През последните няколко години рязко се увеличи количеството на сезонни, лимитирани и колекционерски версии на съществуващи аромати.
Друга тенденция, която се наблюдава е лансирането на нови парфюмни концентрации на оригинални парфюмни издания.
Освен по рафтовете на парфюмерийните магазини, тези версии намират своето място и в медиите – новите парфюмни концентрации на ароматите поддържат отделни, специално разработени за тях рекламни кампании.
Само през тази година по своят път поеха брандове като Chloe, Burberry с няколко версии на ароматитеThe Beat и Yves Saint Laurent с Elle.
Последният бе последван освен с едноименна по-лека версия на концентрацията и от парфюми с нови имена: Elle Shocking (тоалетна вода) и Elle INTENSE
Тенденция в парфюмния свят:: Нови версии или самостоятелни издания?Тенденция в парфюмния свят:: Нови версии или самостоятелни издания?
Компания Dior преиздаде Dior Homme в няколко варианта: Dior Homme Cologne (по-свежа версия), интензивният Dior Homme Intense… последвани още от най-новият Dior Homme Sport.
Дали ще третираме тези аромати като самостоятелни издания или просто като разнообразни версии на първоначалните парфюми е въпрос на индивидуална интерпретация и разбиране. Едно е сигурно обаче, новите рекламни кампании, допринасят за популяризиране на парфюмните лидери на пазара, а това пък от своя страна води до увеличаване на продажбите.
Холи Бери създаде собствен парфюм
Холивудската звезда Холи Бери създаде свой парфюм под марката Halle By Halle Berry. Аромътът му включва екзотични дървета, смокиня и мимоза, които са сред нейните любими миризми.
Начинанието на актрисата било подкрепено от американската компания Coty. За актрисата парфюмът е „форма на изразяване“ и тя дълго време работила върху създаването му, като смесвала множество миризми, докато получила нещо различно и уникално.
Парфюмът ще се появи на пазара в САЩ и Канада през април, в Германия, Полша и Великобритания през юли, в Унгария и Холандия през септември, 2009 година. Той ще се предлага в комплект с душ гел, дезодорант и тоалетна вода.
Бери последва примера шоу звезди като Сара Джесика Паркър, Кайли Миноуг, Парис Хилтън, Наоми Кембъл и Дженифър Лопес, които вече имат свой парфюми.
Сред парфюмите, които се извън времето и не могат да бъдат забравени, са например No. 5 на Chanel и Opium на Yves Saint Laurent. Те се предават от поколение на поколение и остават крачка пред другите. Сред тях има и други, които заслужават да се споменат.
Shalimar на Guerlain
Shalimar на санскрит означава „храм на любовта“. Барбара Бекер е дълбоко свързана с тази марка и вярва в предаността. Усещането от него е „еротично, чувствено и замайващо“ споделят от френската компания. Жаклин Бисет го използва във „Валс с Мефистофел“, а Сигорни Уийвър в „Работещо момиче“. Памела де Бар, най-известното групи в историята, споделя в спомените си, че Shalimar й помага в срещите й с многото знаменитости, с които е била. В аромата се срещат бергамот, лимон, жасмин и ванилия.
Pomegranate Noir на Jo Malone
Тайната е в нетрадиционните съчетания. Джо Малоун използва своята находчивост за да се превърне в едно от най-големите имена в света на парфюмите. В средата на 90-те той тръгва от Лондон и запазва усещането за неповторимост на своите аромати.
Calеche на Hermеs
Още от своя дебют през 1961 г. Calеche си спечелва стотици почитатели, заради мекотите аромати на цветя и дърво. Елегантността у е елегантно допълнение към всяка вечерна рокля и всяка среща.
Hermеs е една от компаниите, които не следват общите тенденции, а по-скоро се придържат към правилата, които е установила. Парфюмът е предложен отново през 1992 г., като в свежестта му има нотки, насочени към младото поколение.
Opium на Yves Saint Laurent
Раждането на този прочут парфюм на Yves Saint Laurent се чества през 1977 г. в Studio 54 на Манхатан, а това е най-модното, най-необузданото и най-дръзкото място на своето време. С такова начало – няма съмнение за предизвикателността и сексапила, които ще носи този аромат.
