И днес, ще започна статията си както обикновено.
Ще разгледаме някой от парфюмите на Армани, но преди това ще видим първо кой е той.
През 2001 г. компанията намери място във висшата мода под името Giorgio Armani Privé. През 2006 г. Арамани се присъединява към EMAAR (Недвижима дубайска общност), за да лансира своята луксозна хотелска верига ARMANI Hotels в многобройни градове като Лондон, Париж, Ню Йорк, Токио, Шанхай, Дубай и Милано. С начален чист капитал от 10 000 щ.д. днес компанията регистрира приходи повече от 1 млрд.
Това е най-скъпата линия на Армани, която е в продажба в 75 бутика „Армани“ по света. Армани също инвестира в индустрията на луксозното ресторантьорство. Има 14 на брой Emporio Armani и Armani Jeansкафенета по света. В Хон Конг се намира също и Армани бар, а двата нови ресторанта Нобу и Приве ги има на много места по света. Под знака на Армани съществуват също и книжарница (Armani Libri), както и цветарски магазин (Armani Fiori). Има и завод за сладкарски изделия, познат под името Armani Dolci. Последната най-слабо разпространена линия се продава главно в най-големите магазини на Армани като например този в Милано.
Emporio Armani
Това е линията на Армани, вдъхновена най-много от младостта и е насочена към жените на средна възраст. Това е най-разпространената марка от тази империя и е на трето място по цена от линиите Армани. Продуктите Emporio Armani включват готова конфекция, слънчеви очила и очила с диоптър, парфюми от марката l'Oréal, както и аксесоари и часовници. За нея се счита, че е с отлично качество, както Armani Exchange или Armani Jeans, но е по-евтина от Armani Collezioni или Giorgio Armani.
Armani Jeans
Това е една от линиите с най-ниска цена, създадена е през 1981 г. от Джорджо Армани. Тя не се продава само в магазини носещи логото на Армани , а най-вече при назависими прекупвачи, въпреки че съществуват 15 магазина Armani Jeans. По отношение на дизайна дрехите от тази линия не са обозначени дискретно със знака на Армани, а притежават големи лога, което е характерно при други големи марки. Използваните цветове са доста по-различни от тези в линията Armani Exchange.
Armani Exchange
Създадена през 1991 г., линията Armani Exchange (често наричана A|X) е насочена към младите клиенти, към подрастващите, както и към тези на средна възраст. Тази линия е близо до градския и модерен стил, с артикулите си готова конфекция. Това са предимно тениски, дънки, блузи поло и спортни анораци. Armani Exchange e най-достъпна от останалите линии Армани, но дълго време е представяна само в САЩ. Навлизането на тази линия в Европа започва от Англия.
Armani Casa
Armani Casa e колекцията от мебели на Армани. В нея се включват лампи, мебели, както и кухненско и холово обзавеждане. Тази интериорна линия е много скъпа.
Съществуват също и линия дрехи за деца, наречена Armani Junior, козметични продукти Armani Cosmetics, както и хотелската верига Armani Hotels.
В резултат на осъществени връзки с големи компании като Samsung и Мерцедес, се появяват съответно мобилен телефон под знака Армани и кабриолет CLK, който предстои да бъде продаван в лимитирана серия.
Emporio She на Джорджо Армани е екзотичен аромат, създаден за изключителни жени.
Искате ли да отпразнувате своята женственост? Да извадите на показ игривостта и жизнеността на душата си? Ако е така, това е Вашият парфюм! Съставките му носят мистично и екзотично усещане, благодарение на сладката ванилия, кедровата есенция, комбинацията от нежни цветя и подправките от далечни страни.
Желаете отражение на своята истинска женственост, съчетана с дискретна чувственост? Вземете Emporio She.
Марката Джорджо Армани е известна с високото си качество и характерните аромати. Ароматът Emporio She е на пазара от1998 г. и наред с всички свои предимства, беше приветстван от публиката и заради атрактивния дизайн на флакона. Този парфюм се радва на голяма популярност и е символ на женската чувственост и неповторимост.
