на тях в присъствието на четкат с която ги нанасям, а именно тази на РТ.


Номер едно за мен от ФДТ които съм ползвала е този на Estee Lauder, които имам от съвсем скоро, но които задоволи всичките ми нужди и в които съм влюбена.
Estée Lauder Double Wear Stay-in-Place , в цвят Ivory Beige, за мен е цветът. 
За хора с светла кожа като мен, и като казвам светла, ще ви спомена един случай, влизам аз в магазина без грим и продавачката ме гледа и ми вика, госпожице добре ли сте много сте бледа и бяла. Стана ми малко кофти, аз зимата съм си бяла като мъртвец, и почти винаги използвам малко по-тъмен ФДТ за да имам някакъв цвят на лицето си и да не изглеждам болнава. За моя най-огромна радост, ФДТ на Estee Lauder, ми пасна като цвят, да наистина не мога още да повярвам, че имаха толкова светъл цвят. 
От ФДТ на Estee Lauder съм доволна защото: има много добра покривност, не стои като маска на лицето, а стои естествено, издръжлив е, имам предвид че дори и след много дълго носене, не се рони, не стои на люспи и т.н. знаете онези гадни преживявания които всички ние жени сме изпитали с някои ФДТ. 

Цената за 30мл, варира от 65 лв до 70 лв.
Но качеството, определено оправдава цената/

Номер две за мен в любимците ми е ФДТ на Clinique 
Clinique Superbalanced e течен фон дьо тен, които е с средна покривност. 
Разбира се аз си взех на светлия ми цвят. Издръжлив е и като цяло съм доволна от него. Не го препоръчвам на хора с суха кожа обаче, понеже аз съм с смесена и леко ми опъва ако не използвам основа или крем. 
Той не е мазен и осигурява незабавна хидратация, което се дължи на специални активни съставки, които абсорбират серума на места, където е необходимо. След използването на този серум, кожата е матирана и има сияен вид.
Цената за 30мл от този ФДТ варира между 47 и 50 лв.

От по бюджетните ФДТ любим ми е този на Rimmel.
Rimmel Wake Me Up озаряващ течен фон дьо тен SPF 15, е моя бюджетен ФДТ. 
Има средна към голяма покривност, не се лющи след прекомерно носене, и остава кожата да сияе. 
Единственото което ми е трудно при него е да си олуча цвета, в момента този ми е тъмен които имам но за лятото ще е идеален. 
Според мен е подходящ за всеки тип кожа.
Марката Rimmel е основана през 1834 от Eugen Rimmel в Лондон като малъка семейна фирма занимаваща се предимно с продажба на парфюми. Постепенно, фирмата се е разширявала, като през 1949 г. е станала собственик на компанията Coty Inc. Марката Rimmel е известна с висококачествената си декоративна козметика. Известният девиз на Rimmel е „Get the London Look“ чийто превод е „Сдобийте се с лондонска визия“. От широкия асортимент на марката Rimmel със сигурност ще си избера всяка жена, която желае да изглежда страхотно и привлекателно.

Цената му варира от 14 до 16 лв. 

За ББ крема на Гарниер искам да кажа, че в момента го използвам много дейно. 
Преди го използвах предимно лятото, но никак не се спогаждах с него. 
Наскоро обаче се доинформирах ако мога така да се изразя, че CC крем се използва лятото защото е на водна основа и позволява кожата да диша, а BB крем зимата понеже е на маслена основа. Е от както го използвам зимата съм хиляди пъти по-доволна, не ми омазнява кожата, не ми излизат пъпки и има много добра покривност.
Цената му варира между 10 и 16 лв. 

За ФДТ на Revlon от серията Colorstay, имам смесено мнение.
Да има средна покривност, да цвета ми пасва, имам предвид, че има и светли цветове в серията. 
Но след като го нося 3-4 часа и все едно нямам ФДТ на лицето си , изчезва. 
Цената му е около 20 лв.
Като го смеся с друг ФДТ положението е по-поносимо. 

От Maybelline използвам ФДТ Affinitone.
Имам най-светлия и най-тъмния цвят, като ги смесвам спрямо това дали е зима или лято и каква е пигментацията на кожата ми.
Има средна покривност, не стои като маска и е много издръжлив.
Цената варира около 14-17 лв.

Това бяха моите ФДТ, ако искате да се сдобиете с някои от тях силно ви препоръчвам да го направите от  http://www.enzo.bg/ понеже цените са много по приемливи.

Коментари

Популярни публикации от този блог

..:: M.Asam - красотата от силата на гроздето ::..

Днес ще ви запозная с една за мен нова марка козметика - M.Asam. През 1963г. Ингрид и Ерих Асам основават своя фирма за производство на козметични продукти.В началото на осемдесетте години на миналия век сред лозята на фамилия Асам в така наречения Южен винен маршрут,започва да работи първата германска фабрика,за добив на ценни екстракти от семките,пулпа,люспите и филизите на бялото и червено грозде.Така през 2000 година се появява луксозната козметична линия M.Asam-създадена за да дарява красота със силата на гроздето. М- като Маркус и Мириям. Държа да отбележа,че моята кожа е нормална с мазна Т зона,а при много студено време зоната около носа ми се зачервява и започва да се бели на места около носа. Ето и какво получих от M.Asam за проба и мнение. AQUA INTENSЕ - Хиалурон крем ( дневен крем)  Това дневен крем.Хидратант с лека неароматизирана хипоалергенна формула,с отлична понусимост дори и към най-чувствителните кожи,подходящ е за мъже и жени. Много съм доволна от

Комплект The Rituals

  Здравейте, прекрасни! Днес ще ви споделя впечатленията си от един комплект на The Rituals. който съдържа четири продукта. Първия е душ гел под форматя на пяна, скраб за тяло, боди лосион и олио за тяло с блестящи частици. Комплекта пристига в луксозна кутия, като според мен е много подходящ за подарък. Олиото за тяло е с разкошни блестящи частици. Направи ми впечатление, че при употреба попива много бързо в кожата, оставя я мекичка. Освен това не оставя следи по дрехите, и оставя много приятни бляскави частици по кожата. Скраба за тяло е много нежен към кожата, знаете има марки чийто скрабове за тяло направо свалят кожата, и аз ги избягвам. Но този скраб е съвсем нежен към кожата, след него кожата е много мека. Аз го използвам и преди да си нанеса продукти за тен, като ми прави впечатление, че така тена става много равномерен. Душ пяната си я оставих за предстоящото пътуване, защото е в много компактна опаковка. Лосиона съм използвала и преди, след слънце хидратира кожата много добре

Maybelline Christmas коледен календар

Добро утро, прекрасници! Днес, реших да ви споделя, една идея за коледен подарък за жена. Става въпрос за така известните, през последните години коледни календари с различни продукти. Вече навлезли и в България, може да откриете на съвсем прилични цени, един доста голям асортимент от почти всички марки които се предлагат на пазара у нас, Коледни Advent календари. Днес, заедно с вас, ще разгледаме коледния календар на Maybelline , и ще преценим дали си струва и дали е подходящ за подарък на близка приятелка, а защо не и на самите нас. В този коледен календар се съдържат 24 прозорчета, за всеки един ден от месец декември до коледа, като под всяко прозорче се крие продукт изненада. В този календар, може да намерите лакове за нокти в празнични цветове, няколко спирали за мигли, като една от тях аз използвам от години наред, матово червило на което също съм заклет фен, стик червила, спирала за долните мигли, заздравител за нокти, основа за лице, хайлайтър, моливи за очи и моливи за у