Opium открива страстта на Ив Сен Лорен към Ориента. Сложната му, неповторимо женствена природа е предадена в богато нюансиран парфюм с ухание на мандарина, жасмин, ванилия и тревни оттенъци. Самоувереността е онова условие, без което не можете да носите Opium – той е за специални вечери и събирания.
No. 5 на Chanel
През 1921 г. се създава парфюм, който се превръща в емблема. Габриеле Шанел не харесва парфюмите, които се предлагат в Европа, тъй като за нея те са скучни и безлични. Тогава тя прави още една своя революция и създава Chanel No. 5. В него се смесват иланг-иланг, жасмин и рози. Когато се прибави ветивер, ароматът става по отворен и дързък, а сандаловото дърво го прави по-топъл.
В същото време неговата бутилка е семпла, с правилни геометрични форми и без украса. Подобен аромат, според Шанел, не се нуждае от повече.
No. 1 на Clive Christian
Това вероятно е най-скъпият парфюм на всички времена, тъй като използва най-скъпите съществуващи съставки.
Парфюмите на Crown Perfumery са посветени на кралица Виктория – това посвещение означава вярност на съвършенството и изискаността, както за мъже, така и за жени. Ароматът на индийско орехче и мащерка му придават лек, източен оттенък. Парфюмът може да се предложи в кристално шишенце, инкрустирано с диаманти.

Само през тази година по своят път поеха брандове като Chloe, Burberry с няколко версии на ароматитеThe Beat и Yves Saint Laurent с Elle.
Последният бе последван освен с едноименна по-лека версия на концентрацията и от парфюми с нови имена: Elle Shocking (тоалетна вода) и Elle INTENSE
Тенденция в парфюмния свят:: Нови версии или самостоятелни издания?Тенденция в парфюмния свят:: Нови версии или самостоятелни издания?
Компания Dior преиздаде Dior Homme в няколко варианта: Dior Homme Cologne (по-свежа версия), интензивният Dior Homme Intense… последвани още от най-новият Dior Homme Sport.
Дали ще третираме тези аромати като самостоятелни издания или просто като разнообразни версии на първоначалните парфюми е въпрос на индивидуална интерпретация и разбиране. Едно е сигурно обаче, новите рекламни кампании, допринасят за популяризиране на парфюмните лидери на пазара, а това пък от своя страна води до увеличаване на продажбите.
Холи Бери създаде собствен парфюм
Холивудската звезда Холи Бери създаде свой парфюм под марката Halle By Halle Berry. Аромътът му включва екзотични дървета, смокиня и мимоза, които са сред нейните любими миризми.
Начинанието на актрисата било подкрепено от американската компания Coty. За актрисата парфюмът е „форма на изразяване“ и тя дълго време работила върху създаването му, като смесвала множество миризми, докато получила нещо различно и уникално.
Парфюмът ще се появи на пазара в САЩ и Канада през април, в Германия, Полша и Великобритания през юли, в Унгария и Холандия през септември, 2009 година. Той ще се предлага в комплект с душ гел, дезодорант и тоалетна вода.
Бери последва примера шоу звезди като Сара Джесика Паркър, Кайли Миноуг, Парис Хилтън, Наоми Кембъл и Дженифър Лопес, които вече имат свой парфюми.
Сред парфюмите, които се извън времето и не могат да бъдат забравени, са например No. 5 на Chanel и Opium на Yves Saint Laurent. Те се предават от поколение на поколение и остават крачка пред другите. Сред тях има и други, които заслужават да се споменат.
Shalimar на Guerlain
Shalimar на санскрит означава „храм на любовта“. Барбара Бекер е дълбоко свързана с тази марка и вярва в предаността. Усещането от него е „еротично, чувствено и замайващо“ споделят от френската компания. Жаклин Бисет го използва във „Валс с Мефистофел“, а Сигорни Уийвър в „Работещо момиче“. Памела де Бар, най-известното групи в историята, споделя в спомените си, че Shalimar й помага в срещите й с многото знаменитости, с които е била. В аромата се срещат бергамот, лимон, жасмин и ванилия.
Pomegranate Noir на Jo Malone
Тайната е в нетрадиционните съчетания. Джо Малоун използва своята находчивост за да се превърне в едно от най-големите имена в света на парфюмите. В средата на 90-те той тръгва от Лондон и запазва усещането за неповторимост на своите аромати.
