Пропускане към основното съдържание

My Makeup Brushes - Част 2 : For Eye




Както обещах, ето и втора част за моите четки, а именно моите четки за очи. 

Правенето на подобна публикация ме накара да осъзная две неща : Първо правенето на подобна публикация въобще не е лесно и второ имам прекалено много излишни четки, които ми се повтарят по предназначение. 

Няма да разтягам повече локуми, а минавам по същество. 
Ако някъде има нещо за допълване ще го намерите означено с P.S. 

Mac 222

Използвам тази четка за наплъстяване на сенки във външния ъгъл на окото, както и за лекото им опушване. 
Много е мека и с нея може да си направите почти цял грим. 
Може да я използвате и за нанасяне на сенките. 

Mac 239

Четка подходяща за нанасяне на сенки на подвижния клепач както и в вътрешния ъгъл за окото.
Четката е много мека, не пуска косми и не се е деформирала. 

Mac 275

Четка за опушване на сенките. 
В интерес на истината ако не бяха в комплект, отделно едва ли бих си я купила.
Четката е направена за опушване на сенките, но е твърде голяма и трудна за работа. Предпочитам 217 на мас отколкото нея. За това и рядко я използвам. 

Mac 252

Отново четка за нанасяне на сенки на подвижния клепач. 

Мac 213


Може би една от най-удобните ми четки за нанасяне на сенки. 
Космите са по-гъсти и жилави и загребват повече продукт. 

Brushart

Четка за опушване на сенките. 
Много качествена четка, имам я от почти година и не е мръднала.
Поръчах си я от Enzo.bg на много достъпна цена.
Според мен тя е една добра алтернатива за тези на които не им се дава пари за четки на Mac и Sigma и не им се пазарува от чуждестранни сайтове. 

Mac 214

Една малко по-пухкава четка от останалите. 
Подходяща за нанасяне и преливане на цветовете. 

Mac 102

Четка за разресване на мигли и вежди.
Използвам я предимно за разресване на миглите си. 

Mac 217
Реплика

Реплика на прочутата 217 на Мас.
За съжаление няма нищо общо с оригинала. 
Не я използвам често. 

Мас 204



След като попълня и очертая веждите си, използвам тази четка за да ги разреша. 
Може да се използва и за поставяне на спирала. 

P.S. Искам да вметна, че когато гримирате друг човек е препоръчително да не използвате четката на самата спирала, понеже така има вероятност да си довлечете някакво възпаление на очите. В доста китайски сайтове продават отделни апликатори/четки за спирала който са за еднократно ползване. Е, препоръчвам ви ги. 

Mania

Четка на Mania, с нея може да се сдобиете от всеки козметичен магазин.
Тази четка също ми е подарък от Адри.
Използвам я за нанасяне на кремообразни сенки. 

Essence

Имам две такива четки.
От бранда казват че са подходящи за преливане и опушване на цветовете.
Да, наистина става, но си е нужно малко повече усилие, понеже са доста малки. 
Въпреки това си ги използвам с голям кеф и когато бързам винаги прибягвам към тях. 

Essence - 2

Скосена четка за нанасяне на гел очна линия и за попълване на вежди.
Използвам я и по двата начина.
Много съм доволна от нея. 

Essence - 3

Една от първите ми и много любими четки за нанасяне на сенки е тази на Есенс. 



Impala brush


Четка на Импала за нанасяне и опушване на сенките. 
Много си я харесвам и въпреки наличието на четки на Мас, също често си я използвам. 

Mac 242

Отново една много добра и пухкава четка за сенки.

Mac 202

Не съм наясно защо го включват в комплектите.
Не бих си го купила отделно, просто защото в кварталните магазини има достатъчно подобни апликатори.
Използвам го единствено за нанасяне на глитъри и брокати и за фиксирането им. 

Мас 194

Много фина четка, използвам я за нанасяне на червило.
Не е променила формата си от както я имам и съм много доволна от нея.

Brush C

Използвам тази четка за нанасяне на по светъл ФДТ под веждите или коректор. 
Доволна съм.

Mac 217 
Реплика

Това е единственото копие което се доближава до истинската прословута Мас 217.
Използвам тази четка ежедневно и в всеки един грим.
Много мека, пухкава, удобна, и много лесно се работи с нея.
Прелива и опушва всякакви сенки без никакъв проблем. 

