Здравейте, днес ще ви представя един нов цвят който добавих към своята колекция от чъбита на Maybelline - ColorDrama.
Цвета е 310 Berry Much и смело мога да заявя, че не е цвят за всеки, и дори не е цвят за всеки ден.
Цвета е тъмно лилаво - бордо, разкошен есенен цвят. Под определен ъгъл и светлина дори изглежда като тъмно червен.
Компанията "Мейбълин" е основана през 1915 година от Т.Л. Уилямс. Сестра му Мейбъл дава идеята да произвеждат лесен за употреба продукт за потъмняване на мигли, направен от вазелин и натрошени на прах въглища. Така в лабораторията си младият химик стартира семейния бизнес с първата модерна козметика за очи за ежедневна употреба – спиралата за мигли. Продуктът се превръща в голям хит, а компанията до ден днешен носи името на сестрата на Уилямс – Мейбъл. "Мейбълин" започва да произвежда продукти за лице, устни и нокти. През 1991 година става популярно мотото на компанията: „Може би тя е родена с такива мигли, но по-вероятно е да използва "Мейбълин". През 1996 година "Мейбълин" е придобита от "Л'ореал".
Т. Л. Уилямс създава марката Мейбълин (Maybelline), която в началото е семеен бизнес.
Компанията е наречена на неговата сестра Мейбъл, която дава първоначалната идея за производство и продажба на лесен за употреба продукт за потъмняване на мигли.
И така Мейбълин лансира първия си продукт Cake Mascara, първата модерна козметика за очи за ежедневна употреба. Продавана и рекламирана главно по пощата, спиралата за очи е приета добре от широката публика и жените започват да питат за нея в дрогериите из цялата страна.
Марката разширява гамата си с очен молив и сенки за очи.
Специален пакет с продукти на Мейбълин за 10 цента е създаден и разпространен в дрогериите и търговската мрежа, което значително разширява дистрибуцията на марката от продажбите по пощата до сделките на едро за специализирани магазини в цяла Америка.
Следващата стъпка на марката е новият водоустойчив продукт Ultra Lash Mascara.Тази спирала е истински пробив и е първата автоматична (четчицата се намазва с багрилото докато е в тубичката) маскара, заляла целия пазар. След този голям успех Плау Инк придобиват Мейбълин.
Марката продължава да се разширява към други козметични групи, като продукти за лице, устни и нокти. Great Lash, която е спирала на водна основа е представена на пазара и прави старите формули багрила за мигли история.
Днес, този продукт все още с най-високите продажби в световен мащаб, като пресича скенера в дрогериите на всеки 1,5 секунди. Неговата печеливша формула е строго пазена в тайна и неговия страхотен ефект върху миглите е неопровержим.
Професионалните гримьори винаги имат в гримовете си този вид спирала, когато работят зад кулисите на модните шоута.
Марката отваря завод с площ 28 хиляди квадратни метра в Северен Литъл Рок, Арканзас с постоянно заети около 350 служители. Мейбълин е забелязана от инвестиционната група Васерщайн Перела и Ко.
„Може би тя е родена с такива мигли, но по-вероятно е да използва Мейбълин" е свободен превод на най-популярния слоган на марката - "Maybe she's born with it. Maybe it's Maybelline".
Все още голям успех и в наши дни, това мото прави марката разпознаваема по цял свят. Компанията прави успешен дебют и на борсата, което води до придобиването и от Лореал Инк САЩ. Централата на марката се мести в Ню Йорк. Това силно партньорство помага на марката да създаде най-новите и иновативни продукти, използвайки най-добрите изследователски и развойни звена и ресурси.
Мейбълин се позиционира, като лидер в декоративната козметика и технологично напредналите продукти стават приоритет за марката. Така тя става марка номер едно в САЩ, Австралия и в цял свят.
Марката официално се преименува на Мейбълин Ню Йорк, като по този начин се асоциира със символи на града, като неговата големина, характерен стил, цветове и разбира се успех. На тези особености се дължи неповторимата и завладяваща атмосфера на Ню Йорк. Това ново поведение и стил на марката се комбинират с върхови технологии и зорко око за тенденциите, а крайният продукт е достъпна, иновативна козметика с градски привкус.
Не случайно Мейбълин е козметичен бранд номер едно в световен мащаб, като се предлага в над 90 страни.
Като всепризнат авторитет в декоративната козметика, Мейбълин Ню Йорк създава палитри от продуктови цветове за всеки сезон, като определя горещите тенденции.
Днес, марката се фокусира върху това, жените да се чувстват по-красиви и разпознаващи собствената си индивидуалност и потенциал чрез обучение и себе утвърждаване.
Цвета е 310 Berry Much и смело мога да заявя, че не е цвят за всеки, и дори не е цвят за всеки ден.