Calеche на Hermеs
Още от своя дебют през 1961 г. Calеche си спечелва стотици почитатели, заради мекотите аромати на цветя и дърво. Елегантността у е елегантно допълнение към всяка вечерна рокля и всяка среща.
Hermеs е една от компаниите, които не следват общите тенденции, а по-скоро се придържат към правилата, които е установила. Парфюмът е предложен отново през 1992 г., като в свежестта му има нотки, насочени към младото поколение.
Opium на Yves Saint Laurent
Раждането на този прочут парфюм на Yves Saint Laurent се чества през 1977 г. в Studio 54 на Манхатан, а това е най-модното, най-необузданото и най-дръзкото място на своето време. С такова начало – няма съмнение за предизвикателността и сексапила, които ще носи този аромат.
Opium открива страстта на Ив Сен Лорен към Ориента. Сложната му, неповторимо женствена природа е предадена в богато нюансиран парфюм с ухание на мандарина, жасмин, ванилия и тревни оттенъци. Самоувереността е онова условие, без което не можете да носите Opium – той е за специални вечери и събирания.
No. 5 на Chanel
През 1921 г. се създава парфюм, който се превръща в емблема. Габриеле Шанел не харесва парфюмите, които се предлагат в Европа, тъй като за нея те са скучни и безлични. Тогава тя прави още една своя революция и създава Chanel No. 5. В него се смесват иланг-иланг, жасмин и рози. Когато се прибави ветивер, ароматът става по отворен и дързък, а сандаловото дърво го прави по-топъл.
В същото време неговата бутилка е семпла, с правилни геометрични форми и без украса. Подобен аромат, според Шанел, не се нуждае от повече.
No. 1 на Clive Christian
Това вероятно е най-скъпият парфюм на всички времена, тъй като използва най-скъпите съществуващи съставки.
Парфюмите на Crown Perfumery са посветени на кралица Виктория – това посвещение означава вярност на съвършенството и изискаността, както за мъже, така и за жени. Ароматът на индийско орехче и мащерка му придават лек, източен оттенък. Парфюмът може да се предложи в кристално шишенце, инкрустирано с диаманти.

Цената на това съкровище, буквално си е съкровище, в Enzo.bg е 1 353,90лв.
Joy на Jean Patou
Модният дизайнер Анри Алмера създава този парфюм от 28 дузини български рози и 10600 цветове на жасмин (за 20 мл). Този парфюм не е само скъп – той е също вторият най-популярен в света и FiFi Awards дори го обявяват за парфюм на века.
Miss Dior на Dior
Всяко пръсване с този парфюм е нова линия, нова елегантна извивка и оттенък на тялото на жената. Той е изискан до съвършенство още от зората на своето съществуване – 40-те години на ХХ век. В него е използван градински чай и гардения, към които е прибавен пачули.
Ароматът става дори по-сложен с прибавянето на черешов и карамелов нюанс през 2008 г.
Pour Femme на Bvlgari
Това е идеалният аромат за всяка жена, която иска да бъде пожелана. Ароматът е гладък и неповторим, но ненатрапчив. Той съчетава портокалов цвят, бергамот, розово дърво и иланг-иланг. Той е ясен и открит, и едновременно с това нежен и топъл. Допълнителни оттенъци носят мимоза, ирис, ветивер и мускус.
Fleurissimo на Creed
С този парфюм всяка жена се чувства като принцеса. Не е изненадващо, че именно това е подаръкът, избран от принца на Монако Рение за Грейс Кели. Той има само три скъпи съставки – български рози, флорентински ирис и индийска тубероза (tube rose). Колкото и просто да звучи, този парфюм е ненадминато изискан и подхожда на всяка лятна вечер.
L´Interdit на Givenchy
През 1953 г. Юбер дьо Живанши създава L´Interdit за своята любимка, Одри Хепбърн. Тя толкова много харесва парфюма, че отначало настоява да не бъде пускан в продажба, за да може да го използва само тя. От там идва и името му, което означава „забранен“.
Точно като жената, за която е създаден, той е изискан и завладяващ. Предизвикателността му е неопределима заради съчетанието на плодовите аромати на круша и ягода със земните аромати като карамфил, сандалово дърво и тамян. В първите 4 години парфюмът наистина е запазен в тайна, но за щастие е пуснат на пазара.