Mac 222
Реплика

Четката е много удобна за нанасяне, преливане и напластяване на цветовете в сгъвката на окото. 

Mac 263

Четка за нанасяне на гел очна линия и за попълване на веждите.
Използвам я за нанасяне на гел очна линия и не бих я заменила за нищо на света. Много съм доволна от нея.

Brush C - for Lipstick
Четка за нанасяне на червило.
Използвам я доста често и съм доволна от качеството и цената и.

Make-up Professional 


Използвам я за попълване на веждите, много ми е удобна и ми върши чудесна работа.
Не е паднал нито един косъм от нея. В търсене съм на същата за да си имам две. 

Mac 210


Четка за нанасяне на тънка очна линия. 
Тип писец. 

Мас 195
Тази четка ми е много удобна за нанасяне на сенки под окото, както и за опушването им.
Използвам я също и за нанасяне на гел очна линия или молив в водната линия на окото, както и за напластяване на сенки близо до миглите.

Мас 208

Не знам за какво точно е тази четка, но аз си я използвам за нанасяне на очна линия, а понякога и на глос. 












Коментари

  1. Четката на Make-up Professional, която използваш за попълване на вежди, се продава в Jumbo. :)

    ОтговорИзтриване
  2. Да, но наблизо нямам Jumbo. Благодаря все пак.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

..:: M.Asam - красотата от силата на гроздето ::..

Днес ще ви запозная с една за мен нова марка козметика - M.Asam. През 1963г. Ингрид и Ерих Асам основават своя фирма за производство на козметични продукти.В началото на осемдесетте години на миналия век сред лозята на фамилия Асам в така наречения Южен винен маршрут,започва да работи първата германска фабрика,за добив на ценни екстракти от семките,пулпа,люспите и филизите на бялото и червено грозде.Така през 2000 година се появява луксозната козметична линия M.Asam-създадена за да дарява красота със силата на гроздето. М- като Маркус и Мириям. Държа да отбележа,че моята кожа е нормална с мазна Т зона,а при много студено време зоната около носа ми се зачервява и започва да се бели на места около носа. Ето и какво получих от M.Asam за проба и мнение. AQUA INTENSЕ - Хиалурон крем ( дневен крем)  Това дневен крем.Хидратант с лека неароматизирана хипоалергенна формула,с отлична понусимост дори и към най-чувствителните кожи,подходящ е за мъже и жени. Много съм доволна от

Комплект The Rituals

  Здравейте, прекрасни! Днес ще ви споделя впечатленията си от един комплект на The Rituals. който съдържа четири продукта. Първия е душ гел под форматя на пяна, скраб за тяло, боди лосион и олио за тяло с блестящи частици. Комплекта пристига в луксозна кутия, като според мен е много подходящ за подарък. Олиото за тяло е с разкошни блестящи частици. Направи ми впечатление, че при употреба попива много бързо в кожата, оставя я мекичка. Освен това не оставя следи по дрехите, и оставя много приятни бляскави частици по кожата. Скраба за тяло е много нежен към кожата, знаете има марки чийто скрабове за тяло направо свалят кожата, и аз ги избягвам. Но този скраб е съвсем нежен към кожата, след него кожата е много мека. Аз го използвам и преди да си нанеса продукти за тен, като ми прави впечатление, че така тена става много равномерен. Душ пяната си я оставих за предстоящото пътуване, защото е в много компактна опаковка. Лосиона съм използвала и преди, след слънце хидратира кожата много добре

Maybelline Christmas коледен календар

Добро утро, прекрасници! Днес, реших да ви споделя, една идея за коледен подарък за жена. Става въпрос за така известните, през последните години коледни календари с различни продукти. Вече навлезли и в България, може да откриете на съвсем прилични цени, един доста голям асортимент от почти всички марки които се предлагат на пазара у нас, Коледни Advent календари. Днес, заедно с вас, ще разгледаме коледния календар на Maybelline , и ще преценим дали си струва и дали е подходящ за подарък на близка приятелка, а защо не и на самите нас. В този коледен календар се съдържат 24 прозорчета, за всеки един ден от месец декември до коледа, като под всяко прозорче се крие продукт изненада. В този календар, може да намерите лакове за нокти в празнични цветове, няколко спирали за мигли, като една от тях аз използвам от години наред, матово червило на което също съм заклет фен, стик червила, спирала за долните мигли, заздравител за нокти, основа за лице, хайлайтър, моливи за очи и моливи за у