Цвета е тъмно лилаво - бордо, разкошен есенен цвят. Под определен ъгъл и светлина дори изглежда като тъмно червен.
Компанията "Мейбълин" е основана през 1915 година от Т.Л. Уилямс. Сестра му Мейбъл дава идеята да произвеждат лесен за употреба продукт за потъмняване на мигли, направен от вазелин и натрошени на прах въглища. Така в лабораторията си младият химик стартира семейния бизнес с първата модерна козметика за очи за ежедневна употреба – спиралата за мигли. Продуктът се превръща в голям хит, а компанията до ден днешен носи името на сестрата на Уилямс – Мейбъл. "Мейбълин" започва да произвежда продукти за лице, устни и нокти. През 1991 година става популярно мотото на компанията: „Може би тя е родена с такива мигли, но по-вероятно е да използва "Мейбълин". През 1996 година "Мейбълин" е придобита от "Л'ореал".
Нося този цвят напълно самостоятелно, и издръжливостта му е много добра. Ако обаче отгоре сложите балсам, тогава той трае по-малко на устните ви. Единствения минус който намирам е, че малко ми изсушава устните, което ме учуди, защото при другите цветове няма такова нещо. Отдавам го на това, че е по-пигментиран и тъмен.
Т. Л. Уилямс създава марката Мейбълин (Maybelline), която в началото е семеен бизнес.
Компанията е наречена на неговата сестра Мейбъл, която дава първоначалната идея за производство и продажба на лесен за употреба продукт за потъмняване на мигли.
И така Мейбълин лансира първия си продукт Cake Mascara, първата модерна козметика за очи за ежедневна употреба. Продавана и рекламирана главно по пощата, спиралата за очи е приета добре от широката публика и жените започват да питат за нея в дрогериите из цялата страна.
Марката разширява гамата си с очен молив и сенки за очи.
Специален пакет с продукти на Мейбълин за 10 цента е създаден и разпространен в дрогериите и търговската мрежа, което значително разширява дистрибуцията на марката от продажбите по пощата до сделките на едро за специализирани магазини в цяла Америка.
Следващата стъпка на марката е новият водоустойчив продукт Ultra Lash Mascara.Тази спирала е истински пробив и е първата автоматична (четчицата се намазва с багрилото докато е в тубичката) маскара, заляла целия пазар. След този голям успех Плау Инк придобиват Мейбълин.
Марката продължава да се разширява към други козметични групи, като продукти за лице, устни и нокти. Great Lash, която е спирала на водна основа е представена на пазара и прави старите формули багрила за мигли история.
Днес, този продукт все още с най-високите продажби в световен мащаб, като пресича скенера в дрогериите на всеки 1,5 секунди. Неговата печеливша формула е строго пазена в тайна и неговия страхотен ефект върху миглите е неопровержим.
Професионалните гримьори винаги имат в гримовете си този вид спирала, когато работят зад кулисите на модните шоута.
Марката отваря завод с площ 28 хиляди квадратни метра в Северен Литъл Рок, Арканзас с постоянно заети около 350 служители. Мейбълин е забелязана от инвестиционната група Васерщайн Перела и Ко.
„Може би тя е родена с такива мигли, но по-вероятно е да използва Мейбълин" е свободен превод на най-популярния слоган на марката - "Maybe she's born with it. Maybe it's Maybelline".
Все още голям успех и в наши дни, това мото прави марката разпознаваема по цял свят. Компанията прави успешен дебют и на борсата, което води до придобиването и от Лореал Инк САЩ. Централата на марката се мести в Ню Йорк. Това силно партньорство помага на марката да създаде най-новите и иновативни продукти, използвайки най-добрите изследователски и развойни звена и ресурси.
Мейбълин се позиционира, като лидер в декоративната козметика и технологично напредналите продукти стават приоритет за марката. Така тя става марка номер едно в САЩ, Австралия и в цял свят.
Марката официално се преименува на Мейбълин Ню Йорк, като по този начин се асоциира със символи на града, като неговата големина, характерен стил, цветове и разбира се успех. На тези особености се дължи неповторимата и завладяваща атмосфера на Ню Йорк. Това ново поведение и стил на марката се комбинират с върхови технологии и зорко око за тенденциите, а крайният продукт е достъпна, иновативна козметика с градски привкус.
Не случайно Мейбълин е козметичен бранд номер едно в световен мащаб, като се предлага в над 90 страни.
Като всепризнат авторитет в декоративната козметика, Мейбълин Ню Йорк създава палитри от продуктови цветове за всеки сезон, като определя горещите тенденции.
Днес, марката се фокусира върху това, жените да се чувстват по-красиви и разпознаващи собствената си индивидуалност и потенциал чрез обучение и себе утвърждаване.
Коментари
Публикуване на коментар