В парфюмерийната промишленост се използват различни ароматични вещества: амбър, мускус, сандалово дърво, цибет, смоли и различни вещества, извличани от цветя, растения и др. Наред с “чистите ” аромати, в съвременната парфюмерия се използват смеси от различни масла и екстракти, за да се получат така наречените фантазни парфюми.
Съвсем несериозно е да си купите един парфюм, само защото вашата приятелка ви го е препоръчала. Парфюмът трябва преди всичко да подчертава индивидуалността на жената, затова решаваща роля играе собственото обоняние.
По типа аромат специалистите делят парфюмите на 5 основни групи : леки, тежки, цветни, тревни и свежи.
При избора преди всичко трябва се определи групата. На младите момичета не се препоръчват парфюми с тежък аромат. Те са предназначени за жени със смугла кожа и тъмни коси. Обратното, блондинките със светла кожа би трябвало да предпочетат парфюми с цветен или свеж аромат. Цветните парфюми не подхождат на жени спортен тип.
Когато се избира парфюм, трябва да се има предвид възрастта, а също и общественото положение. В делова обстановка са неуместни екзотичните аромати. Те подхождат повече за празнични случаи.
Модният дизайнер Анри Алмера създава този парфюм от 28 дузини български рози и 10600 цветове на жасмин (за 20 мл). Този парфюм не е само скъп – той е също вторият най-популярен в света и FiFi Awards дори го обявяват за парфюм на века.
Miss Dior на Dior
Всяко пръсване с този парфюм е нова линия, нова елегантна извивка и оттенък на тялото на жената. Той е изискан до съвършенство още от зората на своето съществуване – 40-те години на ХХ век. В него е използван градински чай и гардения, към които е прибавен пачули.
Ароматът става дори по-сложен с прибавянето на черешов и карамелов нюанс през 2008 г.
Pour Femme на Bvlgari
Това е идеалният аромат за всяка жена, която иска да бъде пожелана. Ароматът е гладък и неповторим, но ненатрапчив. Той съчетава портокалов цвят, бергамот, розово дърво и иланг-иланг. Той е ясен и открит, и едновременно с това нежен и топъл. Допълнителни оттенъци носят мимоза, ирис, ветивер и мускус.
Fleurissimo на Creed
С този парфюм всяка жена се чувства като принцеса. Не е изненадващо, че именно това е подаръкът, избран от принца на Монако Рение за Грейс Кели. Той има само три скъпи съставки – български рози, флорентински ирис и индийска тубероза (tube rose). Колкото и просто да звучи, този парфюм е ненадминато изискан и подхожда на всяка лятна вечер.
L´Interdit на Givenchy
През 1953 г. Юбер дьо Живанши създава L´Interdit за своята любимка, Одри Хепбърн. Тя толкова много харесва парфюма, че отначало настоява да не бъде пускан в продажба, за да може да го използва само тя. От там идва и името му, което означава „забранен“.
Точно като жената, за която е създаден, той е изискан и завладяващ. Предизвикателността му е неопределима заради съчетанието на плодовите аромати на круша и ягода със земните аромати като карамфил, сандалово дърво и тамян. В първите 4 години парфюмът наистина е запазен в тайна, но за щастие е пуснат на пазара.
В парфюмерийната промишленост се използват различни ароматични вещества: амбър, мускус, сандалово дърво, цибет, смоли и различни вещества, извличани от цветя, растения и др. Наред с “чистите ” аромати, в съвременната парфюмерия се използват смеси от различни масла и екстракти, за да се получат така наречените фантазни парфюми.
Съвсем несериозно е да си купите един парфюм, само защото вашата приятелка ви го е препоръчала. Парфюмът трябва преди всичко да подчертава индивидуалността на жената, затова решаваща роля играе собственото обоняние.
По типа аромат специалистите делят парфюмите на 5 основни групи : леки, тежки, цветни, тревни и свежи.
При избора преди всичко трябва се определи групата. На младите момичета не се препоръчват парфюми с тежък аромат. Те са предназначени за жени със смугла кожа и тъмни коси. Обратното, блондинките със светла кожа би трябвало да предпочетат парфюми с цветен или свеж аромат. Цветните парфюми не подхождат на жени спортен тип.
Когато се избира парфюм, трябва да се има предвид възрастта, а също и общественото положение. В делова обстановка са неуместни екзотичните аромати. Те подхождат повече за празнични случаи.
Всеки един от тези парфюми, може да намерите и поръчате тук.
Коментари
Публикуване на коментар