Пропускане към основното съдържание

My Makeup Brushes, Част 1-ва : For Face




Тези от вас които следят фейсбук страничката ми знаят че пуснах запитване коя искате да е следващата публикация в блога ми. 
Е, мнозинството печели и тя е - My Makeup Brushes.

И понеже четките са доста, реших да я разделя в две части, като в първата ще ви покажа четките ми за лице, а в втората четките за очи. 

Преди да започна искам да ви кажа, че аз съвсем не съм професионалист, всяка четка я използвам така както на мен ми е най-удобна, вие може да я използвате по друг начин. 

Ще бъда максимално изчерпателна, затова се пригответе за дълга публикация. 




Mac 464SE 

Четка тип ветрило.
Използвам я за преливане на цветовете на скулите. 
Може да се използва и за контуриране, но е доста голяма. 
Много е мека, но е адски пухкава и за сега не съм и намерила друго приложение.

Mac 150

Четка за пудра. 
Тази четка е много гъста и жилава. 
Подходяща е за загребване на компактна пудра, може да се използва и за руж. Аз лично я използвам само за пудра. 

Mac 168 

Голяма скосена четка.
Перфектна е аз контуриране на лицето и е моята любимка. Използвам я точно за това. 
Много лесно се работи с нея, мека е и върши работа за това за което е предназначена. 

Mac 129SH




Отново четка за нанасяне на руж с изключително меки влакна.
Образува пълна заоблена форма. 

Mac 129 

Четка за прилагане на руж.
Много меки влакна, използвам я точно по предназначение. 



Четка за ФДТ 

Имитация на real techniques 


Обожавам, не, не, направо ОБИЧАМ тази четка.
Мога без всичко, но не и без нея. :D
Това е четката на четките.
Тази четка е имитация на real techniques, предназначена е за нанасяне на ФДТ, на кремообразен руж, бронзант и т.н.
Аз я използвам за нанасяне на ФДТ.
От както я имам не съм спряла да я използвам, нанасям ФДТ с въртеливи движения.
Нанесен с нея ФДТ стои много естествено и придава здрав и свеж вид на кожата. 

Ако още нямате подобна четка, било то тази реплика или оригинала, моля ви сдобийте се с една такава, няма да съжалявате!!


Японката на Нарс
Реплика



Тази четка е доста пухкава, и много, много мекичка. 
Подходяща е за нанасяне на пудра и прахообразен руж. 


Четка за пудра - C 


Тази четка заедно с още няколко получих като подарък от Адри от My Beauty Madness за което съм и много, много благодарна. 

Ако сте видели по-нагоре имам доста четки за пудра, но с ръка на сърцето мога да кажа, че тази ми е любимата. Дали защото свикнах с нея, но винаги посягам към нея и съм много доволна от резултата. 
От както я имам вече почти година след толкова много пране не е паднал и един косъм, не е загубила форма, а си е същата, такава каквато я получих от Адри. 

Mac 205

Четка тип ветрило.
Много мека и нежна, използвам я за нанасяне на прахообразен хайлайтър. 

Mac 190 

Четка за нанасяне на ФДТ.
Тази четка е тип бояджийска.
Предназначена е за нанасяне на ФДТ или ББ крем, но на мен не ми е удобна за това.Трудно се разбирам с нея и винаги след като я използвам за нанасяне на ФДТ или ББ крем, се налага да го туширам с гъбичка от горе понеже четката оставя след себе си лек филм и черти които въобще не обичам. 
В момента я използвам за нанасяне на маска за лице, за това ми е много удобна. 

Китайче, може би

Извинявам се за заглавието на четката, но тя си няма име. 
Пристигна ми като подарък с едни перли.
Перлите са матови и са една идея по-тъмно от кожата ми, идеални са за контуриране на скулите, а четката ми върши чудна работа с тях. 