Code Woman на Джорджо Армани е аромат, предназначен за дами със стил. Той е съблазнителен и загадъчен като свежа лятна нощ, в която звездите са бляскави и приказно красиви. Също като дълбока синя мечта. Елегантност и съблазън, чувственост и мистика – това е Code Woman. Упойващият аромат на мед и портокалов цвят се съчетават с екзотиката на джинджифила.
Искате да бъдете изискани и секси? Да направите впечатление на всички наоколо и да заблестите? Отдайте се на Армани - луксозната марка на италианската модна икона. Ще бъдете съблазнителна и загадъчна като нощта с вашето сапфирено бижу с елегантен дизайн от черни цветя. Бъдете иконата на нощта с чувствения и мистичен Armani Code Woman.

Giorgio Armani Mania е предимно флорален и дървесен аромат, който ще плени сетивата ви с вълнуващия си аромат. От самото начало парфюмът Armani Mania ще ви очарова със смес от ориентални подправки. Ароматът продължава в духа на флорален рай.
Вълнуващият, страстен и същевременно елегантен аромат ще остави у вас усещане за уникалност и съблазнителност. Парфюмът ще ускори вашия пулс и ще събуди сетивата ви. Ароматът му ще ви превърне в неустоима жена. Може да се използва за дневна употреба, както и за вечерен купон. С аромата Armani Mania ще бъдете винаги очарователна.
Giorgio Armani Mania е приятен и уникален аромат, подходящ за всички възрастови групи. Предимно флоралните нотки придават на парфюма Armani Mania страст и пленителност. Ориенталното ухание ще допълва вашата елегантност и чувство за вкус.
Ще разгледаме някой от парфюмите на Армани, но преди това ще видим първо кой е той.
През 2001 г. компанията намери място във висшата мода под името Giorgio Armani Privé. През 2006 г. Арамани се присъединява към EMAAR (Недвижима дубайска общност), за да лансира своята луксозна хотелска верига ARMANI Hotels в многобройни градове като Лондон, Париж, Ню Йорк, Токио, Шанхай, Дубай и Милано. С начален чист капитал от 10 000 щ.д. днес компанията регистрира приходи повече от 1 млрд.
Giorgio Armani Privé
Това е линията на Армани за висша мода, представяна по време на модната седмица в Париж. Създадените модели са направени да бъдат носени само по време на дефилето и не се продават в магазините, но някои от тях могат да бъдат придобити на една средно висока цена. Това е удоволствие, достъпно само за определен брой жени по света.Giorgio Armani
Това е най-скъпата линия на Армани, която е в продажба в 75 бутика „Армани“ по света. Армани също инвестира в индустрията на луксозното ресторантьорство. Има 14 на брой Emporio Armani и Armani Jeansкафенета по света. В Хон Конг се намира също и Армани бар, а двата нови ресторанта Нобу и Приве ги има на много места по света. Под знака на Армани съществуват също и книжарница (Armani Libri), както и цветарски магазин (Armani Fiori). Има и завод за сладкарски изделия, познат под името Armani Dolci. Последната най-слабо разпространена линия се продава главно в най-големите магазини на Армани като например този в Милано.
Armani Collezioni
Това е линия с високо качество на твореца Джорджо Армани. Тя е по-скъпа от Armani Exchange, Armani Jeans иEmporio Armani, но по-евтина от готовата конфекция Giorgio Armani (понякога наричана Armani "Black Label") или от колекциите висша мода Armani Privé. Типично тази линия е предназначена за по-възрастни клиенти, които поставят акцент върху класически артикули с високо качество.Emporio Armani
Това е линията на Армани, вдъхновена най-много от младостта и е насочена към жените на средна възраст. Това е най-разпространената марка от тази империя и е на трето място по цена от линиите Армани. Продуктите Emporio Armani включват готова конфекция, слънчеви очила и очила с диоптър, парфюми от марката l'Oréal, както и аксесоари и часовници. За нея се счита, че е с отлично качество, както Armani Exchange или Armani Jeans, но е по-евтина от Armani Collezioni или Giorgio Armani.
