Пропускане към основното съдържание

..: Красива Коса :.. Част 1


Здравейте, реших в тази статия да ви разкажа как аз поддържам косата си и какво се случва с нея.
Преди една година имах средно дълга коса, беше цяла. Естествения цвят на косата ми е светло кафяв, но реших да се направя руса понеже имах нужда от някаква промяна.
В началото започнах да я боядисвам с натурални бои, които вредят по-малко на косата, но цвета не ставаше рус, а по-скоро оранжев, или морковен.
Тогава една приятелка ме посъветва да се боядисам с Гарниер 111, дадох малко почивка на косата си и реших да опитам. Цвета наистина се получи от първия път, русия цвят беше станал невероятен.
В началото исках да съм с тъмно руса коса, но постепенно исках един тон или два по-светло. Сега цвета на косата ми ми харесва най-много. В салоните го определят така : ако 10 е бяло русо, то моя цвят е 8.
Бях решила, че искам коса до кръста, и си поръчах естествени екстейшъни. Когато пристигнаха, отидох при една фризьорка в нашия град която беше много хвалена и я помолих да накълца съвсем малко моята косата, за да може слагайки удълженията те да не си личат и да не седят на две черти.
Бях шокирана след като се видях в края на процедурата, имах чувството че аз съм се подстригвала, косата ми не беше накълцана тя беше на кертици, долния ми пласт беше по къс от всички останали, според нея съм била подстригана на триъгълник, но това не беше съвсем така бях подстригана накриво. Отгоре на всичко вместо обичайните 6-7 лв за подстрижка, тя ми взе 12лв. Не знам на какво ги взе, сама щях да се подстрижа по-добре.
Бях във някакъв шок, но си казах че коса расте и да се вайкам, няма какво да постигна.


Бях решила да нося екстейшъните с щипки, но слагайки ги два пъти се оказа че съм алергична към въпросните шипки и започна ужасно да ме сърби главата на местата където те се докосват с кожата ми. Посетих друг салон, които се води един от най-луксозните в нашия град.
Поговорихме, и реших да си запиша час и да ми сложат косата с капси. Така нямаше да се мъча сама да я слагам и на всеки два месеца щях да ходя на поддръжка.
Дамите собственички на салона, останаха много възмутени от постъпката на колежката си, и от самата фризура която тя ми беше направила. Дамата от първия салон обичаше да оплюва своите колежки, но в крайна сметка се оказа крайно некомпетентна.
Двете мили сестри ми сложиха косата, и после на всеки 2 месеца ходих на поддръжка, дори и за бала бях на прическа при тях и останах много доволна, гледайки как моята прическа се запази до сутринта, че и след това а на останалите ми съученички се разпадаха.
Дамите от салона ме боядисаха и с професионална боя два пъти, цвета ми се изравни и косата ми стана много мека. Наложи се и да ми я изравнят, понеже стоеше крайно грозно.
След изминалите събития, продължих да си поддържам косата в домашни условия, понеже 90 лв на месец ми идваха малко в повече за студентския ми бюджет.

Към днешна дата се боядисвам с Garnier Color Naturals Creme боя за коса.


Тази боя може да намерите в всеки един супермаркет, аз лично си я поръчвам онлайн за по-голямо удобство.
Има и доста неща които трябва да знаете преди да започнете да се боядисвате в домашни условия, ще се опитам да ви изброя някои от тях. 


Garnier Color Naturals Nourishing Creme е една от първите бои с двойна защита. С нея косата става по-гладка и по-блестяща. От компанията са вкарали нови масла с които да обогатят състава и, а именно маслина, авокадо и малко от шеа. След боядисване цветът се затваря в косъма и предпазва косата, така боята по мое мнение и наблюдение се запазва за по-дълъг период от време. Използвайки тази боя забелязах че цвета става по наситен и наистина се запазва до следващо боядисване.
Такава боя използва и моята баба и забелязах че боята лесно се справя с побелелите коси.
Едни от положителните страни на тази боя са, че подхранва косата, създава цвят в дълбочина, съдържа подхранващи масла.