ART Net Professional Line

Тази четка я използвам за нанасяне на коректор където имам нужда, прелива го чудесно и не оставя черти. 
От както я имам ( около 2 години), не е паднал нито един косъм, не е изгубила формата си и след толкова много пране. 
Четката може да се използва и за нанасяне на кремообразни сенки. 

Mac 248 

Отново четка за нанасяне на коректор.
Четката има много гъсто разположени косъмчета, не се е деформирала след толкова използване.
Използвам я по предназначение.

Безименна четка

Четката отново ми е подарък от Адри.
Предназначена е за нанасяне на коректор.
Идва ми една идея с по-твърди косъмчета, но и намерих приложение.
След като си оформя и попълня веждите, отдолу под веждата изравнявам с една идея по- светъл ФДТ, като я използвам за нанасянето му. 



Това бяха четките ми за лице.
Съвсем скоро очаквайте и част втора, където ще ви покажа останалите си четки. 










Коментари

Популярни публикации от този блог

..:: M.Asam - красотата от силата на гроздето ::..

Днес ще ви запозная с една за мен нова марка козметика - M.Asam. През 1963г. Ингрид и Ерих Асам основават своя фирма за производство на козметични продукти.В началото на осемдесетте години на миналия век сред лозята на фамилия Асам в така наречения Южен винен маршрут,започва да работи първата германска фабрика,за добив на ценни екстракти от семките,пулпа,люспите и филизите на бялото и червено грозде.Така през 2000 година се появява луксозната козметична линия M.Asam-създадена за да дарява красота със силата на гроздето. М- като Маркус и Мириям. Държа да отбележа,че моята кожа е нормална с мазна Т зона,а при много студено време зоната около носа ми се зачервява и започва да се бели на места около носа. Ето и какво получих от M.Asam за проба и мнение. AQUA INTENSЕ - Хиалурон крем ( дневен крем)  Това дневен крем.Хидратант с лека неароматизирана хипоалергенна формула,с отлична понусимост дори и към най-чувствителните кожи,подходящ е за мъже и жени. Много съм доволна от

Комплект The Rituals

  Здравейте, прекрасни! Днес ще ви споделя впечатленията си от един комплект на The Rituals. който съдържа четири продукта. Първия е душ гел под форматя на пяна, скраб за тяло, боди лосион и олио за тяло с блестящи частици. Комплекта пристига в луксозна кутия, като според мен е много подходящ за подарък. Олиото за тяло е с разкошни блестящи частици. Направи ми впечатление, че при употреба попива много бързо в кожата, оставя я мекичка. Освен това не оставя следи по дрехите, и оставя много приятни бляскави частици по кожата. Скраба за тяло е много нежен към кожата, знаете има марки чийто скрабове за тяло направо свалят кожата, и аз ги избягвам. Но този скраб е съвсем нежен към кожата, след него кожата е много мека. Аз го използвам и преди да си нанеса продукти за тен, като ми прави впечатление, че така тена става много равномерен. Душ пяната си я оставих за предстоящото пътуване, защото е в много компактна опаковка. Лосиона съм използвала и преди, след слънце хидратира кожата много добре

Maybelline Christmas коледен календар

Добро утро, прекрасници! Днес, реших да ви споделя, една идея за коледен подарък за жена. Става въпрос за така известните, през последните години коледни календари с различни продукти. Вече навлезли и в България, може да откриете на съвсем прилични цени, един доста голям асортимент от почти всички марки които се предлагат на пазара у нас, Коледни Advent календари. Днес, заедно с вас, ще разгледаме коледния календар на Maybelline , и ще преценим дали си струва и дали е подходящ за подарък на близка приятелка, а защо не и на самите нас. В този коледен календар се съдържат 24 прозорчета, за всеки един ден от месец декември до коледа, като под всяко прозорче се крие продукт изненада. В този календар, може да намерите лакове за нокти в празнични цветове, няколко спирали за мигли, като една от тях аз използвам от години наред, матово червило на което също съм заклет фен, стик червила, спирала за долните мигли, заздравител за нокти, основа за лице, хайлайтър, моливи за очи и моливи за у