Armani Jeans
Това е една от линиите с най-ниска цена, създадена е през 1981 г. от Джорджо Армани. Тя не се продава само в магазини носещи логото на Армани , а най-вече при назависими прекупвачи, въпреки че съществуват 15 магазина Armani Jeans. По отношение на дизайна дрехите от тази линия не са обозначени дискретно със знака на Армани, а притежават големи лога, което е характерно при други големи марки. Използваните цветове са доста по-различни от тези в линията Armani Exchange.
Armani Exchange
Създадена през 1991 г., линията Armani Exchange (често наричана A|X) е насочена към младите клиенти, към подрастващите, както и към тези на средна възраст. Тази линия е близо до градския и модерен стил, с артикулите си готова конфекция. Това са предимно тениски, дънки, блузи поло и спортни анораци. Armani Exchange e най-достъпна от останалите линии Армани, но дълго време е представяна само в САЩ. Навлизането на тази линия в Европа започва от Англия.
Armani Casa
Armani Casa e колекцията от мебели на Армани. В нея се включват лампи, мебели, както и кухненско и холово обзавеждане. Тази интериорна линия е много скъпа.
Съществуват също и линия дрехи за деца, наречена Armani Junior, козметични продукти Armani Cosmetics, както и хотелската верига Armani Hotels.
В резултат на осъществени връзки с големи компании като Samsung и Мерцедес, се появяват съответно мобилен телефон под знака Армани и кабриолет CLK, който предстои да бъде продаван в лимитирана серия.
Armani Emporio She
Emporio She на Джорджо Армани е екзотичен аромат, създаден за изключителни жени.
Искате ли да отпразнувате своята женственост? Да извадите на показ игривостта и жизнеността на душата си? Ако е така, това е Вашият парфюм! Съставките му носят мистично и екзотично усещане, благодарение на сладката ванилия, кедровата есенция, комбинацията от нежни цветя и подправките от далечни страни.
Желаете отражение на своята истинска женственост, съчетана с дискретна чувственост? Вземете Emporio She.
Марката Джорджо Армани е известна с високото си качество и характерните аромати. Ароматът Emporio She е на пазара от1998 г. и наред с всички свои предимства, беше приветстван от публиката и заради атрактивния дизайн на флакона. Този парфюм се радва на голяма популярност и е символ на женската чувственост и неповторимост.
Armani Code Woman
Code Woman на Джорджо Армани е аромат, предназначен за дами със стил. Той е съблазнителен и загадъчен като свежа лятна нощ, в която звездите са бляскави и приказно красиви. Също като дълбока синя мечта. Елегантност и съблазън, чувственост и мистика – това е Code Woman. Упойващият аромат на мед и портокалов цвят се съчетават с екзотиката на джинджифила.
Искате да бъдете изискани и секси? Да направите впечатление на всички наоколо и да заблестите? Отдайте се на Армани - луксозната марка на италианската модна икона. Ще бъдете съблазнителна и загадъчна като нощта с вашето сапфирено бижу с елегантен дизайн от черни цветя. Бъдете иконата на нощта с чувствения и мистичен Armani Code Woman.
Armani Mania for Woman

Giorgio Armani Mania е предимно флорален и дървесен аромат, който ще плени сетивата ви с вълнуващия си аромат. От самото начало парфюмът Armani Mania ще ви очарова със смес от ориентални подправки. Ароматът продължава в духа на флорален рай.
Вълнуващият, страстен и същевременно елегантен аромат ще остави у вас усещане за уникалност и съблазнителност. Парфюмът ще ускори вашия пулс и ще събуди сетивата ви. Ароматът му ще ви превърне в неустоима жена. Може да се използва за дневна употреба, както и за вечерен купон. С аромата Armani Mania ще бъдете винаги очарователна.
Giorgio Armani Mania е приятен и уникален аромат, подходящ за всички възрастови групи. Предимно флоралните нотки придават на парфюма Armani Mania страст и пленителност. Ориенталното ухание ще допълва вашата елегантност и чувство за вкус.
Коментари
Публикуване на коментар