Когато искам да боядисам косата по дължината, нанасям боята по следния начин:
Смесвам дозата окислител с боята, слагам ръкавиците си, съдържанието на двете тубички аз лично изсипвам с бурканче, защото ми е по-лесно за работа. Купих си и специална четка за боядисване за по-голямо удобство. Двете смеси трябва добре да се разбъркат, до постигане на еднородна смес.  Боята се нанася на суха коса, препоръчително е косата да не е мита същия или предния ден, когато косата е по-мръсна, боята хваща повече.  Нанасям първо боята в корените , а след това по дължината. Аз лично държа косата си с сместа не повече от 35 минути, защото нямам бели коси, а и по мое мнение след 35-тата минута само горим косата си.
След престоя с боята измивам внимателно косата си, като гледам да махна всичката боя. Внимателно масажирам косата с трите подхранващи масла и измивам обилно с топла вода.

Една опаковка боя съдържа : Флаконче с окислител, тубичка боя, грижа с зехтин, както и чифт ръкавици и указания за употреба.
Пакетът съдържа:

Статията стана прекалено дълга, и реших да я разделя на две или три части, имам още доста неща да ви кажа.

С боята се сдобивам от този сайт : ЦЪК


Коментари

Популярни публикации от този блог

..:: M.Asam - красотата от силата на гроздето ::..

Днес ще ви запозная с една за мен нова марка козметика - M.Asam. През 1963г. Ингрид и Ерих Асам основават своя фирма за производство на козметични продукти.В началото на осемдесетте години на миналия век сред лозята на фамилия Асам в така наречения Южен винен маршрут,започва да работи първата германска фабрика,за добив на ценни екстракти от семките,пулпа,люспите и филизите на бялото и червено грозде.Така през 2000 година се появява луксозната козметична линия M.Asam-създадена за да дарява красота със силата на гроздето. М- като Маркус и Мириям. Държа да отбележа,че моята кожа е нормална с мазна Т зона,а при много студено време зоната около носа ми се зачервява и започва да се бели на места около носа. Ето и какво получих от M.Asam за проба и мнение. AQUA INTENSЕ - Хиалурон крем ( дневен крем)  Това дневен крем.Хидратант с лека неароматизирана хипоалергенна формула,с отлична понусимост дори и към най-чувствителните кожи,подходящ е за мъже и жени. Много съм доволна от

Комплект The Rituals

  Здравейте, прекрасни! Днес ще ви споделя впечатленията си от един комплект на The Rituals. който съдържа четири продукта. Първия е душ гел под форматя на пяна, скраб за тяло, боди лосион и олио за тяло с блестящи частици. Комплекта пристига в луксозна кутия, като според мен е много подходящ за подарък. Олиото за тяло е с разкошни блестящи частици. Направи ми впечатление, че при употреба попива много бързо в кожата, оставя я мекичка. Освен това не оставя следи по дрехите, и оставя много приятни бляскави частици по кожата. Скраба за тяло е много нежен към кожата, знаете има марки чийто скрабове за тяло направо свалят кожата, и аз ги избягвам. Но този скраб е съвсем нежен към кожата, след него кожата е много мека. Аз го използвам и преди да си нанеса продукти за тен, като ми прави впечатление, че така тена става много равномерен. Душ пяната си я оставих за предстоящото пътуване, защото е в много компактна опаковка. Лосиона съм използвала и преди, след слънце хидратира кожата много добре

Maybelline Christmas коледен календар

Добро утро, прекрасници! Днес, реших да ви споделя, една идея за коледен подарък за жена. Става въпрос за така известните, през последните години коледни календари с различни продукти. Вече навлезли и в България, може да откриете на съвсем прилични цени, един доста голям асортимент от почти всички марки които се предлагат на пазара у нас, Коледни Advent календари. Днес, заедно с вас, ще разгледаме коледния календар на Maybelline , и ще преценим дали си струва и дали е подходящ за подарък на близка приятелка, а защо не и на самите нас. В този коледен календар се съдържат 24 прозорчета, за всеки един ден от месец декември до коледа, като под всяко прозорче се крие продукт изненада. В този календар, може да намерите лакове за нокти в празнични цветове, няколко спирали за мигли, като една от тях аз използвам от години наред, матово червило на което също съм заклет фен, стик червила, спирала за долните мигли, заздравител за нокти, основа за лице, хайлайтър, моливи за очи и моливи за у